Ottaisin isomapana sakun, muttakun ongelmana ja esteenä on äiti.. se sanoi että ne on vaikeasti koulutettavia ja rähjää ihan turhasta. Mä selitin sille että asiat ei ole näin. Ei se uskonu.. ja kaiken lisäks se sanoi että sen poikakaverin entisellä on ollu saku. Mä meinasin räjähtää :( Äidin jotkut mustasukkaisuuden oireet estää mua ottamasta tulevaisuudessa sakua :(
Ei oo reilua :(
Ongelma
5
701
Vastaukset
- janskupaa
moikka nii munki äiti aina esti et ei toista koiraa ku meil on jo seropi ja sit vaa jankkasin ja jankkasin nii sitku luovutin nii se soitti ja sano et no käy se sittenki:) ja nyt mul on kaks koiraa toinen 2v ja tää uus pikku saku tyttö on 12vko:))
- rinsessa
NO VOI HYVÄ SYLVI SUN JUTTUJAS !!!!!!!!!!!
- xande
Otat sakun sitten kun olet tarpeeksi ISO, ja äidin määräysvalta näihin juttuihin päättyy.
Yksinkertaista. Jos äitisi ei huusholliinsa seefferiä halua niin siinä ei napinat paljoa auta ellei mamma ole mieltänsä muuttavaa tyyppiä. Mein koira ainakii monen saksanpaimenkoira pelkääjän mielen muuttannu. Sehän koulutuksesta päasias kiinni mitä koirasta tulee. Vanhemmil ihmisillä outo käsitys sakusta että se on joku tappajakoira.
- KAKSI SAKUA KASVATTANUT
SAKSANPAIMENKOIRA ON HELPPO KOULUTTAA VERRATTUNA KÄÄPIÖPYSTYKORVAAN. ITSELLÄSI ON OLLUT KAKSI SAKUA JA NYT TOISTAVUOTTA SITTEN OTIMME KÄÄPIÖPYSTYKORVAN (MITTELI). ENNEN KOLME SAKSARIA KOULUTTAA KUN YHDEM PIKKU-MIEHEN. PIKKUKOIRILLA LUONNE KOVEMPI.EN KUITENKAAN VAIHTAISI KOIRAANI MIHINKÄÄN MUUHUN. JOHDONMUKAINEN KASVATUS AIVAN KUIN IHMISLAPSELLA TUOTTAA TULOKSEN AINA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134