nähtävyyksiä?

kertokaas mansikkaiset

mitä nähtävyyksiä suonenjoella on muuta kuin kaalepin vanha zetori?

sinnepäin tulossa..

12

2660

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähtävyydet
    • Syksy saa

Ei ole enää mansikkatyttöjä, pellolla pyllyt pystyssä, voi...

• suonenjokelainen

Nähtävyys Suonenjoella? Pultsarit rautalammintien varressa istumassa? Eipä siellä muuta olekkaan sitten.

• Kotimaanmatkailijat

Tämä kirjoittelu sai matkasuunnitelmat ihan uusiksi, sen verran hauskaa juttua. Nyt epäilemme tosin, että ne pultsaritkin ovat ehkä jo kuolleet ja Zetori ruostunut puhki :) Huumorimiehiä siellä Suonenjoella :D

• 265987

Onhan täällä torin tapaisella se kari tapion muistokivi. Sitten, öö suonenjoki virtoo...no mansikkapeltoja siellä täällä. Mansikat muuten maksaa vielä mansikoita ettei piä pittee kiirettä.

• Inhapaikka

Kuka on se mies joka asematunnelissa ajoittain laskee housut alas tappi seisoen?

• eipahat

Ihan ok mies kun häntä kohdellaan ihmisenä. Ahtaa kosketella sitä ja jopa ehdotti suuhun.. Sovittiin että sellainen toteutetaan suojaisemmassa paikassa.

• Rikoson

Tyttöporukassa ja lasten kannalta ei miellyttävää. Sehän on rikos.

• eipahat

Olen samaa mieltä, ei julkisella paikalla naisten eikä lasten nähden jos hän noin tekee, hyi...hyi.
        Minä olen mies ja katson kyllä ja koskettelen jos hän sitä tahtoo ja saa nautinnon.

• himmeepää

Liikennevalot löytyy ...varo ruuhkaa

• lipslipslurps

Nuolijamies löytyy

• MaailmanMasa

...niin ja löytyyhän torinlaidalta kusiputka ;)
      Hehee....!!!!!

Eihän Hesastakaan löydy kaikkea samaa kuin esim. Nykistä tai Moskovasta tai Pariisista tai... tai...

Hölmö aloituskyssäri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60