Onko the Cell mielestänne scifiä vai miksi luokittelisitte?
Kyseessähän on valtavan kaunis ja ahdistava leffa, jossa Jennifer Lopez näyttelee psykologia. Tulevaisuuden psykologit työskentelevät uudella tekniikalla siten, että pääsevät koomassa olevan potilaan, tai nykykielellä "asiakkaan", pään sisään.
Huh mikä leffa, jäi mieleen kauniina mutta hurjan jännänä ja pelottavana. Oli sitten kauhua, jänskätystä tai skifiä.
Nový most
The Cell
3
487
Vastaukset
- Moikkeli
Eikö tuo lie lähinnä scifi-kauhu-fantasiaa... lopezin näyttelijänlahjat ei tehneet vaikutusta, mutta vince vaughn erottuu mukavasti massasta.
- Novy.most
Ööh, kuka niistä oli tämä mainitsemasi henkilö?
Mielipuolisankariko?
Miksei Lopezin näyttely miellyttänyt? Ei se mun silmään pahasti pistänyt ainakaan huonoudella.
Tai ehkä naisen kauneus sokaisi minut enkä tajunnut arvostella hänen näyttelijänlahjojaan, kun silmät sojotti päässä muista syistä... ;)
Nový most - Moikkeli
Novy.most kirjoitti:
Ööh, kuka niistä oli tämä mainitsemasi henkilö?
Mielipuolisankariko?
Miksei Lopezin näyttely miellyttänyt? Ei se mun silmään pahasti pistänyt ainakaan huonoudella.
Tai ehkä naisen kauneus sokaisi minut enkä tajunnut arvostella hänen näyttelijänlahjojaan, kun silmät sojotti päässä muista syistä... ;)
Nový mostVaughn esitti sitä juopporetkun näköistä etsivää, eli yksi päähenkilöistä. Lopezin näyttely oli mielestäni pökkelöä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625