Kuihtuu, kuihtuu vaan..nyt on keskustasta vähän ajan sisällä lopettanut toimintansa Matkahuollon kahvio (legendaarinen!) ja tämän aamun lehdessä ilmoitettiin maanantaina alkavasta Spar-marketin loppuunmyynnistä. Kylläpä siinä olisi nyt oivat tilat Alkolle, mutta Jukola juoni senkin omiin tiloihinsa. Onko kenelläkään tietoa mikä on tulossa Sparin tilalle?
Matkahuolto, Spar-marketit...
13
1548
Vastaukset
- ,.,,.
... talatohan siihen tulee.
Siis se kauppa "jossa mies myy vanhaa makkaraa ja kaikki vatsataudin ilmaiseksi saa".
Olin aikoinaan Valintaladon vakioasakas Joensuussa, mutta en osta enää kalliilla huonoa.- ellet tiedä
Mistä sä tietosi olet hankkinut.. eipä tule mitään valintataloa vaan K-kauppa.
- Tyttö varjoisalta kujalta
ellet tiedä kirjoitti:
Mistä sä tietosi olet hankkinut.. eipä tule mitään valintataloa vaan K-kauppa.
Sillantauksen eli itäkaupungin sparin tilalle tulee nähtävästi valintatalo. Jotain huhua olen kuullut että keskustaan olisi tulossa k-kauppa mutta huhujahan liikkuu.
Eiköhän nämä ennen joulua selviä kun ovat niin salaperäisiä nämä kauppiaat... - Turkuun
Tyttö varjoisalta kujalta kirjoitti:
Sillantauksen eli itäkaupungin sparin tilalle tulee nähtävästi valintatalo. Jotain huhua olen kuullut että keskustaan olisi tulossa k-kauppa mutta huhujahan liikkuu.
Eiköhän nämä ennen joulua selviä kun ovat niin salaperäisiä nämä kauppiaat...Moro täält Turust! Voi yhren kerran teiän kans, on teil siäl valinnavvaraa. Mää lähenki täst keskustaa palloilee, on viiden minsan kävelymatka ja kaikkee löytyy...tääl olis teil töitäki vaik kui pal!
Tulkka tän va, te ootte iha kivoi ihmisi. Voitte vaik nährä Kaki tääl. - ...
Eiköhän nämä ennen joulua selviä kun ovat niin salaperäisiä nämä kauppiaat...Pitää paikkansa!
- mitä ilmoitetaan
Eiköhän nämä ennen joulua selviä kun ovat niin salaperäisiä nämä kauppiaat...Mitä salaperäistä niissä kaupoissa on ollut, Siwa Sillantaakse, K-Ekstra keskustaan. Ei mitään salaperäisyyden verhoa näissä ole ollut??
- Tyttö varjoisalta kujalta
mitä ilmoitetaan kirjoitti:
Mitä salaperäistä niissä kaupoissa on ollut, Siwa Sillantaakse, K-Ekstra keskustaan. Ei mitään salaperäisyyden verhoa näissä ole ollut??
Olen vaan ollut uutispimennossa tämän k-kauppa-asian suhteen. Ihan reilustihan tuo on kuulemma ollut ilmoitettuna kaupan seinällä ja nyt paikallislehdessä.
Olen vähän liikaa jumittunut siwan asiakkaaksi nähtävästi. K-kauppa on erittäin tervetullut! - sulle Nurmeksesta
Turkuun kirjoitti:
Moro täält Turust! Voi yhren kerran teiän kans, on teil siäl valinnavvaraa. Mää lähenki täst keskustaa palloilee, on viiden minsan kävelymatka ja kaikkee löytyy...tääl olis teil töitäki vaik kui pal!
Tulkka tän va, te ootte iha kivoi ihmisi. Voitte vaik nährä Kaki tääl.Pitääks meiän Kakia sinne tulla kattomaan? miksi? Eih, mieluummin mä pysyn täällä eikä tästäkään ole kuin viidentoista minsan kävelymatka keskustaan ja yhtä nopiaa pääsee poiskin, kun ei mitään löyvy :)
- Anonyymi
uusi spar on siitä hyvä ettei siellä myydä fazerin tuotteita
- Anonyymi
Ei tule mitään sparia nurmekseen. ME TARVITAAN UIMAHALLI HETI UIMAHALLI RAKENNETTAVA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule mitään sparia nurmekseen. ME TARVITAAN UIMAHALLI HETI UIMAHALLI RAKENNETTAVA
UI avannossa pelle! Me tarvitaan spar nurmekseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UI avannossa pelle! Me tarvitaan spar nurmekseen!
EI KAUPPOJA UIMAHALLI SAATAVA HETI VÄLITTÖMÄSTI UIMAHALLI
- Anonyymi
ON JO UIMAHALLI , POMPAN PYLLYN SILMÄ!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670