Kauppareissun päähänpisto risteillä,kerroin 402.
http://img2.freeimagehosting.net/image.php?2097248204.jpg
-kyllä tosta pitäisi selvän saada.
1 kolikolla 800€+
5
2863
Vastaukset
- olkoon
Mulla oli seuraavanlainen rivi
36.(X) buffalo - carolina 4,40
37.(2) toronto - ottawa 2,10
38.(X) colorado - dallas 4,40
panos 1 kolikko (1 euro)
kerroin 40,65
Tänään haetaan lisää rahnaa rukseilla:D - (t)
Ei huonompi veto ollenkaan,Onnea vaan!
- noob-ristimies
No onneks olkoon vaan :)
Ite oon joskus kanssa kokeillu noita ristejä. Kerran aattelin pistää vähän yli 30-kertoimisen "ristitriplan" 10 eurolla, mutta aattelin, että siinä menis vaan 10 euroo hukkaan. No siinä olis tullu se reilu 300 euroa, mutta ei mahda mitään
Mutta toi on hyvä kun KAHEN euron panoksella 800 euroa :D- voitto kotiin
noo olipa tänään sit tasuripainotteinen kiekkokierros. 2 egen panoksella kotiutin 3756 € Paffin kautta. Eli taisin laittaa paremmaks =) Rivi sisälsi 5 tasuria..
Kiittäkäämme veikkausta kun en kyseistä riviä saanu sinne sisään niin joutui panostamaan naapurimaan kassan kautta. Kasvoi panos 1 € -> 2 € - seero
voitto kotiin kirjoitti:
noo olipa tänään sit tasuripainotteinen kiekkokierros. 2 egen panoksella kotiutin 3756 € Paffin kautta. Eli taisin laittaa paremmaks =) Rivi sisälsi 5 tasuria..
Kiittäkäämme veikkausta kun en kyseistä riviä saanu sinne sisään niin joutui panostamaan naapurimaan kassan kautta. Kasvoi panos 1 € -> 2 €juu no sulla oli sitten parempi tuuri toisinkuin muilla...mut voittoon kannattaa kyl sit lopettaakkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479