nuorempi tyttö, vanhempi mies?

tyttötär

Eli, aika perus ongelma on.
Olen ihastunut hieman päälle kolmekymppiseen mieheen ja itse olen 19. Ja mies on ajo-opettajani :/. Mitä pitäisi tehdä?
En usko, että hän olisi kiinnostunut, tai mistä tietäisin. En voi suoraltaan vain töksäyttää kesken ajotunnin kahvillemeno ehdotusta. Jos hän kieltäytyy, niin minun pitäisi vielä käydä hänen tunneillaan ja se olisi aika nihkeää varmaan molemmille. Ja en nyt niin vakavissani olisikaan varmaan hänen kanssaan.. Ja sitten vielä tuo ikäro, heh.

Johtuukohan nämä tuntemukset syksystä vai mistä. Ihan kummallista :)

29

7411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorempi nainen

Minä oppilas ja hän opettaja. Minä olin hänen suojeltavansa ja hellyyden kohde. Päätimme, ettei suhteesta voi tulla mitään juuri asemiemme vuoksi, vaikka minä (nuorempi osapuoliki) olen aikuinen. Ikäeromme oli kuitenkin hieman roimempi, lähes 20 vuotta. Mutta kaikki on mahdollista, mikään ei ole mahdotonta. ;)

• tyttönen2006

Olin ite pari vuotta sitten aivan samassa tilanteessa kuin sinä. Nuori autokoulunope tuntui aivan ihanalta tyypiltä ja hän oli ajatuksissani usein. Ajotuntien päätyttyä oli aluksi haikea olo, mutta sitten tajusin etten oikeasti ollut ihastunut häneen! Luulen että ihastumisen tunne johtui siitä, että open kaa oltiin niin paljon kaksistaan, melko lähekkäin ja sitten vielä siinä saa koko ajan huomiota toiselta. Eli en suosittele että ehdottelet opellesi mitään, sillä monet kaverini ovat kertoneet samanlaisista tuntemuksista.

• höhöhöhö

Aina näitä teinien ihastumisia.. ei voi kun nauraa!!

• kujj

teini leikkimään leluilla kun aikuiset puhuvat asiaa täällä

• senkin PELLE
        kujj kirjoitti:

teini leikkimään leluilla kun aikuiset puhuvat asiaa täällä

Vilpittömät ihmiset täällä keskustelee ja sinä tulet puhumaan p***aa

• Hannele67

siihen asti et sulla on kortti....Anna ajatuksen kypsyä. Sit, jos vielä oot kiinnostunut, voit vihjaista et käytäiskö kaffeella.. Mutta älä missään nimessä sekaannu varattuun.
      Tsemppiä sulle!

• ..........

on vielä kotisi. Jätä nämä leikit isoille pojille.

• vaan siellä

hiekkalaatikkollas. Sinne sun henkinen tasos taitaa just ja just riittää.

• mejlii

olin itse 19v. kun aloin seukata 33v. miehen kanssa. siinä se nuoruus meni...
      En suosittele kenellekään. Ikäero 5v. maksimi.

• JinguJangu

Minä olin kaksikymppinen kun aloin seukata 40-vuotiaan kanssa. Nyt kahdeksan vuotta takana, pois en vaihtaisi.

• ikäero...

hehe, miten se viiden vuoden vähimmäis ikäero olis vaikuttanu, ettei se aika olis mennyt hukkaan, meni se sillä miehelläkin aika hukkaan..hei haloo...

• Tyttis27

ihastunu autokoulunopettajaani, mikähän niissä niin viehättää.

Ehkä se jopa kun se opettaa niin ihqusti ihka uuden asian haltsaamista tai jotain? Muutki mun kurssin tytöt tykkäs opesta enemmän tai vähemmän mut tykkäs kuitenkin. Yksi vanhempi nainen meidän kurssilta sai sit oikein lähestymisyrityksen opelta jollain maantieajotunnilla..ei siis mitään ällöä ahdistelua vaan ope oli vähän vihjannu että joskus viikonloppuna vois naisen kaa vaiks ehkä tehdäkin jotain autokoulun ulkopuolella. He eivät liene pari kuitenkaan.

• Jussi,,,

mitään maksa jos kokeilee. Mitään ei saa jos ei yritä. Sullahan on aikaa katsella tilannetta sen autokoulun ajan. Tee päätös sitten vasta kun autokoulu loppuu. Voi olla ettei opettaja kehtaa ehdottaa mitään sun pitää varmasti antaa joku vinkki tai pyytää se suoraan kahville.

• Miksu¤¤

Elikkä haluisit vain leikkiä vanhemman miehen kanssa.! Hmmmm...en tiedä onko tuossa järkeä.! :)

• t-e-i-l-l-e

vai meille? T: Autokoulun opettajasi.
      Ps.Nähdään pian.

• kun aloitin auto kouluni niin opettaja alkoi heti eka teoria tunnilla jo flirttailemaan minulle ja en voinut kuin vastata takaisin. tunnit meni ja kivaa oli ja muutama suukkokin vaihdettiin välillä ajo tunneilla. pidemmälle ei menty koska se mies oli perheellinen ja kumpikaan ei halunnut sen enempään. vaikka en ollut silloin enään neitsyt kylläkään. soiteltiin aina joka päivä ja jutut oli yhtä lirkutusta sitten kävi niin että sain auto kortin ja pidettiin hetki sen jälkeen yhteyksiä ja tavattiin välillä ja se vain sitten loppui kun muutin töiden perässä pois kyseiseltä paikka kunnalta.
      ties mitä ois voinu tapahtua jos en olisi töiden perään lähtenyt.
      mut päivääkään en vaihtais pois oli se ope niin komee tapaus.
      =)

• opettajax

Tietysti miehelle kelpaa nuori liha, mutta jos sen enemmästä haaveilet, niin olet aika lapsellinen.

• sulla ole

mitään hävittävää! Kysyt sitä ihan pokkana vaan kahville sitten kun ajotunnit on suoritettu.

• Mies36v

Anna mennä! Ajo-opesi varmaan on ihastuksissaan ehdotuksestasi. Aina miehestä tuntuu hienolta jos nainen tekee aloitteen. Mutta odota viimeistä ajo-tuntia ja vasta sitten ehdota. Pyydä vaikka leffaan tai kahville.

• Mies__

Pyydä vaan jos siltä tuntuu ethän siinä mitään menetä. Kyllä se miehestä tuntuu aina hienolta kun nuori nainen pyytää kahville. Itselle käynyt vastaava. Olin tuntenut naisen jonkin aikaa, kieltämättä se oli kyllä pienoinen yllätys. Kieltäydyin kohteliaasti koska olin hyvässä parisuhteessa enkä halunnut pilata sitä.
      Hieno fiksu nuori nainen sinänsä. Jos olisin ollut sinkku niin tuskinpa olisin kieltäynyt.

• nuori likka

Kerroitko kun kieltäydyit että et ole sinkku?

• QW2.

Sehän voi hyvinkin olla varattu, ja sillä voi olla lapsia. Jos sä kerrot ihastumisestasi, niin sitten sua vaan nolottaa lopun ajan, ja meininki voi mennä aikas kiusalliseksi.

• tyttötär

Ei ole varattu tai lapsiakaan, ainakin näin olen käsittänyt. IKInä en lähtisi varattua tai perheellistä tavoittelemaan.

Pitänee varmaan vielä hieman pohdiskella tätä asiaa ja keskittyä vaikka siihen ajokortin saamiseen :)

• pyydät vaikka

Voit pyytää ajo-opettajaasi vaikka tuleville kirjamessuille (jos siellä päin asustelet).
      Minä ainakin pyytäisin omaa ajo-opettajaani sinne, jos uskaltaisin. Mutta olenkin liian ujo semmoiseen.

• "pyydät vaikka"

Paitsi, että ajomaikoilla on tapana puhua puhelimeen koko ajan. Olisin pyytänyt tänään häntä sinne, mutta kun puhuu puhelimessa kesken Minun ajotuntini (josta maksan), niin jääköön vaan. Jo kolmatta kertaa. Ei se tainnut niin hyvä idea olla..

• säälitys

Mulla on samanlainen ongelma, paitsi että olen kolmekymppinen ja perheellinen ja ihastukseni kohde asuu ulkomailla ja on kaksikymmentä vuotta minua venhempi. Lisäksi engl. taitojni ei ole kovin hyvä. :(

• QW2.

Hyvä idea on että keskityt nyt siihen kortin saamiseen. Jos sä vielä joskus sen jälkeen haluat, niin voithan sä käydä paikan päällä ja pyytää sitä kahville tai ihan vaan kävelylle joku päivä.

• Keimo Hodari

Jos olet hyvännäköinen teiniritsa niin kai se ope vois sua panna ja ehkä vähän lirkutellakin. Mutta älä oikeasti viitsi luulla, että rupeisitte seukkaamaan ja teillä olis tosi ihqua yhessä.

• Jasis

No jos olet ihastunut niin pyydä sitä vaikka johonkin tapahtumaan. Tehän ootte jo jonkun tutustunut siinä autossa niin ettehän ihan sokkotreffeille ole menossa. Mieskin on jo saanut jonkunlaisen tuntuman susta.Aina kannattaa kokeilla jos siltä tuntuu, eihän siinä mitään menetä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe