Rinnattomuus este parisuhteelle???

Jossu_

Olen pian 22-vuotias nainen. Eläessäni olen seurustellut 1 ainoan kerran, muut "suhteeni" ovat jääneet lähinnä treffi-asteelle. Unelmoin parisuhteesta, mutta pelkään, että miehet karkkoavat ympäriltäni, koska olen LIIAN LAUTA! Muutoin olen mielestäni normaalin näköinen, mutta rintoja (ei edes pieniä)minulle ei ole siunaantunut. Ovatko rinnoilla miehille niin tärkeä merkitys, että minun olisi harkittava silikonien ottamista halutessani ihmissuhteen??

20

2867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urheilullinen paras vartalo

Treenaa kroppasi hyvään kuntoon. Hyväkuntoiseen hoikkaan vartaloon sopivat pienet ja olemattomatkin rinnat. Eivät ne kaikille tärkeitä ole, ja se hoikka ja hyväkuntoinen urheilullinen kroppa on luultavasti useimmille paljon tärkeämpi. Itselleni ainakin.

• Kun aloitat

tutustumisen ihmiseen muuta kautta kuin omien fyysisten puolten korostamisella. Ihan vain tutustumalla ihmiseen ensin, jolloin sinuunkin tutustutaan. Silloin eivät ihmisen ruumiilliset ominaisuudet enää paljon merkitse. Ja sen jälkeen, kun joku poika sinua rakastaa, vielä vähemmmän.
      Oletko sattumalta nähnyt elokuvaa nimeltä "Crying game" Siinä miehen rakkauden kohteella ei ollut rintoja lainkaan.

• dude24

jos rakastuisin "rinnattomaan" mimmiin, en näkisi siinä mitään estettä parisuhteelle jos muuten kolahtaa.
      Huolet pois! Sinuna en edes harkitsisi silikoneja, pikemminkin pitäisin sitä pienenä bonuksena että pinnallisemmat tisseihintuijottajat eivät kiepu ympärillä.

• Believe in will

Niin.

Samansuuntaiset ajatukset ovat joskus käyneet mielessä itselläkin. Ainoat aikaisemmat suhteetkin olivat päättyneet joko rumasti taikka erittäin rumasti, mikä tietenkin söi muutenkin aran nuoren tytön itsetuntoa ankarasti. Toisaalta, en enää usko, että syy noihin epäonnistumisiin olisi ollut ulkonäössä taikka laihuudessa, naiiviudessa ehkä kyllä.

Eivät kaikki miehetkään sentään aivan niin pinnallisia ole, kunhan vähän vanhenevat. ( Oman mieheni silmissä olen kuulemma kaunis näinkin, 22-vuotias ja muuten aikuinen, mutta yhä edelleen samaa kokoluokkaa kuin 14-vuotiaana... ) On tosin niitäkin, jotka jäävät sille imeväisikäisen tasolle, jolloin kuppikoko on helposti se "juttu". Mutta yleensä tarinoista heidän kanssaan ei mitään tule muutenkaan.

Sitä saa mitä tilaa?

• Joka tyyppisille naisenrinnoille löytyy mies, jonka mielestä juuri sellaiset ovat ehdottomasti ihanimmat mahdolliset. Valitse vain oikea mies.    

• Libresse

Minä en ole tissifetissi. Naisella saa olla rintoja, kivahan niillä on leikkiä. Mutta mottoni on, että parempi A-kuppi A-luokan vartalossa, kuin B-kuppi B-luokan vartalossa.

Mikäli runkosi on kunnossa, päihität seksikkyydessä kaikki rintavat läskit! Eli kyllä sinulla ottajia on. Sexy peppu tekee naisen. Itse katson mieluummin rinnatonta sieväpeppuista naista, kuin rumavartaloista isotissistä lehmää.

• pieni....

Itse mies, 45 v ja en koskaan ole onnistunut luomaan mitään seurustelusuhdetta. Ravintelista isketyt naiset ovat selkeästi kaikonneet ja näyttäneet pettyneeltä lopuksi: syy oman vehkeen pienuus eli tanassa 12 senttiä. Kyllä se varmasti tuo rintojenkin olemattomuus vaikuttaa vastaavasti. Itsetuntoni on ainakin mennyt aikoja sitten naismaailmassa ja nykyisin tässä vaan elellään poikamiehenä eikä enää viitsi edes lähteä hakureissuille.

• isompi tyttö

Minulle on käynyt myös näin. Olen seuustellut kerran elämässäni ja tapailutkin ovat kestäneet maksimissaan pari viikkoa. Olen tosin dd enkä mitenkään lihava (171/64). Eli luota itseesi ja urheile. Miehet tykkäävät itsenäisistä naisista kiinteällä pyllyllä.

• Osmomies

Lauta nainen on ku miestä rynkyttäisi, yök.

• olis

ollut viisasta kun olisit jättänyt sinä nim.merk."osmomies" kommentoimatta koko asiaan.
        Toiset antaa järkeviä vastauksia niin sinä SIKA pilaat kaiken...
        suksi kuuseen jos mahas kanssa sinne pääset..

• näin on

Niillä ei ole merkitystä , vain sinun persoona merkitsee . Sitten kun tapaat sopivan kaverin niin huomaat sen . Pitää rakastaa itseään ja olla iloista pilkettä silmissä niin johan alkaa pojat kiinnostua .

• minirintainen

Pääsääntöisesti hyviä ja asiallisia kommentteja täällä! Itsellänikin on tosi pienet rinnat, A-kuppikin on ihan liian iso, mutta se ei poikaystävääni haittaa. Kolme vuotta ollaan oltu yhdessä ja poikaystäväni kiihottuu entisestään minirintojeni hyväilystä:) Nuorempana rinnattomuus vähän vaivasi ennen kuin uskalsin kunnolla tutustua mukaviin miehiin. Nyt olen ylpeä vartalostani. Asenne ratkaisee, ei koko!

• Jossu_

Kiitos lohdullisista sanoista! Mahtavaa kuulla, että joku muukin jakaa kanssani saman rinnattomuuden ongelman (joskaan se ei taida enää ollu sinulle ongelma).
        Tottahan se on, että parisuhde perustuu loppujen lopuksi ihmiskemioihin, ei fyysisiin ominaisuuksiin. Ehkäpä siis jossain on minullekin se oikea ihminen, jota kiinnostaa enemmän se mitä pääni kuin rintojeni sisältö. Sitä odotellessa...

• bookka

Rinnaton nainen kelpaa miehille, jotka haaveilevat miehistä. Hyvässä tapauksessa voit löytää bi-miehen.
      Muuten suosittelen silikoneja. Kyllähän sellaisia kannustajia aina löytyy, jotka väittävät ettei sillä nyt ole niin väliä, mutta kyllä sillä on. Ei sitä kuitenkaan kannata marttyyriksi ryhtyä. On niitä paljon muitakin vikoja, jotka ovat vielä pahempia. Aina jollain menee huonommin kuin sinulla ja jollain menee paremmin kuin sinulla.

• että rakastuessaan ihminen

katsoo silmiin..ja silmäthän on sielun peili.
      Kun tutustuu toiseen..rakastuu toisen sisimpään, eikä ulkoisella ole enää niin suurta merkitystä.
      Raskausaikana naiselle,myös pienirintaiselle,luonnollisesti rinnatkin viel "kasvaa".

• pieni on kaunista

Itsetunto on avain-asia!!! Koen olevani haluttu,vaikka kuppikoko A-,ei oo kukaan koskaan valittanut!!Ja noista pieni munaisten miesten tyhjanpäiväisten viestien sisällöistä,ei kannata paskan vertaa välittää!!...ovat säälittäviä!!!

• sinä

varmaan kelpaat vaikka olet pieni rintainen kun minäkin kelpaan vaikka olen rintani menettänyt syövän vuoksi...mieheni sanoo että sinun kanssa olen naimisiin mennyt enkä rintojesi kanssa.
        On muuten ollut hienoa lukea tätä miten olette te usemmat tsempanneet kysyjää...kiios minultakin teille...

• Wrds.

Ei muuten, mutta seksin aikana voi se kiihottuminen olla miehellä heikompaa, jos täytyy katsella naista jolla on melkeimpä miehinen rintakehä. Jos olet noin muutenkin vain "tavallisen/normaalin" näköinen. Noin muuten ei kai kummempaa ongelmaa.

• ...

kyllä kait me miehet muutenkin kiihotutaan kun pelkällä tissien näkemisellä....voi höh...

• infoa antava

Kyllä mulla on ainakin riittänyt mies seuraa yllin kyllin, vaikka ei rintoja juuri olekkaan. Ei ns. rinnattomuus mikään este ole parisuhteelle, itselläni aivan ihana mies, vaikka ei tosiaan niitä rintoja ole. Parisuhteessa on muut jutut tärkeämpiä kuin rintojen koko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe