Olen harrastanut veikkausta lapsesta lähtien. Alkujaanhan oli vain vakioveikkaus, josta pelit ovat sitten laajentuneet pelkiksi tuuripeleiksikin kuten Lotto ja Keno y.m.
Hävinnyt olen vaikka olen saanut joskus täysosumankin. Lotossa paras tulos on 5 oikein.
Viime aikoina olen pelannut Pitkää Vetoa. 3 ottelua Tuplana, jolloin kahdella tasapelillä tulee kertoimeksi n. 9 - 20.
Kertokaa muutkin voitoistanne ja häviöistänne!
Veikkaus harrasteena
14
881
Vastaukset
- Aikoinaan totoakin
Joskus veikkailin Vakoita ja sitten alkoi Toto kausi. Pieni perehtyminen teki mielenkiintoiseksi!
Nykyisin olen tylsä,Lottoa ja/tai Jokeria,näistä ei voittoja. - K.Rokotiili
Niin minäkin harrastan vakioveikkausta.
- Räikkö
Olen lotonnut 20 v. viikottain 5 ruutua. Laske minulle, olenko voitolla vai häviöllä, kun yhden kerran voitin 10 000 FIM ja 20 kertaa 50 FIM.
Voitosta tulee kiva fiilis. "Nythän minä lähden sinne Kiinaan!", sanoin. Funtsin kuitenkin, ettei ihan riitä.
"No, minä hankinkin sen mopsin!" Funtsin edelleen tarkasti ja hoksasin, että hammasimplantti on maksamatta.
Joten se siitä raha-asioiden järjestelystä. Kiva kuitenkin.
Olisi hauska tietää, olenko lottoamisessa voitolla vai joltisesti häviöllä.Olen alusta alkaen lotonnut, ja kerran oli kuusi oikein. Tuli ihan sopivasti paikkaamaan sitä reikää, jonka kassaamme teki asuntolainan lyhennys.
Sama rivi on käytössä edelleenkin, ja sen rinnalle olen rastinut toisenkin rivin - aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan.
Tappiolla jo varmaankin olen, sillä yleensä on jokin pikkuvoitto korkeintaan kerran vuodessa kohdalle osunut.
Sen verran olen taikauskoinen etten uskalla jättää lottoamatta, koska molemmat rivit osaan ulkoa vaikka unissani.
Lohdutankin itseäni, että olenhan ainakin tehnyt jotakin toteuttaakseni unelmani!
- Atolfia
harrastuksekseni sanoa, koska lottoan vain. Kauan sitten, kun lottoa ei ollut, oli vain vakioveikkaus, seurasin pelejä ja veikkasin joka viikko.
Nyt lottoan joka viikko. Laitan porukan lottoa, siinä ovat mukana lapseni. Ei ole tärpännyt ja tuskin tärppääkään.
Suurin summa, jonka olen voittanut 30.000 mk. Pieniä tulee silloin tällöin, mutta häviöllä olen roimasti. Pitäähän se jokin pahe olla. Tämähän on uhkapeliä ja pahettahan se on.
En minä mitään miljoonia enää odotakkaan, raha menee rahan luo. Lottoamisesta on tullut tapa. - 20 000 mk
20 000 mk oli suurin voitto.
Se tuli Carino-arvalla.
Kerran tuli 5000 mk.
Tonneja ja kaksisatasia useita.
Kerran 2000 mk.
Lotossa on tullut tonneja, mutta
ei suurempaa.
Nyt otin vähän viinaa.
Hilipatirallaa. - uzma-m
aina silloin talloin,pienia voittoja on tullut,en ole haviolla ihan tasa peli,oli kerran sellainen onnen rivi jolla aina voitti vahasen sitten hukkasin sen.
kaytan perheeni syntymapaiva ja vuosia lukuina.
Kerran voitin haravassa ja sitten havisin sen kaikki.
Nyt kun muistutit lottoan huomenna.jokaviikko ,palautus päivä Keskiviikko. Se oli siihen aikaan kun ei ollutkaan muuta kun sitä yhtä ristiveikkausta .
Minulla oli 10 oikeen ja sain ison rahan ,olin silloin 18v ,ja ostin kaksi kangasta joista itse tein leningit . Jaa niin ja korvakorut ,laitettiin oikeen reijät korviin ne oli pienet ametistit Ametistit.
nykyään en veikkaa --joskus ostan Trissin ,sellaisen raaputus arvan ,sillä voi voittaa jopa 5000000 ,ja joka arkiaamu joku on päässyt TV:hen raaputtamaan .Joskus ihan kiukuttaa katsoa kun joku saa ison voiton ja pystyy pitään
"pokerinaaman" ,minä olen sellainen että en varmaankaan "pysyis nahoissani" Pussaisin kaikki kameramiehiä myöten.- Helepeena
ullamirjami kirjoitti:
jokaviikko ,palautus päivä Keskiviikko. Se oli siihen aikaan kun ei ollutkaan muuta kun sitä yhtä ristiveikkausta .
Minulla oli 10 oikeen ja sain ison rahan ,olin silloin 18v ,ja ostin kaksi kangasta joista itse tein leningit . Jaa niin ja korvakorut ,laitettiin oikeen reijät korviin ne oli pienet ametistit Ametistit.
nykyään en veikkaa --joskus ostan Trissin ,sellaisen raaputus arvan ,sillä voi voittaa jopa 5000000 ,ja joka arkiaamu joku on päässyt TV:hen raaputtamaan .Joskus ihan kiukuttaa katsoa kun joku saa ison voiton ja pystyy pitään
"pokerinaaman" ,minä olen sellainen että en varmaankaan "pysyis nahoissani" Pussaisin kaikki kameramiehiä myöten.Luullakseni olen veikannut ja lotonnut niin kauan kuin semmoinen on ollut mahdollista. Aina se kuitenkin on ollut kohtuuden rajoissa eikä mitään ylilyöntejä ole tullut, mutta eipä suurempia voittojakaan. Nyt EN VOI lopettaa lottoamista sillä muistan rivin joten lauantai-iltana on loton oltava sisällä. JOS vaikka sattuisi...
Nyt lottoaminen on helppoa kun sen voi tehdä omassa kammarissa koneella. Toto on myös sillointällöin ohjelmassa ja siitä on tullut suurin voitto. 4,50 panoksella lähes 700 euroa. Helepeena kirjoitti:
Luullakseni olen veikannut ja lotonnut niin kauan kuin semmoinen on ollut mahdollista. Aina se kuitenkin on ollut kohtuuden rajoissa eikä mitään ylilyöntejä ole tullut, mutta eipä suurempia voittojakaan. Nyt EN VOI lopettaa lottoamista sillä muistan rivin joten lauantai-iltana on loton oltava sisällä. JOS vaikka sattuisi...
Nyt lottoaminen on helppoa kun sen voi tehdä omassa kammarissa koneella. Toto on myös sillointällöin ohjelmassa ja siitä on tullut suurin voitto. 4,50 panoksella lähes 700 euroa.Jos kerran lottoat koneella niin veikkaa kestolottoa. Rivi on voimassa joka kierroksella niin kauan kuin rahaa on riittävästi tililläsi.
Ruuneperi kirjoitti:
Jos kerran lottoat koneella niin veikkaa kestolottoa. Rivi on voimassa joka kierroksella niin kauan kuin rahaa on riittävästi tililläsi.
puheen ollen,joskus lottoan ja saatan arvan ostaa.
Mutta nämä tiesikka pelit vie minut mennessään.
Nytkin iltiksen Mahjong pelissä olen koukussa;(- Helepeena
Ruuneperi kirjoitti:
Jos kerran lottoat koneella niin veikkaa kestolottoa. Rivi on voimassa joka kierroksella niin kauan kuin rahaa on riittävästi tililläsi.
tapana pistää muutaman viikon kestolotto sisälle.
Jos laittaa pitempään ei ehkä muista milloin se katkeaa. Rahaa laitan kassaan aina reippaasti josta sitten makselen niitä muutaman viikon lottoja.
- etsivivä-amadeus
Koneella niin helppo pelata.En vielä laskisi sairauden piikkiin.
Pelisairaitakin tunnen ystävistäni.En edes osaa pelata hedelmäpeliä.Olenko tyhmä?
Poikani pelaa ja sijoittaa pörssiin voitot.Sinne ne katoaa kuin mainen kunnia:sist transit cloria mundi,vai kuinka se oikein kirjoitettuna oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134