Hiipuuko harrastus??

Vuosi 2010.

Mikä on Suomen moottoripyöräilyn tulevaisuus?? lainan korot nousee niin mopo on se mistä luovutaan ekana... vai viimesenä... Itse tunnustan aloitin 2002 ja nyt myin pois....

14

1910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäillääään

eipä oo aihetta luopuu mistään kun vuokralla asustelen :)

• priorisointikysymys

Aloitin piikillä 1989, 500:nen tuli ostettua -92 ja sen jälkeen on ollut vielä pari muuta. Kaikki ostettu uutena, muutama kausi on ollut että ajomäärä on ollut vaan luokkaa 2000 km (inttivuosi, ekan muksun syntymä jne.) mutta kertaakaan ei ole tullut mieleen luopua harrastuksesta.

Yhtään autoa sen sijaan en ole vieläkään omistanut, perheen auto on aina ollut vaimon nimissä. Sitten kun ei enää pyörän selkään pääse itse kiipeämään niin voi alkaa harkita pyörästä luopumista

• mankelix

Kun on oma pyörä ja maksettu niin se on se viimeinen asia mistä luopuisin. Mitä iloa enää missään jos pyörää ei olisi? Mitä odottaa kun aurinko alkaa lämmittämään ja linnut visertää? Ei. Pyörästä en luopuisi ikinä. En tosin asunnostakaan. Mun pyöräilyä ei haitannut lasten ilmaantuminen elämään, ei haitannut asunnon osto eikä mikään muukaan. Minun ja mp,n välejä ei riko mikään muu kuin aika. Ja silloinkin minä olen se luopuja. Onneksi toi kääpiö mäyris ei ymmärrä asiasta mitään, ja siitäkin ajattelin ensi keväänä tehdä prätkäkoiran. Ostan sellasen dogbackin ja nahkakypärän sille. En siis tee hauvelista prätkähiirtä enkä itse keskity sixbackiin. elämä jatkuu..maailma muuttuu..mutta moottoripyörä on ja PYSYY.

• Johannjjj

ja talvella hiihdetään.Marraskuu ja huhtikuu on kitukuukausia kun kumpaakaan ei pysty hyvin tekemään.

• Jätinpä itselleni kasvamaan kääpiösnautserin pennun ja olen myös aatellu tehdä Kepasta prätkä- koiran tankin päälle istumaan.Saapa nähdä?

• mankelix
        vanha-erkki kirjoitti:

Jätinpä itselleni kasvamaan kääpiösnautserin pennun ja olen myös aatellu tehdä Kepasta prätkä- koiran tankin päälle istumaan.Saapa nähdä?

Tää meidän hauveli on hulluna autoiluun. Edes mökillä olo ei kiinnosta, mutta se matka sitäkin enemmän. Nyt olisi jo korkea aika opettaa sille todellista matkantekoa, ja vieroittaa se tosta autoilusta. Kyllähän tulee hämmästymään ja iloitsemaan kun pääsee prätkällä kulkemaan. Pitäisi vaan jostain katsoa sitä kypärää sille. Suomessa ei taida olla ensimmäistäkään liikettä joka noita koiran ajokamppeita myisi ??

• Bonneville

Minulla on ollut MP jo vuodesta 1968, ajanut olen yli 500 000 km, ja jatkan niin kauan kuin kykenen, ainahan niitä sinunlaisiasi "tähdenlentoja" tulee ja menee, mutta oikeat harrastajat vain porskuttaa,

• blackwomans

motoristit jotka ovat vuosia ajelleet.eivät hevillä luovuta.
      olihan niitä kausia tässä välissä kun tälläkin saralla oli hiljaisempaa.
      mutta nyt on taas motoristien joukko hurjassa nousussa.

minä itse luovutan vasta sitten kun aika tekee tehtävänsä.tai tulee kutsu ajelemaan vehreämmille teille.
      no sekin aika joskus tulee.mutta toivotaan että siihen on vielä aikaa;)

• mitä :))))))))))))))))))))))))

kirjoitusta.ei jaksais millään lukea noita sun ainaisia kommentteja.kirjoitusvirheineen :)))))))))))))))))
        putkeenkirjotuksineen.pisteet ihan missä sattuu.isoja kirjaimia sun näppiksessä ei taida edes olla. jne.jne.meinaa happi loppua heti kättelyssä.toivottavasti ajat paremmin kun kirjoitat ja kommentoit.mutta hyvää syksyä sullekkin:)))))))))))))))

• blackwomans
        mitä :)))))))))))))))))))))))) kirjoitti:

kirjoitusta.ei jaksais millään lukea noita sun ainaisia kommentteja.kirjoitusvirheineen :)))))))))))))))))
        putkeenkirjotuksineen.pisteet ihan missä sattuu.isoja kirjaimia sun näppiksessä ei taida edes olla. jne.jne.meinaa happi loppua heti kättelyssä.toivottavasti ajat paremmin kun kirjoitat ja kommentoit.mutta hyvää syksyä sullekkin:)))))))))))))))

älä puutu minun kirjoituksiin,niin on sinullakin helpompa olla.
        joten jos oikein nätisti pyydän niin jätä rauhaan ;)

• Crankpin

Niin, se on priorisointikysymys, että mikä on tärkeää, kun kesällä alkaa maantie kutsua. Olen muutamana kesänä reissannut pitkin Baltiaa ja Itä-Eurooppaa, ja uskon että ensi kesänä maantie kutsuu minua Unkariin ja entisiin Jugoslavian tasavaltoihin. Kävin tänään varaamassa uuden Blackbirdin tuleviin, oli korkotaso mitä hyvänsä.Jos jossain pitää säästää, niin vakuutusyhtiön valinta on tärkeää, Pohjolan ja Turvan välillä oli järkyttävä ero kaskossa.

• Turva

kumman eduksi?

• Crankpin
        Turva kirjoitti:

kumman eduksi?

mutta laskin vielä kerran molempien vakuutusmaksulaskureilla,niin kasko Turvassa olisi vm06 Blackbirdille 70% bonuksilla ikäiselleni kuljettajalle armaassa kotikaupungissani 178 euroa kaudessa halvempi. Eli Turva 309€ ja Pohjola 487€. Oletuksena molemmissa 150€ omavastuu. Liikennevakuutuksessa Turva on 18 e kalliimpi, joten kokonaissäästöksi jää vajaa 160e/kausi. Sillähän saa uuden ketju ratassarjan tai vaikka takanakin joka vuosi.

• Kra

Ehkä niillä hiipuukin, jotka ovat hetken mielijohteesta ja muotijuttuna pyöränsä hankkineet.
      Mutta ne (tai me) jotka olemme jääneet G-vitamiinikoukkuun, pyöräily on erottamaton osa koko loppuelämän ajan tavalla tai toisella. Sitä pitää vain saada "kuurina loppuun saakka" oli sitten korot/suhdanteet mitä tahansa.
      Suomessa kuitenkin (ja onneksi) varallisuus keskimäärin kasvaa edelleen reippaasti, ihmisillä on jatkossa useammin varaa leivän lisäksi myös "sirkushuveihin".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe