Outo juttu. Sähkövehkeet rupee rispaantumaan meikäläisen ympäriltä ihan itestään.
Joku aika sitte mä tallentelin digiboxiin ohjelmia pahanpäivän varalle niin eiköhän se mykistyny ja se piti lähettää nyt romuna huoltoon.
Eilen lueskelin ihan kaikessa rauhassa mitä porukat oli kirjottanu palstalle ja just kun minäki meinasin sanasen sinne heittää niin näyttö meni mustaks! Kirjota siinä sitte. Ajattelin et remonttiin menee tääki ja illalla en uskaltanu koskee ees töllön kapulaan ku rupes mietityttään ihan vakavissaan et onko mulla huono karma tai joku hitsin anti-Midaan kosketus: kaikki mihin koskee, niin se muuttuu paskaks.
Vaan se oli menneitä - tää masiina on ainaki toistaseks pysyny vielä kunnossa - tällä istunnolla.
Hyvää viikonloppua kaikille.
Ja kuten arvata saattaa niin en meinaa juopotella tänään.
07.10.06 lauantai
17
936
Vastaukset
- uuuhhh...
Faktahan se on että ihan kaikki mihin ikinä ihminen koskee tai edes astuu, muuttuu ennen pitkää paskaksi.
Fakta. - ma-sa
Se kuuluu asiaan että kolme konetta menee pimeäksi melkein samaan aikasesti.Mulla on sitte kans´raitis päivä ja ajattelin ottaa rennosti, lukea ja vähän polttaa kotitarpeisiin.Hyvää lauantaita kaikille.
- Ryyppymies
Raitis lauantai. Työn merkeissä tämä päivä kuitenkin menee.
- Suotuulia
että sinulle on tulossa isompi summa rahaa jostakin ja sähkövehkeet valmistautuvat antamaan tilaa uusille hienoille sähkövehkeille.
Huomaatteko, että jokainen raitis päivä saa minut ajattelemaan asioista valoisempia puolia. Joten raittiina olen tänään.- aahoohoo
tuommosta tullu ajatelleeks. Mä kyllä tiedän että kaikilla tapahtumilla on merkityksensä ja maailmassa mikään ei ole sattumaa. Mitenkähän pitkään sitä suurehkoo rahasummaa pitäs ootella jonku vempaimen rikkimenosta. Töllö jos kössähtää niin elämä käy jo vähän helevetin vaikeeks ja sen eteen kyllä rupee toimimaan heti eikä pahemmin jää odottelemaan. Ollaan nyt viikon eletty ilman digiboxii ja tuntu et tv-ohjelmatki huononi kertalaakista.
Mä kyllä meinaan kokeilla tuota teoriaa jollain vähemmän tärkeellä sähköökäyttävällä tävaralle_ esim eteisen kattolampula. Kun siitä lamppu pimahtaa rikki niin mä jään oottelemaan sitä rahasummaa enkä vaiha sitä. Kyllähän sen periaatteessa pitäs toimii vähemmänki tärkeellä jos se toimis vähän kalliimmilla vhkeillä ja eritoten jos se on jotenki sähköön liityksissä.
Ja raitista lauantaita täällä vietetään, piti laittaa taas reibänit päähän ko ottaa niin silmiin tuo aurinko. Huomenta kaikille!!
- aahoohoo
kerran niin kovasti aurinko kilottaa niin hanki apteekista ne mustat silmälaput.
Reibäneistä voi sangat mennä mutkalle maatessa ja uusien hankkiminen tekee iso loven vaimon pankkitiliin.
Vaan etkö ookki ilonen kun muutamanks kuukaudeks tulee se ikipimeys sille leveysasteelle. Oli yö tai päivä niin takuulla ei aurinko häikäse Kjäh-kjäh-kjäh Se nimi on kaamos.
- Papio1
Raitis lauantai ohjelmassa tänään.
- Cettuz!
kaikille, raittiina.
On ollut niin kiirettä, ettei ole ehtinyt käydä tällä palstalla. Miten sitä enne ehti juopottelee, kun nyt on töitä ettei ehti kaikkea tehdä. Oli muuten harhaluuloa, että miten viikonloput kuluu ilman viinaa. Nyt kun jokunen kuukausi mennyt ilman ALKON tuotteita, elämäkin on alkanut maistuu mukavalta. En meinaa tänäänkään, tätä hienoa oloa vaihtaa siihen usvaiseen ja vapisevaan tilaan.
Raitista viikonloppua kaikille.- mussukka1
Tänään olen ottanut kunnon happihyppelyn, eikä pipo kiristä enää ollenkaan. Mua vaan risoo, että perjantaina puolen päivän jälkeen ei asioita enää voi hoitaa, kaikki ovat "palavereissa".
Taidan viettää kynttiläillan ja venytellä vain näitä jäseniä, prosenttijuomia en maistele.- aahoohoo
meinaat saada lisää? Mä oisin tyytyväinen kymmeneen senttiin. Ei tarviis varvistella ihan joka paikassa.
- kantaretkahtelija
Vain tänään selvänä,kuten eilenkin ja huomenna, vain tänään selvänä vain yksi päivä kerrällaan selvänä ei kahta päivää selvänä vaan vain tämä päivä .
Mitta täyteen jos on tullakseen. Painonhallintaongelmien takia on toistaseks
lappu luukulla.
On toinenkin juttu. Pikkukänni tekee niin euforisen olon, ettei tolkun häivää.
Näin vanhan guben kyseessäollen tuollakaan luulis oleen väliä. On sillä.
Sitten taas kuljetaan kaiken kallella kypärin kun ego on käynyt "utuisissä yläpilvissä'.
- aahoohoo
että on olemassa eriväristä sähköö. Töllöön ja noihin muihin - mitähän soittimii ne nyt on - niin niihin tulee punasta sähköö, tietokonevehkeisiin vihreetä, skypekameraan sinistä, tommoseen puolen metrin pulikkaan, missä on paljon pistorasioita kakstappisille pistokkeille, niin siihen tulee oranssii, patterilaturiin vihreetä, mikroon vihreetä, kahvinkeittimeen punasta.........
Onks vihree jotain luomuu tai eettisesti tuotettuu ja punanen jotain supernopeeta sähköö?- ma-sa
Mää luulen että se väri johtuu vaan siitä minkäväristäpiuhaapitkin se sähkö tulee.Värjäytyy matkalla.
- aahoohoo
ma-sa kirjoitti:
Mää luulen että se väri johtuu vaan siitä minkäväristäpiuhaapitkin se sähkö tulee.Värjäytyy matkalla.
Pakastimessa on vihreitä, punasia ja keltasia piuhoja. Onkohan sähkön kulkemalla matkalla mitään merkitystä millaseen piuhaan se johdetaan?
Kahvinkeittimeen tulee kyllä kaikkein hitainta sähköö aaamuisin ja siinä on punasta sähköö eli punaset piuhat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564960Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202275- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231366Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1631238Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681095Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671005- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965