Voimme kaikki yrittää samaistua tilanteeseen, joka aukenee alta löytyvästä linkinstä ja miettiä hiljaa mielessämme, onko tällaisen järjestön olemassa olossa mitään Jumalallista.
http://www.aimoo.com/forum/postview.cfm?id=311102&CategoryID=3459&startcat=1&ThreadID=2651600
VT-Seuran hedelmää
9
734
Vastaukset
- siltä
Kaveri näyttää hylänneen vanhempansa ja laittaa sitä nyt vanhempiensa piikkiin. Aika outoa. He yrittävät ottaa yhteyttä ja toinen ei vastaa. Voin vain kuvitella millaista huolta vanhemmat tuntevat kun toinen pitää heitä epätietoisuudessa.
>>Kaveri näyttää hylänneen vanhempansa ja laittaa sitä nyt vanhempiensa piikkiin. Aika outoa.
Outoa se on minunkin mielestä. Ajattelehan asiaa siltä kannalta jos heidän sukunsa ei olisi missään tekemisissä jehovantodistajuuden kanssa. Vastailisiko puheluihin kenties? Olisiko mitään syytä olla vastaamatta, näillä tiedoilla?
Syy ja seuraus kannattaa aina muistaa. On mitä helpointa vierittää syytä tässä tapauksessa kokemuksensa purkaneelle, joka ei pysty vastaamaan puhelimeen kun omaa suuret henkiset paineet asiasta, kuten hän antoi jo ymmärtääkin.- sinäkin
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Kaveri näyttää hylänneen vanhempansa ja laittaa sitä nyt vanhempiensa piikkiin. Aika outoa.
Outoa se on minunkin mielestä. Ajattelehan asiaa siltä kannalta jos heidän sukunsa ei olisi missään tekemisissä jehovantodistajuuden kanssa. Vastailisiko puheluihin kenties? Olisiko mitään syytä olla vastaamatta, näillä tiedoilla?
Syy ja seuraus kannattaa aina muistaa. On mitä helpointa vierittää syytä tässä tapauksessa kokemuksensa purkaneelle, joka ei pysty vastaamaan puhelimeen kun omaa suuret henkiset paineet asiasta, kuten hän antoi jo ymmärtääkin.Se on kuitenkin niin, että monet vastaavassa tilanteessa olevat eivät tuolla tavalla kiusaa vanhempiaan. Ties mitä kuvittelevat, kun ajattelevat toisen olevan masentunut ja mitään yhteyttä ei saa. On tietysti terapeuttista syyllistää, myönnän sen.
Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse. Tämä on aivan päivän selvä asia, josta näen esimerkkejä jatkuvasti. Kirjoittaja märehtii asiaa etukäteen. sinäkin kirjoitti:
Se on kuitenkin niin, että monet vastaavassa tilanteessa olevat eivät tuolla tavalla kiusaa vanhempiaan. Ties mitä kuvittelevat, kun ajattelevat toisen olevan masentunut ja mitään yhteyttä ei saa. On tietysti terapeuttista syyllistää, myönnän sen.
Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse. Tämä on aivan päivän selvä asia, josta näen esimerkkejä jatkuvasti. Kirjoittaja märehtii asiaa etukäteen.>>Kirjoittaja märehtii asiaa etukäteen.
Kas syytäkin on, eikö totta.
Kertoihan hän kuinka oli isältään kysynyt joskus kuinka hän suhtautuisi mahdolliseen eroonsa. Vastaus ei jättänyt tulkinnalle varaa.- Markku_Meilo
sinäkin kirjoitti:
Se on kuitenkin niin, että monet vastaavassa tilanteessa olevat eivät tuolla tavalla kiusaa vanhempiaan. Ties mitä kuvittelevat, kun ajattelevat toisen olevan masentunut ja mitään yhteyttä ei saa. On tietysti terapeuttista syyllistää, myönnän sen.
Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse. Tämä on aivan päivän selvä asia, josta näen esimerkkejä jatkuvasti. Kirjoittaja märehtii asiaa etukäteen.>>Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse.
Hieman toisella tavalla sanailtuna: "Jokainen perheenjäsen määrittelee suhtautumisensa Vartiotorniseuran karttamissääntöön itse."
Toki karttamissääntö on laajimmin rikottu erotusperusteinen sääntö. - fffffffffffffff
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse.
Hieman toisella tavalla sanailtuna: "Jokainen perheenjäsen määrittelee suhtautumisensa Vartiotorniseuran karttamissääntöön itse."
Toki karttamissääntö on laajimmin rikottu erotusperusteinen sääntö.>> >>Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse.
Juu ja erotetulla/eronneella ei ole asiaan sananvaltaa eli on alenpaa kastia ts pallo on jahveteilla. fffffffffffffff kirjoitti:
>> >>Jokainen perheenjäsen määrittelee oman suhtautumisen erotettuun itse.
Juu ja erotetulla/eronneella ei ole asiaan sananvaltaa eli on alenpaa kastia ts pallo on jahveteilla.>>Juu ja erotetulla/eronneella ei ole asiaan sananvaltaa eli on alenpaa kastia ts pallo on jahveteilla.
Näinhän tuo on. Mutta ohjeet siitä kuinka eronneisiin sukulaisiinkin tulisi suhtautua ovat selkeät.- selkeät
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Juu ja erotetulla/eronneella ei ole asiaan sananvaltaa eli on alenpaa kastia ts pallo on jahveteilla.
Näinhän tuo on. Mutta ohjeet siitä kuinka eronneisiin sukulaisiinkin tulisi suhtautua ovat selkeät.>Mutta ohjeet siitä kuinka eronneisiin sukulaisiinkin tulisi suhtautua ovat selkeät.
Ja seuraukset karttamisohjeen noudattamatta jättämisestä selvät. Jos jatkaa normaalia yhteydenpitoa todistajista erotettuun tai eronneeseen sukulaiseen, menettää palvelusetunsa seurakunnassa, esimerkiksi. - sööpäri.
selkeät kirjoitti:
>Mutta ohjeet siitä kuinka eronneisiin sukulaisiinkin tulisi suhtautua ovat selkeät.
Ja seuraukset karttamisohjeen noudattamatta jättämisestä selvät. Jos jatkaa normaalia yhteydenpitoa todistajista erotettuun tai eronneeseen sukulaiseen, menettää palvelusetunsa seurakunnassa, esimerkiksi.Minua asioassa huvittaa ja ärsyttää se, miten erotetut/eronneet syyllistetään.
Isosiskoni koitti tappaa itsensä huonolla menestyksellä. Kun asiasta oli sitten puhetta ex-vaimon (jt) kanssa, hän muisti mainita että tuollainen elämän repeäminen on loogista seurausta uskonnon hylkäämisen kanssa. Hän ei ollenkaan ajatellut asiaa siten, että kaikkien ystävien ja tuttujen hylkääminen voisi myös vaikuttaa. Jos oma äiti sylkee kirjaimellisesti silmille niin kyllä se saattaa masentaa vaikka olisi kuinka voimakas persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277