Yu-gi-oh

kehitys abra

Tunteeko kukaan Yu-gi-Oh! sarjaa? tietääkö kukaan jotain sarjiskauppaa,josta voisi löytyä Yu-gi-oh! DVD:deitä tai videoita TAI mangaa?

14

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uzi

Sarjakuvaa on vaikea saada. Sitä julkaistaan kyllä englanniksi, mutta julkaisija ei myy Amerikan ulkopuolelle.

DVD olisi varmaan saatavilla, mutta pahoin pelkään että kyseessä olisi saksittu ja englanniksi dubattu versio, mikä tarkoittaa että joudut pyytämään sen erikseen tilattavaksi. Suosittelen Fennica Comicsia, se on kutakuinkin ainoa paikka joka myy/tilaa jenkkilevyjä. Lisäksi kannattaa tosiaan muistaa se että levy on alue 1:den levy, eli se ei välttämättä soi tavallisissa DVD-soittimissa ilman muutostöitä tai koodinvaihtoa.

Jos luottokortti löytyy, voinet tilata sarjakuvat ja DVDt netin kautta suoraan jenkeistä. Tietysti viallista tavaraa voi olla hankalaa palauttaa...

• kehitys abra

Ahaa..tosin yleinsä yritän etsiä suoralta kädeltä jotain..tilauskuluthan on mukana..jos tilaan sen viellä Usan tai Britanian kautta..niin maksut ovat aika tähtitieteeliset..mutta yritän siltikin etsiä enkunkielistä dubausta Yu-gi-Ohista..Tänne se tuskin ikuna tulee aamuohjelmiin tai johonkin muuhun kohtaan...ja jos tulee..niin suominäyttely saattaa pilata hyvät jutut..vaikka on muutamia ihan hyviäkin ääninäytteliöitä..paitsi se ääninäytteliä tiimi,joka teki digimonin ekan kauden alkupuolen dubauksen..yhh..

• larttzza

sitä saa! sangatsu manga julkaisee Yu-Gi-Oh sarjaa suomeksi

• Mimi

No, minä tiedän tämän sarjan. Prisman lehti hyllyltä bongassin Yu-Gi-Oh! korttipeli(tai jotain sen suuntasta) oppaan ja juoksin suoraan kassalle, että MANGAA! Jee! Niin, www.kukunor.com... Siellä on myynissä kolem Yu-Gi-Oh! aiheista julistetta, jos auttaa yhtään...

• Cala

Minakin sarjan juuri olen loytanyt, tvsta seurailen aina kun ehdin. On mahtava ;). Oletukseni on, etta Suomessa asut, vai? Kuinka sina sielta "Jugin" loysit? Kukunorin julisteet ovat torkian kalliita. Mina loysin omani 4 eurolla (siis dollarilla, vaikkakin lahes sama asia) =), lahikaupasta. Meilla on videoitakin, eika edes hintavia, mutta valitettavasti ncst (vai mika onkaan) joten eivat pelaa Suomen laitteilla =(. Mutta eikos Suomi kuitenkin sita lehtea ihan R-kioskilla myy, vai olenko ihan vaarassa?

• kehitys-abra
        Cala kirjoitti:

Minakin sarjan juuri olen loytanyt, tvsta seurailen aina kun ehdin. On mahtava ;). Oletukseni on, etta Suomessa asut, vai? Kuinka sina sielta "Jugin" loysit? Kukunorin julisteet ovat torkian kalliita. Mina loysin omani 4 eurolla (siis dollarilla, vaikkakin lahes sama asia) =), lahikaupasta. Meilla on videoitakin, eika edes hintavia, mutta valitettavasti ncst (vai mika onkaan) joten eivat pelaa Suomen laitteilla =(. Mutta eikos Suomi kuitenkin sita lehtea ihan R-kioskilla myy, vai olenko ihan vaarassa?

No..täällä suomessa ei juurikaan anime kukoista..ainoat,jotka on täällä päin on digimon ja pokemon..mutta yu-gi-ohin löysin netistä..näin nimen usein josasakin ja päätin katsahtaa..mielenkiintoinen juoni ja olen yrittänyt ruikuttaa sen telkkaan..lähetin kaksi kirjettä/vetoomusta neloselle..mutta tarvitaan hiukan enemmänkin niitä ja on myöskin mysteeri,missä se sarja nyt on..tuleeko se viellä missään..ja muuta..tällä hetkellä Pokemon,digimon ja Yu-gi-oh on mielenkiintoisia...

PS:JOS TIEDÄT MNUITAKIN YU-GI-OH FANEJA,NIIN YRITÄ LAITTA NÄMÄ LIIKEELLE JA LÄHETTÄÄ PYYNTÖJÄ SAADA YU-GI-OH NELOSELLE..RYHMÄSSÄ VOIDAAN HYVÄLLÄ ONNELLA ONISTUAKKIN SAAMAAN SEN TELKAAN!

• Skleetnik
        kehitys-abra kirjoitti:

No..täällä suomessa ei juurikaan anime kukoista..ainoat,jotka on täällä päin on digimon ja pokemon..mutta yu-gi-ohin löysin netistä..näin nimen usein josasakin ja päätin katsahtaa..mielenkiintoinen juoni ja olen yrittänyt ruikuttaa sen telkkaan..lähetin kaksi kirjettä/vetoomusta neloselle..mutta tarvitaan hiukan enemmänkin niitä ja on myöskin mysteeri,missä se sarja nyt on..tuleeko se viellä missään..ja muuta..tällä hetkellä Pokemon,digimon ja Yu-gi-oh on mielenkiintoisia...

PS:JOS TIEDÄT MNUITAKIN YU-GI-OH FANEJA,NIIN YRITÄ LAITTA NÄMÄ LIIKEELLE JA LÄHETTÄÄ PYYNTÖJÄ SAADA YU-GI-OH NELOSELLE..RYHMÄSSÄ VOIDAAN HYVÄLLÄ ONNELLA ONISTUAKKIN SAAMAAN SEN TELKAAN!

Tällä hetkellä YGO on menossa siinä 68:en episodin paikkeilla USAssa ja Kanadassa (ainakin tietääkseni), mutta siitä puuttuu kokonaan ensimmäinen sesonki, ja kaksi jaksoa on kokonaan typistetty niitä edeltäviin jaksoihin. Japanissa se on menossa jo siinä yli sadan paikkeilla.
        Olisihan se aivan loistavaa saada se näkymään Neloselta tai joltain muulta, muta suomalainen dubbaus ei miellytä, ja USA versio on niin törkeästi editoitu, että huh huh...

• Yu sun
        Skleetnik kirjoitti:

Tällä hetkellä YGO on menossa siinä 68:en episodin paikkeilla USAssa ja Kanadassa (ainakin tietääkseni), mutta siitä puuttuu kokonaan ensimmäinen sesonki, ja kaksi jaksoa on kokonaan typistetty niitä edeltäviin jaksoihin. Japanissa se on menossa jo siinä yli sadan paikkeilla.
        Olisihan se aivan loistavaa saada se näkymään Neloselta tai joltain muulta, muta suomalainen dubbaus ei miellytä, ja USA versio on niin törkeästi editoitu, että huh huh...

Ei kaikki suomi dubbaus huonoa oo..digimonin ääninäyttelyn hoitanut Werner tiimi oli ihan hyvä..olen myös kuullut Usan dubbauksen ja sekin on aika jees..pääasia on,että EDES Harkittaisiin sen hankimistä tänne,jonne anime ei paista..tai sitten nelonen/kolmonen vain uhraa typeriin,opettavaisiin,mukaviin,kekseliäihin lasten sarjoihin,jotka "ilahduttavat" lapsisa..kuten Sinisen talon nalle tai Tuomas veturi..et silleen..Yritä saada porukkaa kirjottamaan vetoomuksia Neloselle tai kolmoselle YU-gi-ohin puolesta!

• yugioh-fani ilman kortteja

tietääkö kukaan mistä saisi kortteja seinäjoelta??????????

• strawberry-san

Moi käykää kaikki Yu-gi-oh fanit mun uusilla fanisivuillani:

yogiohfanisivut.suntuubi.com

kun en toista fanisivua löytänyt tein oman kommaan tulemaan ;'DD

ähhh. mä kirjotan aina yogioh... -.-"

• tuntematon?

ettekö oo huomannu et viesti lähetettiin vuon. 2003??

• Suomenkielistä Yu-Gi-Oh!-mangaa löytyy lehtipisteistä,kirjakaupoista sekä varmastikin alan kaupoista että divareista ja kirppareilta,Huuto.netistä (http://www.huuto.net/fi/) löytyy varmasti vanhoja numeroja eli ykkösestä eteenpäin,jahka etsii kunnolla sieltä Manga-osastolta.Animena Yu-Gi-Oh!:ia ei ole Suomeen tullut,ainoastaan jatko-osa Yu-Gi-Oh! GX,mutta tässä yks päivä tulikin Yu-Gi-Oh! Elokuva,jossa olivat,mm. ainakin Pegasos,ja leffa tuli enkkudubilla ja suomalaisella tekstityksellä,en tosin tiedä,löytyykö itse leffaa DVD-versiona täältä Suomesta.

• Jukebox

Onko kellään tietoo, tuleeko näissä uusissa boostereissa Fossiili olentoja. Fossiili pakka on ehkä paras pakka tähän mennessä.

• white fang

Kyllä tunnen.
      Olen katsonut sarjaa saksan sateenliitiltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe