Mä ainakin tyksin, aivan mahtava esiintyjä ja tanssija (vaikka paljon kopsannutki Mikeltä) :D
Pleasure Principlestä näkee ainakin hyvin tanssii
Kuinka moni täällä tykkää myös Janetista?
11
498
Vastaukset
...tykkään Janetista aivan yhtä paljon kuin Maikista! Se vaan on jotenkin luonnollista että ensin fanittaa jompaa kumpaa ja sitä kautta tutustuu toisenkin musaan. Tiiän monta jolle on näin käyny. Tietysti MJ ja Miss J. ovat ihan erilaisia persoonia ja artisteja. Suosikki levy The Velvet Rope, se vaan kolahtaa ja kovaa!
- Smelly
Tykkään... etenkin vanhemmista biiseistä kuten If, Throb, Black Cat.. Ihan mun suosikkeja :)
- bella241
mustakin vanhat biisit on niin hyviä:D black cat, if, control, together again, someone to call my lover, pleasure principle ja varsinki RHYTHM NATION on ihania
- sako
Mä fanitan Mikee ja Janettii, mut Mike on sulti parempi... =)
- no hei sitten
mieki tykkään!
- Michael 4ever
Kuulin yhden Janetin biisin pähkähullu professori 2 elokuvassa. (lopussa) Se oli ihana, mutta ei ole liiemmin sen enenmpäää tullu kuunneltua kun ei levyjä oo näkyny missään.. =( Janetilla on kyllä hyvä ääni! ^^
- liberian girl
janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)
- Janet and Mike<3
liberian girl kirjoitti:
janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)
Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD
- keetaz
Janet and Mike<3 kirjoitti:
Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD
mä en oo ihme vaa ikinä kovin tykänny Janetista! Ö
Veljensä on hurmaavampi!!
- vain
Minusta Janet on hyvä parempi ja aidompi esiintyjä kuin Michael. Pidän kyllä kummastakin. Lisäksi pidän Jeremaine ja Rebbie Jacksonin musasta myös Latoya menettelee. Parasta Michael on the Jacksonsien ajan levyillä.
- I <3 MJ 4ever
No, Janet on kyllä hyvä ja levyjäkin on muutama, mut Michael on kyl 1000 kertaa parempi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081