Hain itselleni seuraa netistä. Aloitin yhden naisen kanssa keskustelun sähköpostin välityksellä. Ei tullut aiheeksi vaihdella kuvia. Sovittiin että mennään ekalla kertaa suoraan sänkyyn ja tarkastetaan puolin sekä toisin miten ollaan kehuttu itseään. Ollaan sovittu tapaaminen ja hän lähetti kuvansa kuva oli ihan ok, muuten mutta sattuu olemaan oma systeri. Onko väärin harrastaa seksiä siskon kanssa ? Hän ei ole vielä saanut mun kuvaa.
Pikkuinen ongelma
10
1436
Vastaukset
- Kokemusta on
Periaatteessa on väärin. Vastaavasti mikään laki ei kait sitä kiellä ja jos kieltää taitaa olla omatunto.
Itse olin siskoni kanssa saunassa muutama vuosi sitten. Oltiin pikkuisen huppelissa ja tuli puhetta seksistä ja pienen uhoamisen jälkeen toinen asia johtu toiseen. Ollaan senkin jälkeen oltu selvin päin useasti. Kumpikin meistä seurustelee, mutta todettiin että vaihtelu virkistää aina välillä ja on tuttu ja turvallinen kenen kanssa olla. Ei meillä ainakaan mitään ongelmaa ole syntynyt päin vastoin naurun hetkiä senkin edestä. Sitä paitsi kummankin puolisot ei ainakaan epäile mitään kolmatta vaikka asia on toisin päin.- ....
onko se ihan tavallista teilläpäin?
kyselee ulkomaalainen. - HulluKaheli
Olet sitten totaalisen pimeä mies. Ekan vielä ymmärtää, mutta sinä olet kaheli mene hoitoo ja ota siskosi mukaan. Miten tollainen voi kulkea yleensä vapaalla....................kaheli.........siis todella sairas suku. Olisi kiva tietää mikä suku niin voisi pysy kaukana siitä.
- ---------
Et oo tosissas! Järjetöntä.
- mitä.
Onko tää provo vai kysytkö ihan oikeasti tota?
- kiribati
kummatkin ensimmäisistä viesteistä voi kuitata pelkkinä provoina. Eikä edes erityisen onnistuneina sellaisina.
- Harri671
Itselläni kävi pikkuisen samanlailla. Hain netistä yhden illan juttua alku vuonna. Mutta en tiennyt että vaimonikin haki. Kun asia paljastui niin sen epämääräisen huutojen jälkeen parannettiin seksi elämään aika paljon. Lopputulos on nykyisin en tule edes mieleenkään hakea muuta. Toteutettiin kummankin fantasiat. Johtopäätös netti on todella pieni varsinkin kun ollaan nimettömiä.
Rikoslaki 17 luku 22§ 1.momentti (24.7.1998/563): Sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken
Joka on sukupuoliyhteydessä oman lapsensa tai tämän jälkeläisen kanssa, oman vanhempansa tai tämän vanhemman tai isovanhemman kanssa taikka veljensä tai sisarensa kanssa, on tuomittava sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Asiaan liittyvässä Hallituksen esityksestä ilmenee, että
- tällä tarkoitetaan niin vaginaali-, oraali- kuin anaaliyhdyntää.
- sisaruksilla ei tarkoiteta puolisisaruksia.- Systeri.......
No nyt tuli oikea apu jota kaipasin. Kiitos tiedosta. Taidan jättää vastaamatta ja vaihdan web maili osoitteen. Toisaalta mieli tekisi kuitenkin mutta jätän väliin.
Systeri....... kirjoitti:
No nyt tuli oikea apu jota kaipasin. Kiitos tiedosta. Taidan jättää vastaamatta ja vaihdan web maili osoitteen. Toisaalta mieli tekisi kuitenkin mutta jätän väliin.
Eiköhän reilu peli systeriä kohtaan olisi paljastaa hänellekin kuka hänen nettituttunsa todella on eikä vain kadota bittiavaruuteen. Riippuu tietenkin siitä millaiset välinne ovat mutta saisitte ehkä hyvät naurut keskenänne ja tuntisitte toisenne ja itsenne vähän paremmin.
Saattaa asia muuten jäädä sinua painavaksi asiaksi koska pettäisit kuvansa jo lähettäneen nettituttusi luottamuksen. Omat petokset vaativat aina hintansa tulevaisuudessa ja maksaja on aina se, joka sinua peilistä katsoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706