Kertokaa missä erikoisissa paikoissa olette runkanneet itse esim. tein kattoremonttia ja siellä katolla vedin haalarit nilkkoihin ja sit runkkasi siel ja toinen paikka oli
ison kauppakeskuksen parkkipaikalla auton takapenkillä,olin täysin alasti vaatteet etupenkillä ja jumaliste että sain valtavan orgasmin ja spermaa lenteli joka puolelle,vähän nolotti kun ohikulkijat varmaan näki kun vaatetin ja näki kyrpäni joka oli viel juhlakunnossa, se oli kiihottavin kauppareissu minkä olen kokenut.
Kertokaa omat kokemukset, vitsin kertojat älkää vaivautuko.
Mitä, missä, milloin,KERTOKAA
Aaaahhh......
3
1583
Vastaukset
- ...joo
Kuules vitsinkertoja, taisit vaivautua jo itse.
- takki auki vaan ja kulman taa
sulla taitaa olla tarvetta näytellä itseäsi.
Yleensähän ne on aika surkimuksia, joilla ei ole muuta seksielämää ja jostain on tyydytys saatava. - Valkotakkinen setä
sekopää hakeudu hoitoon. On se hirveetä, että tollaset hullut saa liikkua vapaalla jalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398