Medaljonki - Kalmanhanaukiolla - Mustan suvun talossa

LolliPoppari2

Joo... Siis oottekos huomioineet sellasen pikku jutun, että vitoses kun Feeniksin killan päämäjaa/Siriuksen taloa siivottiin, niin joku (en nyt muista kuka) löysi kaapista medaljongin, jota ei saatu auki. Ehkä, ehkä se oli just SE medaljonki! Siis se hirnyrkki, haloo! Kommentteja, kiitos! :)

9

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mattson

vanha juttu, ihan muinainen. johan tuosta oli puhetta heti half-bloodin julkaisun jälkeen.

• voi..

helvetti, mistä mä nyt tietäisin! SORI NYT AIVAN HIRVEESTI, ANTEEKSI ANTEEKSI!!!!!!!!

• mattson
        voi.. kirjoitti:

helvetti, mistä mä nyt tietäisin! SORI NYT AIVAN HIRVEESTI, ANTEEKSI ANTEEKSI!!!!!!!!

Saat anteeksi. Itse pyysit kommentteja. Ja tietäisit jos lukisit vanhoja keskusteluja tällä palstalla.

• ^_^
        mattson kirjoitti:

Saat anteeksi. Itse pyysit kommentteja. Ja tietäisit jos lukisit vanhoja keskusteluja tällä palstalla.

Voi se mahdollisesti olla se medaljonki... Kun siinä lapussa oli kirjaimet R.A.M ja epäilen vahvasti, että se tarkoittaa Regulus Mustaa. Jos Regulus on vienyt sen oikean medaljongin Mustien taloon. Ei kai kukaan sieltä älyä sitä etsiä? No... Ainoastaan Rowling tietää! :)

• pYh!

Älä siinä auo päätäs!!!!!! pyh!

Ei millää pahal..........

• olenomena
        ^_^ kirjoitti:

Voi se mahdollisesti olla se medaljonki... Kun siinä lapussa oli kirjaimet R.A.M ja epäilen vahvasti, että se tarkoittaa Regulus Mustaa. Jos Regulus on vienyt sen oikean medaljongin Mustien taloon. Ei kai kukaan sieltä älyä sitä etsiä? No... Ainoastaan Rowling tietää! :)

se kaiketi on se medaljonki. kukaa ei saanu sitä auki eikä mitään. =/ ja nyt kaikki luulee että se oikee medaljonki on tuhottu ja kukaa ei älyy että siellä on se medaljonki jnee. R.A.M on Regulus Musta. tai ei ainakaan kenenkään muun nimikirjaimet täsmää tai mitää. :D mut en sit tiiä.

• olengreippi
        ^_^ kirjoitti:

se kaiketi on se medaljonki. kukaa ei saanu sitä auki eikä mitään, ja regulus laittoi saman tien ku oli ottanut sen oikean sieltä niin sinne sen vale medaljonkin. ja sitten vei sen oikean omaan kotiin ja sitten ei saanutkaan tuhotuksi sitä ja sitten voldemort murhautti reguluksen. =/ ( kirjassa luki että hän murhautti sen) ja nyt kaikki luulee että se oikee medaljonki on tuhottu ja kukaa ei älyy että siellä on se medaljonki jnee. R.A.M on Regulus Musta. tai ei ainakaan kenenkään muun nimikirjaimet täsmää tai mitää. :D mut en sit tiiä.

• olengreippi kirjoitti:

se kaiketi on se medaljonki. kukaa ei saanu sitä auki eikä mitään, ja regulus laittoi saman tien ku oli ottanut sen oikean sieltä niin sinne sen vale medaljonkin. ja sitten vei sen oikean omaan kotiin ja sitten ei saanutkaan tuhotuksi sitä ja sitten voldemort murhautti reguluksen. =/ ( kirjassa luki että hän murhautti sen) ja nyt kaikki luulee että se oikee medaljonki on tuhottu ja kukaa ei älyy että siellä on se medaljonki jnee. R.A.M on Regulus Musta. tai ei ainakaan kenenkään muun nimikirjaimet täsmää tai mitää. :D mut en sit tiiä.

olen vahvasti sitä mieltä että R.A.M. tarkoittaa Regulus A. Mustaa. Ja se medaljongin on pakko olla se, jota ne ei saanut auki. Sen avaamiseen saatetaan tarvita Kärmeskieltä. No Harrylle se ei ole ongelma. Sitten tarvitsee löytää vielä se kuppi, jotain Korpinkynneltä tai Rohkelikolta ja Nagini. Sen jälkeen Harry voi tuhota Voldemortin.
        Tässä vielä Voldemortin 6 hirnyrkkiä
        1.Tom Valedron päiväkirja (tuhottu)
        2.Kolkon sormus (tuhottu)
        3.Luihuisen medaljonki (Kalmanhanaukiolla?)
        4.Puuskupuhin kuppi (sijainti tuntematon)
        5.Jotain Korpinkynneltä tai Rohkelikolta (sijainti tuntematon)
        6.Nagini (Voldemortin luona)

Voldemortia itse ei lasketa hirnyrkiksi, koska hirnyrkki on sellainen, johon sielunpala kätketään, ja Voldemortilla itsellään on alkuperäisen sielun 1/7. Harry ei voi olla minusta hirnyrkki, koska se kuulostaa tyhmältä ja kyllä Dumbledore olisi sen huomannut. Sitä paisti Dumbledore sanoi PP:ssä, että eläviä olentoja ei kannata käyttää hirnyrkkeinä, koska on hyvin vaarallista uskoa pala sielua johonkin sellaiseen joka osaa ajatella ja liikkua. Voldemort sitä paitsi siirsi Harryyn osan voimiaan eikä sieluaan. Voldemortin voimat eivät ole jakautuneet hirnyrkkeihin. Päiväkirja oli poikkeus, koska sen tehtävänä oli avata kammio uudelleen sen lisäksi, että se oli hirnyrkki.

• röbö

joo mä huomasin ihan saman asian ku mä rupesin miettimään :) ekaks mä tajusin et se r.a.m tarkotti regulus mustaa ni sit muistiki sen et sielt oli löydetty se medaljonki ni pisti vähän ajattelee :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe