Viimeksi kun elokuvan olen nähnyt niin siitä on aikaa ja paljon joten vähän huono muisti vaivaa, mutta toivottavasti tunnistatte elokuvan...
Eli siinä ne "alienit" on kuin Predator leffasta tosin se elokuva on 70 tai 80luvulta...
maisema on aavikkoinen taitaa olla jollain toisella planeetalla ja ihmiset asustelee tai tutkimus ryhmä bunkkerin tapaisessa betoni rakennuksessa missä on hissejä myös. ja sitten ne "alienit" yrittää saada ihmisten naiset itselleen että saisi "parittelu" kumppaneita ja muutamien kohdalla onnistuu ja muistaakseni siten syntyi lisää niitä alieneita...paremmin en muista jos joku mitenkään muistaa niin olkaa olis mukava tietää. keräilen kaikkia vanhoja scifi leffoja.
Elokuva hakusessa...
Olliman
4
865
Vastaukset
- tietänen
Dyyni?
- Olliman
Ei ollut dyyni jos tarkoitat dyynillä sitä leffaa missä on hiekkamatoja ja adreidesit ja harkonit vastakkain.
- katsoja.
...THE TERROR WITHIN (1989):
http://www.starpulse.com/movie/The_Terror_Within/V49127/0/- Olliman
Oikea taisi löytyä ainakin 99% varmuudella kiitos!
Saakohan tota mistään suomesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635