Onko kukaan käynyt kuuntelemassa Inner sanctumissa
Robbien uusinta albumia? Mielipiteitä?
Itse ainakin tykkäsin (niistä ekasta neljästä, jotka siellä pystyi kuuntelemaan). On todellakin eri tyylistä kuin miehen aikaisemmat tuotokset, mutta se ei ole mikään huono asia. (Vaikkakin edellisetkin levyt ovat olleet myös huippuhyviä!)
Varsinkin `Keep on` kappale on todella hyvä.
rudebox (levy)
3
427
Vastaukset
- hamsu22
...todella paljon! Poikkeaa jonkin verran aiemmista levyistä, mutta Mr.Williamsin soundi on edelleen kuultavissa. Odotan levyä innolla!
- - H -
Joo, uudet biisit kuulin tänään ekan kerran, aika mielenkiintoisia kyllä koko levy täynnä. Taitaa monet vaatia useamman kuuntelukerran, osa kolahti kyllä ihan ekalla :) Kunhan aikaa paneutua biiseihin paremmin, niin osaa myös sanoa paremmin mitä on mieltä
- iiu
Mä olen kuunnellut levyn nyt kolme, neljä kertaa ja on kyllä Robbien paras! Harvemmin kuulee levyä, jossa on tarttuvia biisejä ja joka pistää naurattamaankin muutaman kerran.. Lisää tätä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479