En todella tajua tota tyyppiä sitten ollenkaan.
Mies on täynnä itseään ja upeaa ääntään.
Vitsit alapäätä ja huonoja sellaisia.
Hyvän kuvan luonteesta sai kun se änkes Jennin ja Miran viereen lentokoneen paremmille paikoille väkisin.
Kas kun hänen armonsa ei voinut istua puupenkille.
Keskittykää seuraamaan vaikka nauhoitettua lähetystä siitä ja poimimaan sen käyttäytymistä niin varmaan tulee mieleen yhtä ja toista.
Kaki
5
592
Vastaukset
Monesko kerta sulla on tuon viestin lähettäminen.
Jos sinä olet niin yksinkertainen, että tavitset toistoa,pidä vaan itselles, mutta me kyllä ymmärretään kerralla.- Tais olla turkkulaane
Peräti vaatimaton tyyppi olet kun itseäsi tituleeraat me-sanalla.
Kyllä teillä siellä turuus onkin monet kolmannessa persoonassa liikkeellä.
Varmaan hieno tunne saada kirjoittaa tollasia täydellisestä älykkyydestä kertovia kommentteja tänne.
Nyt vaan mietityttää, että mitäs sukua sitä oletkaan kakalle? - olipas hassu....
Itsekkö keksit?
Jonne on mun naapurin koiran nimi ja sitä ei pidä käyttämään täällä tyhmiä puhuessa. - AARON.
Jopas on pikkusta nimellä lykätty.
Olikos jonne aaronkin turkulaisia?
Jonne.hahhahhahhaaa.
- kaki ulos
Kyllä, me olemme täällä samaa mieltä kanssasi!
Alapää jätkä äänestetään heti ulos kun siihen on mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870