olen voittanut free lotossa aika summan se että olen voittanut on varmistettu toi mun englanti on aika heikko siks tarvis neuvoo voi auttajalle jotain ehkkä ?
miten saada free lotosta sekki kotiin help????
3
1907
Vastaukset
- mr idiot
Siinä freelottovoitossa oli vaan semmoinen ehto että tuota sukunimen piti olla idiootti (english idiot), että sen sai. Mä en sitten tiiä että onks sun sukunimes idiootti, mut semmoinen juttu tais olla siellä säännöissä. Ehtiihän sen nimen tietysti vaihtaa jos sen palkinnon kovasti haluat, että ei siinä mitään.
- halpaan menit
ootko ensinnäkin pelannut freelottoa
sit toi freelotto ei ole alkuperäinen vaan ilmoittaa miljoonille että on voittanut mutta ne on huijaus kirjeitä, eli ei sieltä mitää sekkii tuu- shittii
koko homma! joka päivä tulee että jee jee voitit 30 000 ja voitit sitä ja tätä ja tuota ja niin pois päin. älkää missää nimessä antako luottokortti tietoja tai tilinne tyhjenee saman tien!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509