Kertokaapa Te ic- potilaat, millaista ruokavaliota te noudatatte. Tiedän, että happamat tuotteet ovat pahasta, mutta missä hapanta on vähän? Siis leipävalinnat? ruokajuomat? makkarat, juustot, jogurtit, maidot? Ilmeisesti mm. kahvi, tee, alkoholi ja kaakao olisi viisainta karsia kokonaan, ken pystyy? Jos joku viitsisi kertoa kysymyksiini ihan tarkkoja ja koettuja kokemuksia. Kiitos jo etukäteen!
IC - ruokavalio?
xxxxx
3
1086
Vastaukset
- ph7
Löysin tällaisen linkin jossa luetellaan happamia ja emäksisiä ruokia.
http://www.angelfire.com/az/sthurston/acid_alkaline_foods_list.html- mutta en jaksa...
ryhtyä sitä purkamaan sanakirjan kanssa - päässyt näet tuo kielitaito ruostumaan. Jospa joku kertoisi minulle keskeisistä ravintotuotteista, joista jo avauksessani kyselin. Taitavat juustotkin olla kaikki happamia? Entäpä mehut? Mitä alkoholia uskaltaisi ottaa, kun juhlat painavat päälle?
- ja emäkset
Kiitokset vinkistä, pitää opiskella lisää. Viimeaikaisia kokemuksiani summaten asiassa saattaa olla ainakin jonkin verran perää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706