Äännestyksessä kuka laitetaan pihalle?
Mira joutaisi ulos talosta,hänestä ei pidetä talossa!
Kuka ulos tulevana sunnuntaina.
60
14894
Vastaukset
- Mira ulos!!
Mira ulos!!
- T...L
Mira ärsyttää edelleenkin suuresti talon asukkaita, näköjään paljon enemmän kuin katsojia..
- luuri
T...L kirjoitti:
Mira ärsyttää edelleenkin suuresti talon asukkaita, näköjään paljon enemmän kuin katsojia..
miia ulos ehdottomasti!
- HOMO PASKA!
HAISTA SINÄ PASKA SAATANAN MIRA FANI MIRA EI TALOON TULE NÄIN ON NAPPULAT KYRPÄ NAAMA
- äänestäjä
Mia on sen verran mitäänsanomaton, että joutaisi jo pois talosta.
- Miinukset hänelle
Nyt ois kyllä sen aika!!!
- Kyllä se ny lähtee
Kyllä Mira joutaa jo pihalle, kieroilee 24/7 muita vastaan! Hakeutuu omina huonoina hetkinä heikkojen seuraan ja yrittää käännyttää niitä! Muutenkin ruma ja vastenmielinen!
- Marihelena
muka ruma? Kauniimpia silmiä saa hakea ja nehän ovat sielun peili :=)
Minusta Mira on kaunis ja fiksu. Tuskin tulee silti voittamaan. Kaarlona häpeäisin käytöstäni, sen verran törkeää se oli Miraa kohtaan. Ihme kun on jaksanut pysyä pirtsakkana.
Vihjeeksi: olen heteronainen ja 56 vee. - Katselijatar
Marihelena kirjoitti:
muka ruma? Kauniimpia silmiä saa hakea ja nehän ovat sielun peili :=)
Minusta Mira on kaunis ja fiksu. Tuskin tulee silti voittamaan. Kaarlona häpeäisin käytöstäni, sen verran törkeää se oli Miraa kohtaan. Ihme kun on jaksanut pysyä pirtsakkana.
Vihjeeksi: olen heteronainen ja 56 vee.Olen tasan tarkkaan enemmän telkun ja BB:n parissa kuin sinä. Tiedän Miran taktikoinnit ja näyttelijän lahjat. Kiero kuin korkkiruuvi. Ei palkää kameraa. Linssilude. Tänään leikkii väsynyttä....kerjää sääliä. En tahdo kotiin!! Illan päälle taas pomppisi onnesta. Ei väsy yhtään.
- henttu
Katselijatar kirjoitti:
Olen tasan tarkkaan enemmän telkun ja BB:n parissa kuin sinä. Tiedän Miran taktikoinnit ja näyttelijän lahjat. Kiero kuin korkkiruuvi. Ei palkää kameraa. Linssilude. Tänään leikkii väsynyttä....kerjää sääliä. En tahdo kotiin!! Illan päälle taas pomppisi onnesta. Ei väsy yhtään.
herättää kateutta heikolla itsetunnolla varustettujen mielessä sillä seurauksella, että he alkavat projisoimaan omia negatiivisia ominaisuuksiaan häneen. Katsokaa hyvät ihmiset joskus peiliin!
- Mira saa
lähtee. Toivottavasti, äänestihän sitä talon asukkaatkin ulos, enemmistö. Että Miralle miinuksia ja paljon.
- alkaa
ärsyttämään. on leuhkan oloinen ja juonitteli äänestyskäyttäytymisiä.
- mmmmmmmm...
Mia ulos! Ärsyttää muutenkin.
- mastera2
ohjelma on täysin perseestä lopettakaa koko ohjelma please!!!
- Heti!!!
ei oo mitään talossa tehny vaikka lupas ruveta rokkaamaan!! PASKAT!valehtelusta PIHALLE!! nyt!
- Haradd
Ei häntä. Mielummin se pirita tai mikä sen nimi oli
- kaarlo karvakanki
Haradd kirjoitti:
ulos vaan heti.Mira sais jäädä kunnon bi-seksuaali tekis vaan jotain repäsevää.
- Todellinen fani?
Haradd kirjoitti:
Oho älä rupea spekuloimaan, kuka lähtee pois kunnet edes tiedä kilpailijoitten nimiä!
t: 24/7 paljastaa kaiken
- .....
eli mia
- mira fani
mia pois ei tarpeeks räväkkä taloon.mira huippu ja ennen kaikkea rohkea sarin kaa
- ansku83
Minunkin mielestä mia ulos talosta. Ei mitään uutta antanut itsestään.Olisi joutanut jo viimekerralla kun oli äänestyksessä.
- samanlainen feikki kuin sor...
lopeta se akti!! ennen pidin mirasta mut on kyllä ruvennut esittään muuta kuin on ollut!!
- paska ohjelma
kuka idiootti tollasta ohjelmaa viitsii katsoa
- täti
ai että kuka tään viestin on kirjoittanut. Varmaan joo sellanen joka i katso huh huh. Mitäs sitten täällä palstalla teet?
terv. Täti - joka vaivautuu...
tällekin palstalle kirjottella;)
- rapu67
ei mira vaan piritta tai miia....sorry vaan
- mä vaa
miia ulos talosta! mira on paikallaan
mira pitää peliä yllä! - mira fani
ehdottomasti paras tyyppi talossa ;)))
- larza
piritta ei anna itsestään mitään irti toisin kuin esim. mira saa aikaan niin negatiivisiä kuin positiivisia tunteita ja mielenkiinnolla voi odottaa kun se saa keittoo mitä sen suusta taas pääsee. Samoin kun miia, se alkaa nyt vasta olemaan oma itsensä ja uskon et se ainakin repäsee lähi aikoina jotain hauskaa...
- mirkkuz
piritassa ei oo mitään kattomista,tosi tylsä tyyppi,joutaa kotiinsa jo!
Mira on epäluotettava ja kieroileva nainen, joka tyrkyttää itseään Janille väkisin. Toivottavasti hän tippuu sunnuntaina. tervesin Tuulaani 53
- jusu
Mian on pakko lähdettävä ulos ei yhtään hauska ja mira on kiva niinkuin sarinkin.Sarin pitäis päästä voittamaan bb.
- minjamuru
ehehei en kestä miraa... ennnnnn. juu täällä 29 vuotias höperö neiti kirjoittaa jotain omiaan : D
- kaijahillevi
on nimenomaan Mira, kukaan ei ansaitsisi ulos lähtöä mutta kun se vain on pakko. Minusta kaikki kolme ovat ihan hyviä tyyppejä kukin omalla tavallaan. En äänestä ketään heistä kun on tylsä pistää pihalle yhtäkään
- kela
katselin hetken ko. ohjelmaa mainoksetkin ovat kiinnostavampia äänestäkää ja maksakaa tästä typerästä huvista.
- äänestykseen
Minä pidän Mirasta. Näyttää kyllä siltä, että joutuu vk:lla 43 jälleen äänestykseen, kun kaikki tähän mennessä 5 kävijää ovat nimenneet Miran vastenmielisimmäksi mittarissa. Joutuspa Jenni toiseksi äänestykseen (taitaa olla turha toivo :(
- samaa
mieltä!jenni äänestykseen ja pihalle!!kauhee noita..
- Mitäänsanomaton
Mia ulos ehdottomasti.....Sari Hanne Kaki.ovat viimeiseen saakka talossa
- bigbrother
Oliko se hanne vai hannnele? HÄN JOUTUU ULOS TALOSTA!!! HÄNESTÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ TALOSSA! JA KARI VOITTAA KOKO BIGBROTHER KISAN
- Hoo
toivottavasti jenni tai mia häipyy talosta! oikeesti kaks huippuärsyttävää tyyppiä!
- Liideri
Jenni ulos, määrää liikaa, agiteeraa ja muutenkin ärsyttävä.
- tosi paha..
Olen päättänyt kutsua kriisiistunnon tuttavieni kesken, jotta voimme pohtia tätä kitkerän jännittävää tilannetta.
Tästä pitää tehdä kunnollinen analyysi. - ismolavi
Kameramies..!
- [ellu]
NIINPÄ!! mira ulos ku siitä ei kerran pidetä ja muutenkin aika outo tyyppi.
- *jenni fani*
Jenni on aito ja ihana ihminen.Fiksu ja kauniskin.Mira joutaa ulos!sen ikuista piipitystä ei jaksa kuunnella!!
- JenFan
Täysin samaa mieltä!! Miralla vaikuttaa olevan todella huono itsetunto ja syyttää siitä muita, erityisesti Jenniä. Vika Mirassa, ei Jennissä.
- jakuxs
Mira vois jo häipyä,ämmä ei tee mitään muuta ku valita joka asiasta.... ei ihme että on ollu selibaatis jokusen kuukauden,kuka tomoselle viittis ee´s antaa!!! Jenni sais kyl jatkaa,ku Tatuakaan ei enää ooo... Sit se Mia vois kans lähteä valittaa muualle sieltä, puhe tyyli on tdella ärsyttävä...
- tuplax
voiks olla ärsyttävämpää tyyppii!!!!!!!!!!
- uuu
jenni ulos!!!!!!!
- Mira out
Mun mielestä mira on niin ärsyttävä!Pihalle joutas!
- Nimetön
Matti tai Mervi.
- Igluu
Jennillä alkavat kilometrit jo näkyä naamasta. Alkaa käydä happamaksi ja määräileväksi.
Mia on jo alusta asti ollut fiasko.
Hannesta näkee, millainen hänestä myöhemmin tulee esim. rouvana ja perheenäitinä.
Kiukkuinen, pienistä pinnat ottava, jos ei kaikki mene hänen mielensä mukaan.
Olli, 22-vee ja art director. Hah hah, sallikaa minun nauraa! Tuolla mentaliteetilla ja ulkoasulla (saatika kokemuksella?;))) ei asiakaspalavereissa pärjää, ellei asiakas ole ihan kusipää.
Kaki edelleen ihan jees, sikäli, että isompia luonteenmuutoksia alunperin letkeässä miehessä ei näy.
Sari on Sari, mutta mielestäni kestänyt paineet yllättävän hyvin.
Vai mitä mieltä? - Igloo
Olli tärisee usein. Aamuisin tupakkaa vetäessä,
ja haastatteluhuoneessa (tsigatkaa polvia).
Ilmeisesti vieroitusoireet käymässä koviksi ja paukut loppumassa. Kuka samaa mieltä?- Haistan jotain
Sekoilee, yrittää olla tekohauska.
Näyttää säälittävältä.
Miehenalulla ilm. loistava tulevaisuus jo takana päin. Äänestykseen, vaikka sekoboltseiluillaan ehkä viihdyttää näin tasapaksussa ohjelmassa.
Montako viikkoa jaksaisit sen kanssa saman katon alla? Niin? - Ilo pitkä
Kun ties, että siel saa edes viinaa.
Tiedetään. - täti
kyllä kyllä olen huomanut Ollin tärinät se saa minutkin hermostumaan jatkuvalla jalkojen tutinallaan. Ei normaali ihminen ole tuollainen. Siis mistä lienee tullut tärinät????
- ole oma itsesi
täti kirjoitti:
kyllä kyllä olen huomanut Ollin tärinät se saa minutkin hermostumaan jatkuvalla jalkojen tutinallaan. Ei normaali ihminen ole tuollainen. Siis mistä lienee tullut tärinät????
Niin ja sinä ja me muut olemme sitten normaaleja?
Kyllä kai nyt kultakin tapoja löytyy joista muut ei tykkää. Tuo jalkojen täristely varmaankin kuuluu hermostuneisuuteen ja tekemisen puutteeseen näin olettaisin eli normaalia vaikken psykologi olekaan.
Sitä paitsi kaikki ihmiset eivät eivät häpeä olla oma itsensä(luojan kiitos!) mutta on näitä ihmisiä jotka kontrolloivat omaa(feikkaavat)käytöstään koska "haluavat"--Lue:olosuhteiden pakosta myöskin joutuvat miellyttämään juuri sinunkaltaisiasi ihmisiä joille tulee paha olla.
Kaiken A/O on hankkiminen arvostus olemalla oma itsensä jos et sitä saa miksi nuolla toisen persettä se ei minusta ole aitoa.
Hyvä esimerkki on BB:n Jenni ja Mira kumpikin vahvoja persoonia, mutta Jennillä on ollut talossa huomattavasti helpompaa(ollut kaltaisiaan)
Jennikin itse totesi että olevat kumpikin toistensa vastakohtia mutta kuitenkin samanlaisia.
Itse luulen että Miralla on enemmän annettavaa,kiva tylsä Jenni on nähty/kuultu kaltaisessaan seurassaan. Mira on vasta vapautumassa eikä Jenni enään vahva olekaan kun kaverit kaikkoavat siksi sieltä pois halusi tiesi joutuvansa samankaltaiseen tilanteeseen kuin Mira eli persettä nuolemaan johon hän ei kykenisi.
- jekku_battery
oon seurannut tosta joka jakson. kaikki muut ulos paitsi kaki.
se blondineiti on oikee blondihuora. ku joku nukke, ei ihminen. kiero ja v*ttumainen. eli just tyypillinen ämmä. hate him.
uudet pois, koska vanhat on ollu kauemmin, niin kuuluu kyl saada oikeus olla siel kauemmin tai sit uudet joutuu viel olee siel jatkoo sen verran mitä vanhat oli. se olis reilua, ei tod. tollanen pelleily. ja ihmisiä pudotettiin jo ennenku uudet tuli, niiden sijasta olis voinu pudota uusia.- .......
Naisten halventaja Kaki viikon päästä. Lopuista ei niin väliä kuka voittaa. Sillä nyt ei ole mitään väliä missä vaiheessa sinne on mennyt. Se on aivan yhtä reilua kuka voittaa.
- Nimetön
Näin tiedoksi sinulle,joka et englantia osaa "him" tarkoittaa miestä,ja "her" naista.
Kandeis varmaan tarkistaa enne kun kirjoittaa. *naur*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955