http://www.2on.com/
Minä olen karhu, lapseni ovat jänis, lisko ja tiikeri, mies on apina =)....ulkoilutan sammakkoa ja aasia =) =) =)
lisää testattavaa
31
921
Vastaukset
Mieheni on jänis ja poikani apina ja aasi. Ulkoilutan Norsua, koiraa, hevosta, kissaa, hyenaa, ja lehmää.
Voi olla koomisen näköistä teidän lenkkeilynne, kun narujen päissä on jos jonkinlaista menijää ;D
Tiiuh kirjoitti:
Voi olla koomisen näköistä teidän lenkkeilynne, kun narujen päissä on jos jonkinlaista menijää ;D
samoissa maisemissa.
- voi haukullinen
Sikra kirjoitti:
Nyt hirvien on viisainta pysyä sisätiloissa, ettei metsäkoirat pääse jäljille...
päästä jäljille.
Minä olen siis kissa ja ulkoilutan käärmettä :)
täällä, mitenkähän sekin nyt sitten oikein onnistuu?? Ja mies on kettu, ja ajaa siis todennäköisesti takaa sekä rottaa että kissaa, joka siis ajaa takaa rottaa. On se sentään hyvä, että meistä koira on nopein ja minä yleensä se toiseksi nopein.
- Jaffas
Olen muka HÄMÄHÄKKI!!!!!!!
En voi sietää niitä. Täytyy vaihtaa nimeä.
Mieheni on tiikeri ja koirat ovat kettu ja rotta.- Shiisaa
Minä olen koira ja ulkoilutan haita :DD
Hauskaa tässä on se, että sanon joskus koiraani tappajahaiksi :D Se kun kulkee rodulleen tyypillisesti suu auki joka paikassa :>
- oinasn59
testit paikkkaansa silitysrauta ja etana:))
olen hämähäkki!!pelkään hämähäkkejä yli kaiken, no en nyt ihan, mutta sydän pomppaa aina kun nään edes lukin! koirani onkin sitten papukaija. :) kummatkin lemmikit ovat löytyneet oikeasti taloudesta, mutt hämistä en ottaisi enää ikinä!
Minä olen apina, ja mieheni on kärpänen.
Pikkukoirani ovat etena ja lammas, iso on kana..- haa sikra
on apina.
Sikra kirjoitti:
juu...apinat on ihania..eixvaan ;))
on ainakin ihan JEES! =)
Kerron terveiset ;)- Pleura
muskettisopuli kirjoitti:
on ainakin ihan JEES! =)
Kerron terveiset ;)Minkä ihmeen sukunimen laitoitte elukalle? Siis varsinkin jos kyseessä on sekarotunen, eikä hienolla rotukoiran nimellä varustettu?
Latoin Emman sukunimeksi mun ja isännän sukunimen molemmat...? Ja silloin minä oon etana, isäntä on kettu ja Emma on hämähäkki, sekä kani on hai:) Pleura kirjoitti:
Minkä ihmeen sukunimen laitoitte elukalle? Siis varsinkin jos kyseessä on sekarotunen, eikä hienolla rotukoiran nimellä varustettu?
Latoin Emman sukunimeksi mun ja isännän sukunimen molemmat...? Ja silloin minä oon etana, isäntä on kettu ja Emma on hämähäkki, sekä kani on hai:)homman minäkin tein seropistani...ollaanhan me samaa perhettä =)
Pleura kirjoitti:
Minkä ihmeen sukunimen laitoitte elukalle? Siis varsinkin jos kyseessä on sekarotunen, eikä hienolla rotukoiran nimellä varustettu?
Latoin Emman sukunimeksi mun ja isännän sukunimen molemmat...? Ja silloin minä oon etana, isäntä on kettu ja Emma on hämähäkki, sekä kani on hai:)Minä laitoin koirille ihan niiden kutsumanimen ja oman sukunimemme...samaa perhettä kun ollaan ;))
- Hihhuli
Sikra kirjoitti:
Minä laitoin koirille ihan niiden kutsumanimen ja oman sukunimemme...samaa perhettä kun ollaan ;))
...olen sammakko, naimisissa hevosen kanssa. Tyttäreni on hai, seurustelee leijonan kanssa, poikani on hämähäkki. Ulkoilutan tiikeriä ja käärmettä.
Nää on ihan hauskoja...
- PoliceGirl82
Olen hai. Mitäköhän sekin kertoo..?!?
- vain
laivaa.
rakkaani on rotta ja lapsemme ovat käärme,karhu ja hirvi,ei hassumpaa =)
- issu56
mistä hait syntyy :).
Nehän ainakin tuon mukaan syntyy yhdistelmästä rotta ja leijona...varsin mielenkiintoista kyllä ;=))). - sudenkorento75
No taas se nähtiin mitä avioliitto saa aikaan, ensiksi sitä oltiin kaunis ja ylväs kuin hirvi ja aamenen jälkeen (nimenvaihto) tulikin sitten eukosta lehmä.... ;-)
Taitaa se sormuksen sisään kirjattu numero sittenkin olla parasta ennen.......äsh, kahvia oli suussa kun satuin lukemaan tuon... voi w.... Hiha ehti eteen mutta pitää vaihtaa pusero. :)
Pitää nyt ihan mielenkiinnosta mennä kokeilemaan, mikä tästä kissasta tulisi papin aamenen jälkeen... Vielä ehtii miestä vaihtamaan jos... ;o)nimen vaihdon myötä ketusta hirveksi. Äitini oli lehmä ja isäni sammakko. Sisareni oli ennen naimisiinmenoaan leijona ja vihkimisen jälkeen kärpänen.
- sudenkorento75
umalehtinen kirjoitti:
nimen vaihdon myötä ketusta hirveksi. Äitini oli lehmä ja isäni sammakko. Sisareni oli ennen naimisiinmenoaan leijona ja vihkimisen jälkeen kärpänen.
kannattaa siis miettiä kenen kanssa astuu avioon... sulla kävi kyllä paremmin kun sisarellasi.... ;-)
- sudenkorento75
Ursa kirjoitti:
...äsh, kahvia oli suussa kun satuin lukemaan tuon... voi w.... Hiha ehti eteen mutta pitää vaihtaa pusero. :)
Pitää nyt ihan mielenkiinnosta mennä kokeilemaan, mikä tästä kissasta tulisi papin aamenen jälkeen... Vielä ehtii miestä vaihtamaan jos... ;o)kannattaa miettiä tarkkaan tuota vaihtoa... ;-)
olen tiikeri ja mieheni on hevonen,vanhempi koirista on leijona ja nuorempi on lehmä:)
- asiantunteva testi
Mika Häkkinen, sinä olet etana!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773