Kannattaisiko sinun Sheriffi poistaa hieman kiloja? Eikun pyöräilemään!
Cesar on läski!
8
1153
Vastaukset
- .........................
Saa kai jokainen olla, millainen haluu. Sitä paitsi on varmaan tosi mukiinmenevä, jos laihduttaa parikytä kiloo.
- arvostella se motivoi
laihduttamaan (kts.galleria sivu)
- kerran
suomalainen näyttää minkälaista kateus on.....
- hp_guru
Siellä lukee tyyliin "Haukkukaa minua välillä läskiksi.."
Väittäisin että jonkinlainen apu on ollut siitä että ns julkisesti lähdin laihduttamaan. Päivittäin on joku ollut muistuttamassa siitä heh.
- Michel Montignac
Hanki kirja "Syön hyvin, siksi laihdun". Kirjoittaja Michel Montignac. Kirjassa selitetään matalahiilihydraattisen dietiin perusteet sekä perustellaan vakuuttavasti miksi kaloriteoria ei toimi. Itse laihdutin Montignac -dieetillä 15 kg (90-> 75) ja kaveri on laihduttanut 100 kilosta 75 kiloon. Dieetti toimii koska nälkää ei tarvitse nähdä. Esim. lihaa ja kanaa saa vetää niin paljon kun napa kestää. Pääasia on että jättää sokerin, valkoisen leivän, perunan, pastan yms. vähemmälle tai pois kokonaan jos mahdollista. Mulla ei ollut mitään ongelmia karsia näitä muutamia ruoka-aineita vekka kun sai kuitenkin vetää kaikkea muuta hyvää mielin määrin, kuten sisäfilettä, punkkua, juustoja, feta-salaattia, yms. Ei rasva sinällään ole pahasta. Se ei varastoidu jos et syö samaan aikaan nopeita hiilareita jotka aiheuttavat nopeaa ja runsasta insuliinin eritystä. Insuliini on ihmiskehon varastohormooni, jonka vaikutuksesta kroppa ryhtyy varastoimaan ravintoa vararavinnoksi, eli rasvakudokseksi. Moni ei tähän teoriaan usko, vaan kuvittelevat että lihominen ja laihtuminen on kiinni vain siitä paljonko kaloreita nauttii ja paljonko kuluttaa. Näin se ei todellakaan mene, vaan homma on kiinni siitä mitä syöt, milloin syöt ja miten yhdistelet eri ruoka-aineita. Toki syömisellä ja kuluttamisellakin on merkitystä, mutta ei siis pelkästään sillä! Lue kirja jos haluat laihtua nälkää näkemättä parissa kuukaudessa yli 10 kiloa.
- low GI
Michel Montignac kirjoitti:
Hanki kirja "Syön hyvin, siksi laihdun". Kirjoittaja Michel Montignac. Kirjassa selitetään matalahiilihydraattisen dietiin perusteet sekä perustellaan vakuuttavasti miksi kaloriteoria ei toimi. Itse laihdutin Montignac -dieetillä 15 kg (90-> 75) ja kaveri on laihduttanut 100 kilosta 75 kiloon. Dieetti toimii koska nälkää ei tarvitse nähdä. Esim. lihaa ja kanaa saa vetää niin paljon kun napa kestää. Pääasia on että jättää sokerin, valkoisen leivän, perunan, pastan yms. vähemmälle tai pois kokonaan jos mahdollista. Mulla ei ollut mitään ongelmia karsia näitä muutamia ruoka-aineita vekka kun sai kuitenkin vetää kaikkea muuta hyvää mielin määrin, kuten sisäfilettä, punkkua, juustoja, feta-salaattia, yms. Ei rasva sinällään ole pahasta. Se ei varastoidu jos et syö samaan aikaan nopeita hiilareita jotka aiheuttavat nopeaa ja runsasta insuliinin eritystä. Insuliini on ihmiskehon varastohormooni, jonka vaikutuksesta kroppa ryhtyy varastoimaan ravintoa vararavinnoksi, eli rasvakudokseksi. Moni ei tähän teoriaan usko, vaan kuvittelevat että lihominen ja laihtuminen on kiinni vain siitä paljonko kaloreita nauttii ja paljonko kuluttaa. Näin se ei todellakaan mene, vaan homma on kiinni siitä mitä syöt, milloin syöt ja miten yhdistelet eri ruoka-aineita. Toki syömisellä ja kuluttamisellakin on merkitystä, mutta ei siis pelkästään sillä! Lue kirja jos haluat laihtua nälkää näkemättä parissa kuukaudessa yli 10 kiloa.
Montignac tuon idean tosiaan taisi ekana laajemmalti tehdä tunnetuksi, mutta tuon mainitsemasi kirjan jälkeen on tullut mielestäni vielä paremmin kirjoitettuja kirjoja samasta aiheesta. Esim. tämä:
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9510275069 - se vaa pönkittää
omaa itsetuntoa sun kustannuksella.tai sitte se on vielä murkkuiässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088