Cesar!!! Miksi poistit

perusteluni...

siitä miksi Sarin maine on minun mielestäni kyseenalainen??? Se on minun mielipide asiasta ja perustui täysin siihen mitä olen hänestä nähnyt ja kuullut...
Eipä ollut ensimmäinen kerta kun tällä palstalla ei saa ilmaista negatiivista mielipidettä Sarista...
Siinä kommentissa ei ollut edes kovin karua tekstiä vaan ainoastaan tosi asioita miten minä tämän näen...
Kyllästyttää jo kun täällä ei saa ilmaista kunnolla mielipiteitään...perseen loputon nuoleminen on sallittua mutta mitään negatiivista ei saa sanoa...
Mikäs keskustelupalsta se tällainen on jossa ei saa ilmaista mielipidettään?

8

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sinun

perustelusi ei ole 24/7 palstan tarkoitus.
      Etkä voi tehdä mitään analyysiä kenenkään maineesta
      sen perusteella mitä olet sattunut näkemään tv:tä

• sitten se

muu samaa aihetta koskeva teksti sai jäädä kuitenkin tälle palstalle? Se oli siis sopiva teksti tänne 24/7 palstalle mutta perustelut asialle ei...vähän ontuvaa selitystä!!
        Ei se ollut mikään analyysi vaan kerroin oman mielipiteeni siitä miksi MINUN MIELESTÄNI Sarin maine on mennyt tiettyyn suntaan...tämä on keskustelu palsta jossa ilmaistaan mielipiteitä eikä mikään uutistoimisto pelkkien faktojen kera!!
        Ja toisekseen kyllähän täällä näkee jos jonkinmoisia analyysejä itse kukasestakin asukkaasta joten turha jeesustella siitäkään...

• NAINEN TURUST

Jotkut saa haukkua huoraksi ja muuta mukavaa ja sitten se on kauan tässä.

• se olisi

kuulunut vaikka bb-asukkaat palstalle.

• se aloitus...

vieläkin komeilee tuolla toisella sivulla...ainoastaan perusteluni siihen miksi näin mielestäni on on haihtunut...
        Ja kyllähän Cesar olisi voinut sen toki siirtääkin mutta ei siirtänyt koska Sari on hänen suosikkinsa...pikku prinsessa josta ei saa sanoa mitään pahaa vaikka ne sitten olisivatkin täysin tosia asioita!!

• satu tietämään
        se aloitus... kirjoitti:

vieläkin komeilee tuolla toisella sivulla...ainoastaan perusteluni siihen miksi näin mielestäni on on haihtunut...
        Ja kyllähän Cesar olisi voinut sen toki siirtääkin mutta ei siirtänyt koska Sari on hänen suosikkinsa...pikku prinsessa josta ei saa sanoa mitään pahaa vaikka ne sitten olisivatkin täysin tosia asioita!!

nii ei se seriffi ole todellakaan ainoa joka niitä keskusteluja poistaa. ylläpitokin poistaa suuren osan.

• Muistan kyllä tuon pitkähkön viestin ja muistelen että siirtäisinkö viestin asukkaat-palstalle. En nyt muista siirsinkö mutta muistaakseni en poistanut ainakaan. Ylläpito on käynyt päivällä ainakin poistelemassa että on saattanut tuossa yhteydessä poistua.

• GILLE

voi sinua.. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä. Tuntuu vaan siltä, että olet kateellinen kauniille Sarille. Tyttö flirttaa, joka kuuluu asiaan ja parikymppisten tyttöjen jokapäiväiseen elämään. Toiset uskaltavat tehdä sen näkyvämmin ja toiset tekevät sitä huomaamattomasti. Kateus on pirullinen tauti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe