Hei! olisiko täällä kiinnostunutta porukkaa lähtemään mukaan Kyokushinkai-karateen, olen treenannut lajia kaksi vuotta Ruotsissa Howard collinsin salilla ja minulla on sininen vyö, voisimme pistää ryhmän kokoon itä-helsinkiin. liikuntamyllyyn ja Vuokin-urheilutalolle..
Terv. tomppa Koskinen .
Onko kiinnostuneiat Kk-karatesta
2
896
Vastaukset
- JanneM
Kannattaa ilmoitella tälläisistä asioista potku.netissä.
Tämä suomi24 kun on täynnä trolleja jotka ovat tuomassa milloin mitäkin lajia suomeen. Potkussa asiantuntijat sekä asioista kiinnostuneet kohtaavat toisensa.- Huoh
Mielummin täällä kuin siellä. Siellä pyörii pieni piiri sisäänlämpiäviä lässyttäjiä ja toistensa kehujia. Täältä voi ainakin löytää uutta verta seuraansa.
Yrittäkääs nyt sitten saada jotain kilpailutoimintaakin pystyyn, täällähän on parikin kyokushinseuraa nykyisin toiminnassa, pk-seudulla tai suht. lähellä toinen näistä. Näiden kanssa voitte varmasti ottaa salikilpailuja. Kyokushin ilman kilpailemista vaikuttaa vitsiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670