Heikki Sipilä (s.1941) on helsinkiläinen lehtimies ja valtiotieteen maisteri.
Lehtimiestyötään hän tekee Vaihtoehtouutiset-nimisessä edistyksellisessä verkkojulkaisussa sekä Kominform-organisaatiossa. Hän on myös pohjoiskorealaisen Juche-aatteen asiantuntija. Hän julkaisi netissä pamfletin Vallankumous, Kansanvalta, Täystyöllisyys. Teoksessa laajennetaan ennakkoluulottomasti materiakäsitettä. Parapsykologian tutkimus tuodaan esille osana tieteellistä ajattelua, sekä esitetään jälleensyntyminen myönteisenä mahdollisuutena. Sipilä asuu Roihuvuorentiellä. Sieltä roihahtaa Vallankumous!
Sipilän erikoisalaa ovat maalliset paratiisit Kuuba, Libya, Pohjois-Korea, ja erikoisesti viimemainitun Juche-sosialismi. Aivan tuoreena tapauksena Libyasta hän kertoo uutisen valtavan kastelujärjestelmän valmistumisesta. Hänen välittämänsä uutiset useimmiten kiinnostavat suomalaisia toimittajia ja he usein haluavat tutustua niihin sähköpostitse.
Heikki Sipilä, marxilainen
herättelijä
1
656
Vastaukset
- Anonyymi
Kirja olisi antikvaarinen harvinaisuus, jos se edes löytyisi antikvariaateista. Netistä se on kadonnut, kuten Vaihtoehtouutisetkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316