Kova vai pehmeä maha

mameli

Onko teillä vauvamaha pinkeän kova vai pehmeä pömppis? Vai tuntuuko se sellaiselta "pehmeältä ilmataskulta"? Erityisesti 2. kolmanneksella olevat mutta miksei muutkin. Musta tuntuu et on vähä ylimäärästä rasvaa tuossa masun päällä nii en oikein tiedä minkä tuntuinen sen mahan pitäis olla, paitsi että kun kumarrun tai kyykistyn niin tuntuu siltä kun jäis litistyvä ilmapallo väliin. Siis ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, miten teillä on!

5

9067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcdef

Mulla on rv 35 menossa ja maha on ollut "kova" pallo koko ajan.

• minäx

kova pallo

• rv16+3

Vauvapömpikseni on pinnalta pehmeä ja sitten sieltä sisempää se on semmoinen tiukka, napakka pömpöttäjä, jonka tuntee parhaiten aamulla, kun ei ole käynyt pissalla. Se pehmeys siinä pinnassa on omaa mahassa olevaa läskiäni.

Kuin mummon käärimä villa lankakerä. Antaa periksi vähän, mutta on napakka. Toisinaan pömppis katoaa ja sitä ei huomaa ollenkaan, vaikka kuinka yrittäisi tökkiä. Jos muistan oikein se pullahtaa esiin kuukauden kuluessa.

• viuru***

Muutama päivä sitten, kun kannoin tuolia, huomasin, että massu ei annakaan periksi niinkuin yleensä jos on vain muuten mahaa. Monesti maha on tosi pinkeä ja toisinaan kova kuin kivi. Toisinaan taas pehmeähkö. Mulla on ylävatsassa ylimääräistä omasta takaa joten en ole ihan varma mistä "oikea" vauvamaha alkaa. Mistä se muuten noin yleisesti ottaen alkaa, osaako kukaan määritellä? Massu on koko ajan selkeän pyöreämpi ja mikäs sen mukavampaa! Rv 16.

• Anonyymi

Raskausvatsa kauppa 🏪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60