jos antaisin teille pähkinää...=;0)))*rouskis..*
Sinulla on vain yksi tulitikku..Tulet kylmään ja pimeään huoneeseen,jossa on polttopuita täynnä oleva takka,kaasulämmitin ja öljylamppu.Minkä sytytät ensimmäisenä?
sellasta...tänään....
Miten olis.....
13
511
Vastaukset
sen tulitikun..........?
BBrunetti kirjoitti:
tais olla helppo pähkinä......
jeee ja palkinnoks pussillinen suolapähkinöitä....=;0)))eilisen jälkeen jo uskaltaa syödäkin......
Man-of-Mystery kirjoitti:
eilisen jälkeen jo uskaltaa syödäkin......
ai kukas sen eilisen voitti...ei jaska selata taakse päin...?...
BBrunetti kirjoitti:
ai kukas sen eilisen voitti...ei jaska selata taakse päin...?...
vanha Erkkikään....
- Danskuu
tikku katkeis ja sammuis, ennen kui näkisin yhtää mitää siel pimees ja kylmäs huonees ja sinne jäädä saisin, mut jos näkisin tai tietäisin, niin se takka
- Kylli.Kyllä
Mutta naisen iki-logiikalla sytyttäisin öljylampun ekaksi.
Nyt katson mikä on oikea vastaus.....- Kylli.Kyllä
mysteerinen mies sekä BB.
- sola"
missään ei sanottu, etteikö olis sähköä..mä siis napsauttaisin valot päälle ja sitte varmaan takan... ;))))
- tärkein!!! :)
syttyisitkö sää, jos sua vähän lämmittäis?
- sulle!
BBrunetti kirjoitti:
syttyisin ja sit olisin niiiiin kuuma et näpit vois palaa...=;))))))
juku, mikä pakkaus!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706