Onko matkaan lähtijöitä Kanarialle Puerto Ricoon maaliskuussa -07. Olen lähdössä neljä vuotiaan tyttäreni kanssa maaliskuussa lomalle Puerto Ricoon, ja olisi kiva tietää jotain vinkkejä sinne ja tietysti mukava olisi vaikka etukäteen kuulla mahtaisiko vaikka löytyä uusia tuttavuuksia samalle matkalle. :)
Puerto Ricoon maaliskuussa
1
514
Vastaukset
- Matkaseuraksi
Hei! Olen 45v äippä ja käynyt kyseisessä kohteessa joskus vuosia sitten. Voisin harkita matkaseuraksenne lähtöä, tosin tällä kertaa ilman perhettä.
Oletko jo varannut matkanne? mihin hotelliin?
Olen avoin, sosiaalinen luonne ja kai ihan kiva äippä muutenkin.Oletteko viikon vai kaksi?
Tuo paikka on varmasti muutttunut paljon vuosien varrella, mäkistä, paljon hotelleja vuoren rinteessä, muutamia shopping centereitä,tosi ihania ruokapaikkoja ja ennekaikkea varma aurinkopaikka.Jos matkaseurani kiinnostaa niin niin kitos jos voisit laittaa vaikka tälle palstalle jotakin mitä kyselin kiitos. Oman hotellihuoneen kyllä ottaisin joten sinä ja tyttäresi saisitte olla välillä "rauhassa minulta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820