Blues - Ilves: 5-1 Ilves ei voi mitään paremmalleen
HIFK - Pelicans: 8-1 Pelikaanien alamäki jatkuu, Murphy tekee neljä maalia
JYP - Lukko: 2-5 Lukko kasaa rivinsä
KalPa - SaiPa: 3-2 rl. Kalpa taistelee pisteille.
Kärpät - TPS: 9-5 Kärpät ei vaan osaa hävitä, ainakaan vielä.
Tappara - HPK: 5-1 Tappara on kova kotijoukkue, lisäksi se sai nokkaan Kerholta viime viikolla joten Tappara ottaa avausvoiton HPK:sta
Ässät - Jokerit: 4-5 Ässät onnistuu tuhrimaan 3-0 johtonsa ja Jokerit kiitttää
Torstain kierros
4
210
Vastaukset
- urpovaara
Blues - Ilves 2 - 3 ilves tekee yllätyksen, koska vastassa on blues, joka pettää kannattajansa juuri he ovat oppineet luottamaan bluesiin
HIFK - Pelicans 6 - 2 onko nuo muka niitä samoja lintuja, joilta viimeksi saatiin niin pahasti turpaan, kysyvät helsinkiläiset
JYP - Lukko 5 - 4 jyppi avaa lukon ja puolustuksen
KalPa - SaiPa 2 - 4 kalpalla on muutama voitto jäänyt rästiin, mutta saipa on ilkeä
Kärpät - TPS 5 - 1 oulussa ei ollut kivaa, toteavat turkulaiset paluumatkalla
Tappara - HPK 4 - 3 hämeenlinnalaisten panssarit eivät kestä tapparan paukuttelua lommoitta
Ässät - Jokerit 5 - 1 jokerit konttaa aina säännöllisin väliajoin- rotanloukku
Blues - Ilves 4 - 2 : Ilves nukkuu 1. erän ja Blues kiittää.
HIFK - Pelicans 6 - 1 : Edelliset murskalukemat eivät Pelsuja auta, kun HIFK pelaa täydet 60min tappaen linnut liikkeellään.
JYP - Lukko 1 - 3 : Lukko voittaa kaksinkamppailut ja vähämaalisen väännön.
KalPa - Saipa 2 - 5 : KalPa istuu jäähyllä, ja auttaa sputnikit korjaamaan täydet kolme pistettä Niiralasta.
Kärpät - TPS 3 - 0 : Oulussa ei juurikaan isännille avauduta.
Tappara - HPK 5 - 4 rl. : Runsasmaalinen ja tilannerikas ottelu päättyy rl-kisassa, kun kerho kolistelee laitoja ja Tappara verkkoa
Ässät - Jokerit 1 - 7 : Ei tule Teemulle kesää ensimmäisessä ottelussaan, vaan kahmalokaupalla lunta tupaan. Jokeripakka on liian vahva ilman Jyrki Louheakin.
Blues - Ilves: 4-2 Blues jatkaa vahvaa syksyään, Ilves jatkaa peli-ideansa etsimistä.
HIFK - Pelicans: 2-3 Pelicans jatkaa hyviä esityksiään pk-seudun joukkueita vastaan. Hifkillä on vaihteeksi vuorossa se huonompi ilta.
JYP - Lukko: 4-3 ja Lukko ei osaa voittaa ja JYP katkaisee Lukon avulla tappioputkensa.
KalPa - SaiPa: 3-6 KalPa yllättää kyllä aika ajoin, mutta ei osaa voittaa tärkeitä pelejä, pelejä joukkueita vastaan, joiden kanssa taistelee samoista sijoituksista.
Kärpät - TPS: 3-2 ja Kärpät ja Tepsi tuhertaa jatkoajalle asti ennen kuin ratkeaa. Tepsin Hurme pitää ottelun tasaisena.
Tappara - HPK: 4-2 Tappara jatkaa vahvoja kotiesityksiään.
Ässät - Jokerit: 3-1 Ässät vie yllättäen voiton Jokereista. (OK, toiveajattelua, mutta toisinaan toiveet toteutuu)- nakki!
Blues-Ilves 4-1
HIFK-Pelicans 4-2
Jyp-Lukko 1-3
Kalpa-Saipa 3-5
Kärpät-TPS 2-1
Tappara-HPK 3-4,rl
Ässät-Jokerit 2-4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955