Mies, mihin sinä todella tarvitset naista?
Nainen, mihin sinä todella tarvitset miestä?
Paitsi lisääntymiseen.
Sivuan vähän Tompan aloitusta
25
2113
Vastaukset
- uusi-äijäkäs
Hellyyden osoittamiseen, kainaloon tuhisemaan, yhdessä nauramiseen, erossakin aina tiedossa Hänen olevam olemassa tunteeseen, yhdessä torille mansikoita ostamaan, aamukahville ja iltateelle seuraksi, yhteisiin ymmärryksen hetkiin, suukoteltavaksi sunnuntaiaamuisin ennen rakastelua, raukeisiin ja vietteleviin katseisiin toisten läsnäollessa, käsi kädessä autiotaloon kulkemaan, kauniita muistoja tekemään, suloiseen sopimiseen kinan jälkeen, sieniretkellä kahvia kanssani juomaan, selänpesijäksi saunan jälkeen, rakkausviestien kirjoittamisen kohteeksi ja ennen kaikkea ystäväksi, johon voi aina luottaa ja jolle voi aina mieltä painavat asiat kertoa. Nih!
Siinä muutama syy.- niisku-myy46
tosiaan pihkaantunut ;)
- niisku-myy46
Rita57 kirjoitti:
..ei juurikaan ole mitään lisättävää...mut kaiken ton lisäks haluisin tanssikaverin...
minäkään. Mutta eihän tuollaisia miehiä ole OIKEASTI ;)
- uusi-äijäkäs
niisku-myy46 kirjoitti:
Väität Sä, että minä en ole oikeasti olemassa? *kiristelee hampaita raivoissaan*. Jo on aikoihin eletty!
- (.)Y(.)
niisku-myy46 kirjoitti:
On niit, mut ei ne sinuu,
tuu kotoota hakemaan.. ;))
Niin et.. iltaa viettämään "ulos" Niiskutin.. :)) - uusi-äijäkäs
Rita57 kirjoitti:
..ei juurikaan ole mitään lisättävää...mut kaiken ton lisäks haluisin tanssikaverin...
...tanssitaito, nuohan oli vaan esimerkkejä. Mutta. Meikäläistä vie nyt Rakkauden Pikajuna. Ihan huimaa.
- (.)Y(.)
uusi-äijäkäs kirjoitti:
...tanssitaito, nuohan oli vaan esimerkkejä. Mutta. Meikäläistä vie nyt Rakkauden Pikajuna. Ihan huimaa.
Sie ja Niiskutin.. :))
Sinuu ei nyt pitele mikään.. :)))
ja..
Niiskutinta ei saa ulos, ees hohtimil vetämällä.. :(( **huoks**..
Pitääkö, häntä potkasta peffalle?... :DDD - niisku-myy46
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Väität Sä, että minä en ole oikeasti olemassa? *kiristelee hampaita raivoissaan*. Jo on aikoihin eletty!
Sinua tarkoittanut vaan ihan yleisesti ;) Ainakin olen "onnistunut" kiertämään kaikki nuo hienot miehet ;)
Huoks. Kukahan antais vinkkejä, miten ja mistä vois löytää... - niisku-myy46
(.)Y(.) kirjoitti:
ja..
Pitääkö, häntä potkasta peffalle?... :DDDniillä hohtimilla ;) *pyrskähtää*
ainakin hampaan :) - niisku-myy46
(.)Y(.) kirjoitti:
ja..
Pitääkö, häntä potkasta peffalle?... :DDDet kyllä voi olla osumatta ;)
- uusi-äijäkäs
(.)Y(.) kirjoitti:
ja..
Pitääkö, häntä potkasta peffalle?... :DDDUhataan Niiskua sillä, että äijäkäs tulee ja pussaa, jos ei Niisku lähde tänään ulos. Kiäh kiäh, teki niin tai näin niin liemessä on.
- (.)Y(.)
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Uhataan Niiskua sillä, että äijäkäs tulee ja pussaa, jos ei Niisku lähde tänään ulos. Kiäh kiäh, teki niin tai näin niin liemessä on.
Et, noin "lievä" uhkaus tehois?.. ;))
Pitäskö sun "ampuu" kovemmilla?.... - uusi-äijäkäs
(.)Y(.) kirjoitti:
Et, noin "lievä" uhkaus tehois?.. ;))
Pitäskö sun "ampuu" kovemmilla?....Niiskulta menee taju kankaalle, jos "kovemmalla" tykistöllä uhkailee. Nytkin Hän meni jo ihan shokkiin. Kohta ilmoittaa lähtevänsä ulos. Toisaalta voi olla kyllä innokkaana punaamassa huuliaan ja kuulostelee eikö ovikello jo soi...
- niisku-myy46
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Niiskulta menee taju kankaalle, jos "kovemmalla" tykistöllä uhkailee. Nytkin Hän meni jo ihan shokkiin. Kohta ilmoittaa lähtevänsä ulos. Toisaalta voi olla kyllä innokkaana punaamassa huuliaan ja kuulostelee eikö ovikello jo soi...
Otin kauneusunet :)
- niisku-myy46
(.)Y(.) kirjoitti:
On niit, mut ei ne sinuu,
tuu kotoota hakemaan.. ;))
Niin et.. iltaa viettämään "ulos" Niiskutin.. :))Meillä päin on siis tosi huono keli tuolla tien päällä ja niin kylmästi tuuleekin. Et kai sinä halua, että minä vilustun taikka jotain ;)
- (.)Y(.)
niisku-myy46 kirjoitti:
Meillä päin on siis tosi huono keli tuolla tien päällä ja niin kylmästi tuuleekin. Et kai sinä halua, että minä vilustun taikka jotain ;)
Noi on tooooooooooosi huonoja,
tekosyitä miks et lähtis?.. ;))
Lämmin taxi vie ja tuo viel,
kivan illan päätteeksi takaski.. :))
No, en tietenkään.. siks lämmin taxi - kuljetus.. :))) - niisku-myy46
(.)Y(.) kirjoitti:
Noi on tooooooooooosi huonoja,
tekosyitä miks et lähtis?.. ;))
Lämmin taxi vie ja tuo viel,
kivan illan päätteeksi takaski.. :))
No, en tietenkään.. siks lämmin taxi - kuljetus.. :)))meidän kylän taksit on kaikki jo varattu ;) Tais jäädä nyt kyllä ens viikonloppuun ;)
Silloin kyllä olisi tietynlainen juhlan paikka ;(
Mutta sehän on vain luku *hokee itselleen*
- Mies.alle 50
Tuota oon ittekkin miettimyt.
Osaan laitta hyvää ruokaa.
ja siivota omakotitaloni.
Osaan jopa tehdä kravaattisolmunkin.
Ja vieläpä hoidella pihankin
Varmaan osaan jotain muutakin ja voisin vielä opetellakkin jotain uutta.
Niinpä:Mihin minä naista tartten? - minäminämies
Naista tarvitsen silloin kun runkkaaminen alkaa tympiä. Väliist on kiva laskea spermat naaraan sisään.
- niisku-myy46
vessaan oksentamaan, kun luin tuon kommenttisi. Mutta; sinä ajattelet niin ja sinulla on siihen luonnollisesti täysi oikeus.
- niisku-myy46
että parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa ;)
Soveltuu moneen yhteyteen.
Juuri eilen luin eräästä naistenlehdestä, että suhde on joustamista. Molemmilta. Kun muistetaan joustaa, niin kaikki pyörii...
Kuulin tänään erältä tutulta lauseen, että "Juu, meillä on kaikki hyvin, kun siippa vain on tyytyväinen."
Onhan se niinkin, että joskus asianlaita hämärtyy. Myös niiltä, jotka samassa sopassa pyörivät. Mulkoillaan toista, että "Juu, juu, sinähän tässä aina määräät", vaikka sivustakatsojasta asiat vaikuttaisivat olevan suht balanssissa tai jopa juuri sen toisen osapuolen "määräyksessä" - Loistava.polku
No, joihinkiin ikäviin kotihommiin - viemärin putsaukseen ja siivoukseen ja sellaiseen voisin käyttää.
- (.)Y(.)
Käyttöö tuol lakanien välis..
ilman lisääntymistä.. ;)))
No, on muitki juttui, mihen sitä miäst,
vois väliajoil käyttää.. :DDD - niisku-myy46
Miehelle olisi "käyttöä" yh-äidin pienessä taloudessa esim. näiden kaikenlaisten lähinnä teknisissä asioissa. Kun ei ymmärrä (viitsi opetella) kuinka kytketään kotiteatterin piuhat yms.
Kaveriksi ja ystäväksi, seuraksi vaikkapa elokuviin yms. voisin tarvita miestä, mutta jos sen hintana on sohvalla makaileva "special guest star", joka urputtaa siitä ja nakkelee pikku piikkejä all the time, paitsi silloin, kun on mielessä tietyt asiat, niin antaapas olla ;/
Juu, minä olen nyt hieman kärttyinen ;(
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947