Hyvät ja huonot merkit

television osto suunnitelmi...

Mitkäs ne nyt on niitä hyviä tv-merkkejä ja mitkä niitä joita ei todellakaan kannata ostaa. Ajattelin jotain n. 26" LCD-tv:tä HD-readyllä.. HDMI-liitäntä pitää olla. Ei tietenkään saisi olla mikään hiton kallis. Onko esim. Toshiba hyvä merkki?

13

7709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Young Urban Professional
      • television osto suunnitelmi...

Tuo Samsung vähän epäilyttää kun työpaikalla oli jonkun aikaa 40" Samsung ja siitä alkoi kuva mennä huonoksi ja välillä hävisi kokonaan. Veivät huoltoon ja joku osahan siitä oli mennyt rikki.

• ovat
        television osto suunnitelmi... kirjoitti:

Tuo Samsung vähän epäilyttää kun työpaikalla oli jonkun aikaa 40" Samsung ja siitä alkoi kuva mennä huonoksi ja välillä hävisi kokonaan. Veivät huoltoon ja joku osahan siitä oli mennyt rikki.

uusi tekniikka on surkeasti kestävää eli ei kestä kauan kun joku pamahtaa ja kuolleita pikseleitä löytyy aina..toisin kuin vanhoista putki-malleista

• sinun kannattaa
        television osto suunnitelmi... kirjoitti:

samsunki laittaa ku naapurin oli menny rikki. Tuskin molemmilla menee rikki- Totennäkyisyyslaskentaa kannattaa harijottaa

• pois

Osta Panasonic, pioneer tai Sony ja unohda muut. Yhtään testiä en ole lukenut missä joku muu merkki korjaisi parhaat pisteet...

• james_burton

Olen samaa mieltä edellisen kanssa, televisioista voisin vielä tarkentaa näin:

Plasma: Panasonic / Pioneer
        LCD: Sony (mieluiten Bravia X-sarjaa)

Mihinkään Hobby Hall:in tms. myymään Matsui:hin tai muihin ufomerkkeihin ei kannata sortua. Itse arvostan ainakin vielä kaikkia japanilaismerkkejä (em. huiput Toshiba/Hitachi) enemmän kuin korealaisia (LG, Samsung). Kuvanlaatu voi alussa näyttää samanveroiselta, mutta korealaiset hajoavat helpommin (kokemusta on ainakin LG:stä).

• kakskutosten

testin hifissä voitti JVC:n x-sarjalainen (tai ainakin siinä oli paras kuva). Mutta on totta että tunnetuimmista merkeistä yleensä löytyy parhaat koneet. Jos ei saloraa lasketa.

• tosiaan-kin

rulettaa. Ostin noin 10 v. sitten mökki-tv:ksi käytetyb Panasonicin. On ollut käytössä kaikki viikonloput ja loma-ajat jatkuvasti ja usein viikollakin. Ei valittamista

• KPy

En ota kantaa Philips'n laitteisiin, mutta heidän tapansa hoitaa takuita on kuuluisa surkeudestaan. Sääli sillä aikaisemmin merkki oli hyvin hoidettu Suomessa ja heillä oli oma takuukorjaamo, joka osasi asiansa.

Ulkoistivat kaiken ja hyvin kuvavaa on, että Suomenorganisaatiosta et saa ketään vastaamaan! Puhelut ohjataan jonkin lkomaille, viimeksi Lontooseen, jossa vastaa asioista täysin tietämätön nuori ilman minkäänlaista kontaktia asiaan. Valehtelevat päin naamaa puhelimessa ja asiat jätetään hoitamatta.

Olikohan Hesarissa juuri juttu kuluttaja-asiamiehestä. Philips oli nähdäkseni ainoa alan suuri yritys, joka ei välitä kuluttajaasiamiehen suosituksista!

• Sanna68

Löysin tälläisen sivun, josta saa apua television valintaan, www.vertailut.fi. Näyttää aika kivasti lehtien testien perusteella, mitkä televisiot ovat kelpoja, mitkä eivät.Ja ovat valinneet myös suosikkeja.

• taattua laatua

Panasonic on ainakin vanhojen televisioiden huippua. Meillä on toinen tv ostettu ainakin 25v sitten , muistaakseni 1985 ja on toimiva, kuva on vain hieman hailea mutta lasten käytössä vieläkin. Toinen samanmerkkinen on ostettu 1992 ja vieläkin kunnon kuva ja toimii edelleenkin. Aion ostaa uuden sitten vasta kun nämä entiset sippaa kokonaan.
      Tänä päivänä ei varmasti näin kestäviä löydy.
      Löytyykö vanhempia televiosioita jostain joita on käytetty päivittäin?

• syrepyt

samsung on huonoin

• käyttäjä

Finlux on ihan ok. Itse sain 32FLY905U-mallin tarjoushintaan ja olen ollut pääosin ihan tyytyväinen - HD-laatuun. Ainoastaan SD-lähetykset esim kympin uutiset näyttää en nyt sanois hirveeltä mut ei niin hienoltakaan. Mut se ei vissiin merkistä johu vaan lähetyksestä. Muuten ollu hyvä tv. Mut vuoden takuu ihmetyttää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe