Kysymys, kuka on minun

hansutuulia

sisareni ja veljeni Kristuksessa.

Monet täällä kirjoittavat uskovia pilkaten, mutta ketkä täällä ovat todellisia sisariani ja veljiäni?
Sinä voit ilmaista itsesi ja kertoa sen minulle. :)

28

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattele ite

voivat olla vain ne, joilla on samat vanhemmat.

Tämä on sisaren ja veljen määritelmä.

• ovat Sanan

mukaan ne jotka tekevät taivaan Isän tahdon."
        Turha on tehdä mitään mutkia matkaan, koska se olisi synti ja Jeesus on varoittanut meitä opinkiistoista.
        Ja jos me unohdamme rakkauden ja perustamme uskomme ainoastaan kaavoihin, Kristus jää helposti toiseksi.
        Silloin jää enää kysymys, mikä se oppi oli jota me puolustimme? Kuitenkin sana opettaa meitä karttamaan harhaoppeja.
        On seurattava Jeesuksen jalanjälkiä. Hän olkoon meidän kaikkien esikuva.

• höpön höpö
        ovat Sanan kirjoitti:

mukaan ne jotka tekevät taivaan Isän tahdon."
        Turha on tehdä mitään mutkia matkaan, koska se olisi synti ja Jeesus on varoittanut meitä opinkiistoista.
        Ja jos me unohdamme rakkauden ja perustamme uskomme ainoastaan kaavoihin, Kristus jää helposti toiseksi.
        Silloin jää enää kysymys, mikä se oppi oli jota me puolustimme? Kuitenkin sana opettaa meitä karttamaan harhaoppeja.
        On seurattava Jeesuksen jalanjälkiä. Hän olkoon meidän kaikkien esikuva.

eikö koko krisinusko ole harhaoppi.

Miten seuraat Jeesuksen jalanjälkiä?
        - kävelet veden päällä?
        - pyydät ripustaa itsesi ristille?
        - uskot olevasi jumala?
        - uskot kaikki essealaisten sadut?
        - olet sijaiskärsijä (kuten niin monessa muussakin uskonnossa)?

• .Lucia

sisar.

• itse asiasta selvää? Luulisi sen selviävän aika helpostikin. Jos haluat tietää, niin lue tekstejä, jotka eivät ole vastauksia sinulle. Tutustu sitä kautta kirjoittajiin. = )

Huonoin vaihtoehto on kysyä sitä noin. Vastaukset ovat mitä joko oikeita tai ihan mitä sattuu.

• Kysyvä ...

Olet sinäkin - maru - sisareni Jeesuksessa, vaikka aika ärhäkäs oletkin joskus etkä vielä vähään aikaan hyväksy kaikkia Herramme omia.

• Kysyvä ... kirjoitti:

Olet sinäkin - maru - sisareni Jeesuksessa, vaikka aika ärhäkäs oletkin joskus etkä vielä vähään aikaan hyväksy kaikkia Herramme omia.

vaan tuota on hieman heikko kysellä. Jopa uskostaosattomat saattavat sanoa tuohon kyllän. = )

• Sä et kyllä voi olla
        Kysyvä ... kirjoitti:

kukaan muu ku Tuomo! Kylläpä maailma on pieni.

• Sä et kyllä voi olla kirjoitti:

kukaan muu ku Tuomo! Kylläpä maailma on pieni.

Kyllä, kyllä.

• herramrks

Mä.
      En ole aina kanssasi samaa mieltä, emmekä varmaankaan ymmärrä toisiamme alituiseen, mutta Jos (kun) rakastat Jeesusta niin ollaan sisaruksia.
      (sisarukset muuten taitaa koetella toistensa hermoja monesti enempi kuin "vaan" kaverit)

• Hirvas

olen veljenne. (Voi kauheaa millainen veli...), ajattelee joku. Nou hätä, olen aivan symppis kaveri, mutta en tingi Raamatun sanasta.

• herramrks
        Hirvas kirjoitti:

olen veljenne. (Voi kauheaa millainen veli...), ajattelee joku. Nou hätä, olen aivan symppis kaveri, mutta en tingi Raamatun sanasta.

Mikään peesaajaveli, eli jos jatkat vanhaan tapaasi niin sisaruus tulee olemaan oikein mukavaa.
        Omat mielipiteet ja nöyrä asenne raamatun edessä on tärkeitä.

• Hirvas
        herramrks kirjoitti:

Mikään peesaajaveli, eli jos jatkat vanhaan tapaasi niin sisaruus tulee olemaan oikein mukavaa.
        Omat mielipiteet ja nöyrä asenne raamatun edessä on tärkeitä.

koska me toivottavasti olemme Jumalan lapsia, niin silloin myös Jesse on veljemme. Varmaan aivan tiukka kaveri.

• Kysyvä ...

Minä olen sinun veljesi Jeesuksessa Kristuksessa. Ja sinä varmaankin mun pikkusisareni ...

• Mk81

saanko minäkin ilmottautua? tai jos oisin ainakin sellane kapinallinen, murrosikänen kakara...pikkuveli.

• En katso sinun olevan sisareni sillä,- että olet helluntaiseurakunnan jäsen minun kanssa. Vaan sillä,- että olet elävässä uskossa Kristukseen. Ja sen kautta näen sinut sisarenani Kristuksessa.

Monista kirjoituksistasi muuten välittyy Kristuksen tuoksu.

• hansutuulia

odottelen vielä joukkoa jonka vahvuus lisääntyy. Jumalan aika on koota uudestisyntyneet Jumalan lapset koolle. On aika tarttua kylvövakkaseen. Ei hajottamiseen. Jumala antaa maalleen sateen, mutta sitä ennen tulee tapahtua kylvö. Jos kaikki ovat muurilta hajallaan, pääsee pienet ketut liikkeelle.
        Jos kukaan ei ole muurinaukossa seisomassa, vihollinen tulee joukkoon ja tuhoaa jo pienet taimenet mitkä ovat joukkoomme asettuneet.
        Ohdakkeita on tarttunut käsiimme, ne ovat tahraantuneet vääristä asioista, kädet joilla pitää tehdä työtä, ne ovat rauenneet hervottomina ja uneliaan omaisina kyvyttömiksi.

Aika on valjastaa rinki joka pitää. Se vaatii meiltä nöyryyttä toisiamme kohtaan, anteeksiantamusta. Luottamusta että Jumala voi.
        Jumalan Henki on se joka tekee astiat eläviksi, eivätkä ne kumise tyhjyyttään. Herra avatkoon uskovien silmät. Aikamme tuhlaantuu joutavaan, tulkoon tämänkin foorumille Jumalan kirkkaus, uskovien lamput syttyköön, on aika joutua kylvämään, Jumalan aitat ovat vielä auki. Jouduttakaamme Herramme tuloa, sillä Hän on antanut vielä vähän aikaa jotta pakanain luku tulee täyteen.

Tahdon rohkaista jokaista Hänen omaansa, katsokaa Kristuksen rakkauteen, Hän tulee hiljaisena, kuinka hän odottaam maan kallista satoa kypsyväksi. Herra anna minun sydämeeni paljon siementä, siemen joka saa sinulta vahvuuden, kosteuden joka kasvattaa.
        Tulkoon kaikki ne ihmiset sinun tiettäväksesi, jotka ovat kuulleet sinun sanomasi siellä missä sinun omasi ovat liikkuneet ja kertoneet.
        Jumala anna sinä taivaan sateesi laskeutua näiden ihmisten elämään, anna se kylvö mitä on itkien tehty näkyä jo.
        Jumala virvoita tätä suomen kansaa joka vuosikymmenet ovat kylväneet. Avaa silmämme näkemään ne ihmiset jotka odottavat ja kysyvät, "eikö kukaan tule ja kerro, vapahda minua kurjaa syntistä".
        Saakoon tämä sydämeni vuodatus koskettaa sinua sisareni ja veljeni Herrassa. Luokoon se sinussa uutta, puhdistavaa kirkkautta joka säteilee niin että toiset sen näkevät, niinkuin majakan joka yössä loistaa ettei kukaan joutuisi karikolle.
        Jumalan siunausta sinulle, joka koit että Hän haluaa vielä puhua omilleen.
        Ja myös niille ystäville jotka etsitte jotain ja ette ole vielä löytäneet, tahdon sinulle kertoa, Jeesus odottaa sinua, hän armahtaa, hän antaa sinun syntisi anteeksi, tule hän kutsuu sinua. Amen.

• hansutuulia

sillä meitä yhdistää yli kirkkokuntien rajojen Kristuksen Henki. Jokainen Hänen omansa on minulle rakas, siksi Jumala kutsuu meitä rakastamaan toisiamme, emme lyömään. Olemme vain vajavaisia, mutta eräänä päivänä olemme täydellisiä, kiitos Jumalan. Siunausta. :)

• RitariOlevainen

Minä mielelläni olisin sinun veljesi, jos kelpuutat, yeleensä luen kaikki sinun viestisi, ja pidän niistä, ja myös siitä, että olet ahkera kirjoitaja, etkä kirjoita mitään joutavaa, jota täll palstalla on aivan liikaa.
      Hyvää yötä ja Jeesus myötä, koko perheellesi !

• hansutuulia

sillä mehän olemme Kristuksessa yhtä. Jumalan Henki on se joka yhdistää kaikki uskovat, kirkkokuntiin katsomatta. Siunausta ja hyvää yötä. :)

• stb

On kiva kun talla palstalla on hengellisia siskoja ja veljia :)

• uskossa tänään

-Kristuksessa olemme sisaria ja veljiä,riippumatta eri näkemyksistä joissakin asioissa !

• Timoriepu

Kun kerran olet Jeesuksen oma, Jumalan lapsi, niin olet sen perusteella rakas sisareni.
      Tässä asiassa ei kysellä, mihin kirkkoon kuulutaan tai ollaan kuulumatta.

19 "Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
      20 apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
      21 jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
      22 ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä". Ef.2

• :):):):)

Jumala sut palkitkoon. Jatka. Kiitokset sulle.

• Gloria

olet niin rakastava ja viisas. Nautin ja rakennun sinun kirjoituksistasi.

• hamtidamti

Onko jokin kriisi menossa? Kaipaatko huomiota?
      Etko saa sitä kotipiirissa? Miksi haet sita taalta? Taalla kuka tahansa voi sanoa mita tahansa. teikit iisi.

• hansutuulia

kriisi vaan kysymys on tästä, jonka tähän ketjuun kirjoitin. :)

odottelen vielä joukkoa jonka vahvuus lisääntyy. Jumalan aika on koota uudestisyntyneet Jumalan lapset koolle. On aika tarttua kylvövakkaseen. Ei hajottamiseen. Jumala antaa maalleen sateen, mutta sitä ennen tulee tapahtua kylvö. Jos kaikki ovat muurilta hajallaan, pääsee pienet ketut liikkeelle.
        Jos kukaan ei ole muurinaukossa seisomassa, vihollinen tulee joukkoon ja tuhoaa jo pienet taimenet mitkä ovat joukkoomme asettuneet.
        Ohdakkeita on tarttunut käsiimme, ne ovat tahraantuneet vääristä asioista, kädet joilla pitää tehdä työtä, ne ovat rauenneet hervottomina ja uneliaan omaisina kyvyttömiksi.

Aika on valjastaa rinki joka pitää. Se vaatii meiltä nöyryyttä toisiamme kohtaan, anteeksiantamusta. Luottamusta että Jumala voi.
        Jumalan Henki on se joka tekee astiat eläviksi, eivätkä ne kumise tyhjyyttään. Herra avatkoon uskovien silmät. Aikamme tuhlaantuu joutavaan, tulkoon tämänkin foorumille Jumalan kirkkaus, uskovien lamput syttyköön, on aika joutua kylvämään, Jumalan aitat ovat vielä auki. Jouduttakaamme Herramme tuloa, sillä Hän on antanut vielä vähän aikaa jotta pakanain luku tulee täyteen.

Tahdon rohkaista jokaista Hänen omaansa, katsokaa Kristuksen rakkauteen, Hän tulee hiljaisena, kuinka hän odottaam maan kallista satoa kypsyväksi. Herra anna minun sydämeeni paljon siementä, siemen joka saa sinulta vahvuuden, kosteuden joka kasvattaa.
        Tulkoon kaikki ne ihmiset sinun tiettäväksesi, jotka ovat kuulleet sinun sanomasi siellä missä sinun omasi ovat liikkuneet ja kertoneet.
        Jumala anna sinä taivaan sateesi laskeutua näiden ihmisten elämään, anna se kylvö mitä on itkien tehty näkyä jo.
        Jumala virvoita tätä suomen kansaa joka vuosikymmenet ovat kylväneet. Avaa silmämme näkemään ne ihmiset jotka odottavat ja kysyvät, "eikö kukaan tule ja kerro, vapahda minua kurjaa syntistä".
        Saakoon tämä sydämeni vuodatus koskettaa sinua sisareni ja veljeni Herrassa. Luokoon se sinussa uutta, puhdistavaa kirkkautta joka säteilee niin että toiset sen näkevät, niinkuin majakan joka yössä loistaa ettei kukaan joutuisi karikolle.
        Jumalan siunausta sinulle, joka koit että Hän haluaa vielä puhua omilleen.
        Ja myös niille ystäville jotka etsitte jotain ja ette ole vielä löytäneet, tahdon sinulle kertoa, Jeesus odottaa sinua, hän armahtaa, hän antaa sinun syntisi anteeksi, tule hän kutsuu sinua. Amen.

• Työmies2 ei jaksa kirjautua...

veljesi. Vaikka välillä lauotkin rasistisia juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe