Suomen kalenterissa ei lue että on Halloween 4.11, en käsitä miten tämä näin on väännetty?!!
Pyhämiestenpyhällä EI ole mitään tekemistä Halloweenin kanssa!
2
463
Vastaukset
- muikkeli
Eikö Halloween amerikassa tarkoita sitä että, kuolleiden henget liikuskelee sinä yönä samoin kuin kaikenlaiset muutkin pahat henget. Käsittääkseni suomalaisten pyhäinmiestenpäivä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että henget ja vainajat lähtis liikekannalle....? Teennäiseltä kuulostaa sen tähden tämä Halloween hömppä. Mutta onhan se kauppiaille tuottoisa bisnes.
Myönnän meidänkin perheen kauppiaita tänä vuonna tukeneen Halloweenin nimissä reilulla 50 eurolla. Tuli nääs kutsu Halloween-bileisiin. Ensimmäinen ajatus oli että ikinä ei mennä, mutta muuttuihan se mieli ja itse asiassa nyt ollaan jo koko kaveripiiri intona. Asuja on suunniteltu yhdessä ja 4.11 sitten nähdään lopputulokset... Olkoon siis Halloween kuinka teennäinen tahansa niin joskus sitä näköjään retkahtaa, periaatteistaan huolimatta. - !T's ME
Itse asiassa Halloween on 31.10., eli ensi tiistaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499