Työskentelen yläaste-ikäisten nuorten parissa ja pitäisi halloween-iltaan kehitellä jotain toimintaa/ohjelmaa..tänne on jo paljon laitettu vinkkejä, mutta josko jollain olisi mielessä jotain pelejä/leikkejä, joista murrosikäisetkin innostuisi niin ilahtuisin niistä kovin :)
kiitos!!
vinkkejä yläaste-ikäisille!?
2
1045
Vastaukset
- Emilia100
Hei,
Itse järjestän myös yläasteikäisille sisaruksilleni ja heidän kavereilleen Halloween-juhlat. Sain idean amerikkalaisten scavenger-hunt leikistä. Eli vihjeiden perusteella edetään rastilta toiselle ja lopussa sitten palataan takaisin lähtöpisteeseen jossa odottaa jokin palkinto. Lisänä annan nuorille tehtäväksi videoida koko jahdin. Ensimmäinen vihje pitää myös kaivaa "puurosta", eli kylmää makaronia ja kylmää puuroa sekaisin ämpärissä. Vihje jaettu paperille yhden sanan osioihin, joista muodostuu lause = oikea vihje. Tämä minun rasti-tehtäväni sijoittuu ulos, mutta sen voi myös järjestää sisällä. - jenni.p
luin ton sun viestin,mullakin on vähän puute :) en tiiä mitä laittaisin päälle halloween bileisiin ja meijän täytyy mennä kysymään karkki vai kepponen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499