seitsemäs Potter?(siinäpä vasta kysymys)
vastatkaa, tai kuolkaa;D
Millainen tulee olemaan..
10
608
Vastaukset
- kuolonsyöjä Draco
Seiskassa tulee Harry kuolemaan ja Voldemort nousee valtaan. Firenze luki tähdistä, että velhomaailma on kahden sodan välissä ja nyt se sota tulee. Kuolonsyöjät voittaa.
Okei, en voi tietää mutta toivon kuiteski. Firenzen tähtientulkinta tulee olemaan tärkeä pointti seiskassa,sanokaa mun sanoneen.
And the DeathEaters will RISE AGAIN!!! kuolee ja koko velhomaaima ylistää Harry Potteria.
- seeker92
Tappa Lordi Voldemortin ja Harry on sankari :)
- kuolonsyöjä Draco
Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!
Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaan - night_flower
kuolonsyöjä Draco kirjoitti:
Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!
Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaanOotpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa. night_flower kirjoitti:
Ootpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa.sen tietää vain ja ainoastaan J. K. Rowling.
- night_flower
vai että sillä lailla!:) itseni mielestä nuo kaksi viimeisinpää kuullostivat uskottavanmilta, mutta ei ensimmäinenkään ole tietystikkään pois suljettu..
- Harry Potter fani
Kaikkea voi tapahtua mutta luulenpa että voldemort heittää veivit ja harry Potter pelastaa velho maailman eli Harry is HERO siinähän voi vaikka käydä niin että harry pelastautuu viime tingassa elikkä harry voi voitta
- Hmm......
Kuollaan me joskus kuitenkin... mutta vastaampa nyt kuitenkin, varmasti seitsemäs Potter on aivan ihmeellinen. :)
- Hyyppä
Millainen tulee olemaan seitsemäs potter?
Varmasti yhtä maaginen ja mukaansatempaava kuin edeltäjänsäkin, ellei vielä parempi. Sen tiedän että kävi siinä kuinka tahansa, se tulee jollain tapaa olemaan pettymys. Onhan se sarjan viimeinen osa. Lukiessaan lukija pettyy enemmän ja enemmän kirjan tullessa kohti loppua.
Luulen tämän olevan melko realistinen kommentti. vai?
Itseäni ainakin harmittaa kun sarja loppuu. Onneksi meillä on vielä kirjan ilmestymisen jälkeen kaksi leffaa odotettavana. Onhan sekin jo itsessään mielenkiintoista arvuutella mitkä kohtaukset pääsevät valkokankaalle. Vaikka eihän toki elokuvat korvaa kirjojen lumoavaa maailmaa.
Jotenkin sain taas itseni kuulostamaan melkoisen idiootilta, mutta eipä, mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277