Hei te 24/7 katselijat. Jäi eräs asia vaivamaan ja ehkä joku teistä voisi auttaa. Olli sai parin minuutin ajan jutella tyttöystävänsä kanssa. Saisko Olli kertoa tästä puhelusta muille kilpailijoille? Jos sai, niin miten muut reagoivat? Vai kielsikö isoveli puhumasta asiasta....?
Ollin puhelusta?
19
2335
Vastaukset
- Lewer
Täälä kans yksi tietoa janoava?
- Kertoa
kyseisestä puhelusta muille, ja pk huoneessa tapahtuvat asiat pitää pitää omana tietonaan, ellei koske kaikkia.
- fagsg
että silleen
- kiellettiinkö kertomasta
mutta en ainakaan ole kuullut Ollin kertoneen siitä kenellekään, saati kenenkään kysyneen Ollilta mitään siitä puhelusta.
- kertoa muille,
kyllä bb sen kielsi lähetyksessä
muut suhtautuvat tietoon kun päsevät ulos. Olisi varmasti monen mielestä kiva ja kannustavaa kuulla rakkaan äänen ulkopuolelta ja saada tieto että kaikki yes. Auttaa varmaan ihan hirveästi jaksamiseen vaikeina hetkinä.
- todella väärin
Poika ollut talossa vasta kolme viikkoa. Vaikka onnistui matkaoppaana, ei se tee hänestä sankaria eikä voi nostaa muiden yläpuolelle.
Saimme kuulla lapsellisen puhelun tyttöystävänsä kanssa. Rakastan sua niin sairaasti, toisti monet kerrat. Tyttökaveri pyysi olemaan kunnolla ja lopettamaan muiden vieressä nukkumisen. Moni katsoja nimittikin häntä yläastelaiseksi koululaiseksi.
Ei saanut kertoa, ei kukaan tiedä.
BB teki todella ison virheen alkaessaan suosia Ollia. Se onneksi koituu Ollin kohtaloksi, että veks.- vain koosteessa
Pk-huoneet juttuja ei 24/7 näy.
vain koosteessa kirjoitti:
Pk-huoneet juttuja ei 24/7 näy.
kuitenkin mitä tapahtuu kun tulee huoneesta ulos.
- juuhei
omalle kädelleen salaa päiväkirjahuoneessa? Ei kun ihan oikeesti - kuten Mira aina hokee - antakaa nyt inhimillisyyttä tässä tapauksessa. Mitä lapsellisuutta on siinä että sanoo rakastavansa omaansa? Eikö Sorella jo osoittanut mitten vaarallista on tässä talossa nukkua kenenkään vieressä??!! Tyttöystävä oli kyllä ihan oikeella asialla tällä kertaa. Sitruunat tirisee täällä aina silloin tällöin.
- ostetaanko vaippoja sille
Vaikka Olli oli lähes henkisen romahduksen partaalla, näki olemuksesta ja käyttäytymisestä, ehkä tämä annettiin hänelle LÄÄKKEENÄ.
Mutta siltikin niin väärin, niin väärin. Anteeksiantamaton teko. Menkööt kotiin, jos hermot ei jaksa. Ai niin, hän on varmaan jo unohtanut pissijutun laatikkoon, mutta me katsojat emme.- EI KIINNOSTA
SE KENELLE SE PALKINTO MENI PÄÄTTI BB, SE OLIS VOINU MENNÄ IHAN KENELLE VAAN, OLLILLA EI OIO MITÄÄN TEKEMISTÄ ITE PÄÄTÖKSEN KAA, SE EI PYYTÄNY SITÄ VITUN PUHELINTA TAI PUHELINSOITTOA VITTU NYT LOPETTAKAA TÄÄ PASKANJAUHAMINEN TÄSTÄ ASIASTA VITTU KETÄÄN EI ENÄÄ KIINNOSTA VOI JUMALAUTA
- andru
näytettiin kyllä sub-tv:lläkin.
Itse jäin miettimään kuinka nuori se Ollin tyttöystävä oikein on. Äänen ja käytöksen puolesta kuulosti lähinnä ylästeikäiseltä..- Kuullosti pikkutytöltä
Veikkaan että tytöt oli 15v....
Aika epistä että palkintona on asia, joka on säännöissä ehdottomasti kiellettyä... - palkinto..
hemmetin hyvän videon olli kyllä teki;)
Moni täällä spekuloinut että tyttöystävä kovin nuori. Ei kai se nyt niin hirveän nuori(ainakaan Ollia nuorempi paljoa) voi olla. Eikös ne jo ole ollut monta vuotta yhdessä(oliko 6v).Silloinhan tyttö olisi ollut noin kymmennen v. seurusteun alkaessa.
- blaablaablaablaahh!
priestess kirjoitti:
Moni täällä spekuloinut että tyttöystävä kovin nuori. Ei kai se nyt niin hirveän nuori(ainakaan Ollia nuorempi paljoa) voi olla. Eikös ne jo ole ollut monta vuotta yhdessä(oliko 6v).Silloinhan tyttö olisi ollut noin kymmennen v. seurusteun alkaessa.
Mitään, itse kuulostan ihan 10-vuotiaalta vaikka olen kolmekymppinen... Kerran radion kisaan soittaessani eivät uskoneet minun olevan täysi-ikäinen vaan luulivat että olen vitsimielellä liikkeellä... Että se äänestä.
- andru
blaablaablaablaahh! kirjoitti:
Mitään, itse kuulostan ihan 10-vuotiaalta vaikka olen kolmekymppinen... Kerran radion kisaan soittaessani eivät uskoneet minun olevan täysi-ikäinen vaan luulivat että olen vitsimielellä liikkeellä... Että se äänestä.
eipä tietty ääni kerro ikää mutta oli se käytökseltäänkin kuin pikkutyttö, mitä nyt siis puhelimen kautta voi sanoa. Kiva nähdä vastaako yhtään kuvaa ulkoisesti jos aikanaan tulee näkymään tv:ssä, äänen perusteella kun tosi nuoren näköinen..
- sääntöjä
Kuullosti pikkutytöltä kirjoitti:
Veikkaan että tytöt oli 15v....
Aika epistä että palkintona on asia, joka on säännöissä ehdottomasti kiellettyä...Joo mut BBhän saa rikkoa sääntöjä miten ja millon haluaa. Sehän sanotaan säännöissä.
Ja ei se Ollin vika ole jos BB suosii häntä. Syyttäkää tuotantotiimia, ei Ollia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154