just nyt on yövuoro ja kun vapaat alkaa niin miten kannattais muuttaa unirytmi?
vuorotyö
4
648
Vastaukset
- yökyöpelinainen
lopetin just tänä aamuna valvonnan,4 yötä.Olen tehnyt tätä jo monta vuotta ja minulla toimii,että laitan viimesen yön jälkeen kellon soittamaan klo.11.00.Ja illalla mahdollisimman "normaaliin" aikaan nukkumaan.Vaihdan myös lakanat kun lopetan valvonnan,jotenkin ihana sit mennä puhtaaseen sänkyyn nukkumaan........tapoja tietty monia,tämä toimii minulla.
- Unieitule
Se onkin vaikea kysymys, että miten viimisen yön jälkeen pitäisi nukkua, varsinkin jos rytmi pitää saada käännettyä takaisin aamuvuoroon. Monesti myös ennen ensimmäistä aamua ei saa unta, vaan pyörii sängyssä ja miettii, että pian pitää nousta. Pitäisikö kokeilla unilääkkeitä? En tiedä, välillä tuntuu tosi vaikealta...
- ammamies
jos tykkäät saunoa ja juoda olutta, se on hyvä keino..muutamia olusia ja nukkumaan uni riittää aamuun asti eikä tarvi valvoa koko yötä..itse olen käyttänyt tuota tekniikkaa jo toistakymmentä vuotta..enkä ole alkoholisoitunut ja pää on aivan selvä ja olo virkeä..unilääkkeitä en ole koskaan syönyt enkä syö jos ei ole ihan pakko,niistä menee pää pehmeäksi,sanovat ne jotka ovat syöneet,toki sen voi saada pehmeäksi keskioluestakin,mutta jos kohtuudella käyttää ei vaaraa ole... kommentteja tästä?
ammamies kirjoitti:
jos tykkäät saunoa ja juoda olutta, se on hyvä keino..muutamia olusia ja nukkumaan uni riittää aamuun asti eikä tarvi valvoa koko yötä..itse olen käyttänyt tuota tekniikkaa jo toistakymmentä vuotta..enkä ole alkoholisoitunut ja pää on aivan selvä ja olo virkeä..unilääkkeitä en ole koskaan syönyt enkä syö jos ei ole ihan pakko,niistä menee pää pehmeäksi,sanovat ne jotka ovat syöneet,toki sen voi saada pehmeäksi keskioluestakin,mutta jos kohtuudella käyttää ei vaaraa ole... kommentteja tästä?
Juu jotensakkin noinhan se menee. Itse laitan kellon soimaan puolenpäivän aikoihin...illalla saunomista ja muutama olut....kyllä uni lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864