Suojelius

seeker92

Mitä Tonksin "uusi" suojelius esittää? (iso ja neljä jalkaa) Vai oliko se niin?

14

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susimuodossa.

• hpfani

eikö se oo Sirius ?!!!! meinaa sirius oli iso takkuinen koira ja koirilla on neljä jalkaa. ja Siruis oli juuri kuollut =(((((

• Claudine

kirjassa tuli hyvin selväksi, että se tarkoittaa Lupinia :)

• sanotaan...

jossakin vaihees. lopus sairaalasiivessäkö se oli, et se esittää lupinin susimuotoo?

• seeker92
        sanotaan... kirjoitti:

jossakin vaihees. lopus sairaalasiivessäkö se oli, et se esittää lupinin susimuotoo?

Onko se siis lupin?

• Huispauspoika
        seeker92 kirjoitti:

Onko se siis lupin?

On se

• ihme
        Huispauspoika kirjoitti:

On se

ootteko varmoja et se ois lupin meinaa oli Siriuskin Anturajalka.. sillä oli 4 jalkaa ja se oli iso musta koira. no en tiiä ehkä en oo lukenu nii tarkkaan :)

• ihme kirjoitti:

ootteko varmoja et se ois lupin meinaa oli Siriuskin Anturajalka.. sillä oli 4 jalkaa ja se oli iso musta koira. no en tiiä ehkä en oo lukenu nii tarkkaan :)

lopussa selvästi todetaan, että Tonks oli ihastuntut Lupiniin, joten siksi suojelius on Lupin.

• kyllätiedän.
        tanzu84 kirjoitti:

lopussa selvästi todetaan, että Tonks oli ihastuntut Lupiniin, joten siksi suojelius on Lupin.

HALOO DORKAT mist lähtien ihmis susil on ollu 4 jalkaa ja ne on ollu isoja ????????? se on sirius sanokaa mitä sanotte piste.

• hpfani
        kyllätiedän. kirjoitti:

HALOO DORKAT mist lähtien ihmis susil on ollu 4 jalkaa ja ne on ollu isoja ????????? se on sirius sanokaa mitä sanotte piste.

ainii viel lisäys et mitä välii sil on onks ihastunu tai jotain? sirius oli kuollu ja se oli sirius.......................

• seeker92
        hpfani kirjoitti:

ainii viel lisäys et mitä välii sil on onks ihastunu tai jotain? sirius oli kuollu ja se oli sirius.......................

KAikki on täst asiast ihan eri mielt..

• hpfani
        seeker92 kirjoitti:

KAikki on täst asiast ihan eri mielt..

niii on. en tiiä mut lukekaapa 6 kirjasta oisko ollu joku 504 sivu ??!! kai toi ni emmä sit tiiä. mut ihmis sudet ei oo isoja jnee. ja kyl siit varmaa tunnistais onks se ihmis susi vai joku jätti eläin tai jotain.ku jos se ois lupin ihmis sutena nii kyl siin varmaa sanottas et Tonksin uusi suojelius on ihmis suden muotoinen jnee. mut en sit tiiä....

• seeker92

Kiitos :D

• Hppp

Minun mielestä asia meni niin että ensin annettiin ymmärtää suojeliuksen olleen sirius. Mutta lopussa selvisi että kyse olikin Lupinista. i'm not sure. Älkää ampuko mua tän takia :D Pitää ehkä lukea taas uudestaan, kun alkaa näin muisti pätkimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe