Noljakka

-Jaana-

Minulle tarjottiin kaupungin vuokratalosta asuntoa (Kuuselantie 1). Onko kellään kokemusta kyseisestä asuinalueesta tai jopa ko. talosta?

45

7152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkenyt

kuuselantielä kiertää joka päivä poliisiautot ......päättele siittä.

• 112112

Älä puhu soopaa, en ole nähnyt täällä kuin kerran kyttä-maijan. En kylläkään asu kaupungin vuokrataloissa, mutta kuuselantiellä kumminkin..

• jesse333
        112112 kirjoitti:

Älä puhu soopaa, en ole nähnyt täällä kuin kerran kyttä-maijan. En kylläkään asu kaupungin vuokrataloissa, mutta kuuselantiellä kumminkin..

Joensuun pahunta aluetta häiriköinnissä noljakan ostarin ympäristö nykyään.t.piiska

• piiska on oikeassa
        jesse333 kirjoitti:

Joensuun pahunta aluetta häiriköinnissä noljakan ostarin ympäristö nykyään.t.piiska

noljakasta kehittyy hyvää vauhtia uusi rantakylä. pikkukakarat tekevät ilkeyksiä . sillalta kivitetään autoja . mopopojat lyö mummoja ohikulkiessaan. joku ampuu linja-autoa , miestä puukotetaan yhtäkkiä kadulla. ym ym-
        noljakka on pullollaan vihaisia yh- äitejä jotka mätkii pentujaan ympäri korvia kotona ja julkisestikin.
        seuraan tätä touhua muutamista syistä päivittäin. ikinä en muuttaisi asumaan noljakkaan....!!!
        ja turha sanoa ,että kaikkiallahan kaikkea on ---kyllä nämä seikat ihan korostuvat noljakassa.

• jjoo3

Sanotaanko näin että ei se ole huonoimmasta päästä kaupungin vuokratalojen sijainnin suhteen. Suhteellisen uusia taloja ja kulkuyhteydet ihan hyvät.

• sddg

vaihtaa asuntoa myöhemmin jonkun toisen kaupungin asunnoissa asuvan kanssa. Itselläni on ilmoitus toimistolla. itse haluaisin asunnon noljakasta.

• Stellla

että se Noljakka pahin paikka on. On niitä häiriköitä muuallakin. Ei itselläni ainakaan noljakasta huonoja kokemuksia ole ainakaan vielä.

• neiti ö

joskus ja kävin katsomassakin. Pihat oli tyhjät -kaikki polkupyörät olivat sisävarastoissa , vaikka oli kesä. Varkaitten varalta. Ulko-ovi oli hajotettu talosta. Ketään ei liikkunut missään. Oli olo kuin aaveella. En ottanut kämppää. Teen työtä noljakassa ja olen huomannut kaupunginosan rapistuvan päivä päivältä. Siellä on kasvamassa oikein häirikkösukupolvi. Pikkupenskat vähissä vaatteissa iltamyöhällä ulkona. Äidit ja isät kännissä missä lie. Pikkulikat myy itseään pultsareille ostarin kulmilla. Ja ihan olen tosissani tässä. Alanoljakka lienee rauhallisempaa aluetta, mutta sieltä on vaikea saada asuntoa.

• jooooooooooo

Asun siwan vieressä ja menoa riittää.Joka viikon- loppu tappelu paronin ympäristössä,lentokoreja siwasta aika usein,pitseria ryöstetty kerran, fillarit häviää pihoista,koivikkorannantiellä ainaskin on muutama häirikkö kämppä ellin taloissa jossa poliisit joka päivä tuttu näky.

• ..ankaraapa...

..tuntuu olevan mutta kyllä ne kuulemma viime yönä olivat nussineet polkupyörän Niinivaarastakin että semmosta eli kaksi kärpästä yhellä kertaa....

• selvästi
        jooooooooooo kirjoitti:

Asun siwan vieressä ja menoa riittää.Joka viikon- loppu tappelu paronin ympäristössä,lentokoreja siwasta aika usein,pitseria ryöstetty kerran, fillarit häviää pihoista,koivikkorannantiellä ainaskin on muutama häirikkö kämppä ellin taloissa jossa poliisit joka päivä tuttu näky.

Olen ite huomannut saman siwan ympäristöstä..muutin tänne 2008 keväällä..jos,olisin tiennyt,olisin miettinyt kaksikin kertaa..

• noljakkas asuja

Minun mielestä Noljakan "pahinta" aluetta on ostari pitää joskus miettiä viitsiikö mennä pankkiautomaatille kun joskus siinä humalaiset pyörii toisinaan keskellä päivää.

• pafu

14 vuotta asunut Noljakassa, jopa yhden kerran joku
        pummi tuli pyytämään rahaa. Poliiseilla JOKA puolella kaupunkia aamuisin tarkastuskäynnit että siinä selitys poliisien käyntiin. Ostarilla käyn viikottain nostamassa automaatilta rahaa oli aamu tai ilta. Ostaria huonontaa sen yhteydessä oleva "baari", mutta ei siitä haittaa ole ollut. Nuoret saattavat tehdä jtn. pientä ilkivaltaa, mutta sitä sattuu. Pyöriä varastetaan mistä sattuu että Noljakka ei ole ainut paikka!

• -Stella-
        pafu kirjoitti:

pummi tuli pyytämään rahaa. Poliiseilla JOKA puolella kaupunkia aamuisin tarkastuskäynnit että siinä selitys poliisien käyntiin. Ostarilla käyn viikottain nostamassa automaatilta rahaa oli aamu tai ilta. Ostaria huonontaa sen yhteydessä oleva "baari", mutta ei siitä haittaa ole ollut. Nuoret saattavat tehdä jtn. pientä ilkivaltaa, mutta sitä sattuu. Pyöriä varastetaan mistä sattuu että Noljakka ei ole ainut paikka!

kun Noljakassa käymässä olin... Yöllä heräsin siinä yhden jälkeen siihen, että viereisellä tiellä kulki joukko humalaisia ukkoja jotka lauloivat "Olen suomalainen!!"... Mutta eiköhän tuokin lie voi tapahtua ihan muuallakin... Mutta silloin tuli vaan mieleen nämä täällä käydyt Noljakka-keskustelut.

Ja mitä nuihin Ellin kämppiin Noljakan alueella tulee, eikö siellä asuvista voi valitusta tehdä jos rauhatonta on? Jostakin vaan kuullut olen, että Ellillä ovat aika tarkkoja tuosta rauhasta nuissa taloissa... Vai olenko väärässä?

• polisko
        pafu kirjoitti:

vai että trkistuskäynnit,kaikkea sitä kuuleepi

• vai valitusko
        -Stella- kirjoitti:

kun Noljakassa käymässä olin... Yöllä heräsin siinä yhden jälkeen siihen, että viereisellä tiellä kulki joukko humalaisia ukkoja jotka lauloivat "Olen suomalainen!!"... Mutta eiköhän tuokin lie voi tapahtua ihan muuallakin... Mutta silloin tuli vaan mieleen nämä täällä käydyt Noljakka-keskustelut.

Ja mitä nuihin Ellin kämppiin Noljakan alueella tulee, eikö siellä asuvista voi valitusta tehdä jos rauhatonta on? Jostakin vaan kuullut olen, että Ellillä ovat aika tarkkoja tuosta rauhasta nuissa taloissa... Vai olenko väärässä?

se auttaa opiskeluasuntojen rauhan saamiseksi...missä pussissa olet kasvanut...

• Utelias
        polisko kirjoitti:

vai että trkistuskäynnit,kaikkea sitä kuuleepi

Kysyn ihan uteliaisuuttani, että onko mahdollista verrata Joensuun ns. huonoimpia alueita esimerkiksi Itä-Helsingin Meri-Rastilaan/Vuosaareen/Kontulaan/Myllypuroon? Vai onko meno vielä hurjempaa tai rauhallisempaa? Eli jos henkilö X, joka on asunut Meri-Rastilassa kaiken maailman rikkaiden, sekoboltsien ja maahanmuuttajien seassa tuntea esim. Rantakylää vieläkin "turvattomammaksi" paikaksi?

• Verrata voi,
        Utelias kirjoitti:

Kysyn ihan uteliaisuuttani, että onko mahdollista verrata Joensuun ns. huonoimpia alueita esimerkiksi Itä-Helsingin Meri-Rastilaan/Vuosaareen/Kontulaan/Myllypuroon? Vai onko meno vielä hurjempaa tai rauhallisempaa? Eli jos henkilö X, joka on asunut Meri-Rastilassa kaiken maailman rikkaiden, sekoboltsien ja maahanmuuttajien seassa tuntea esim. Rantakylää vieläkin "turvattomammaksi" paikaksi?

mutta vertailukohtien valinnassa tulisi kuitenkin noudattaa kohtuullisuutta. Joensuu on hyvinkin rauhallinen kaupunki, sen verran olen itsekin Helsingissäkin asunut etten aivan tietämättömyyttäni väitteitäni esitä. Täsmälleen samoja ongelmia löytyy nykyisin jokaiselta paikkakunnalta, tosin ne on useimmissa tapauksissa huomattavasti korostuneempia verrattaessa Joensuuhun. Yleensä kun julkisesti kirjoitellaan joistakin asuinalueista tai kaupungeista, asiaa tuntemattomille syntyy ennenpitkää vaikutelma kuin selostettaisiin käynnissä olevaa sisällissotaa vaikka alueen väestö sellaisesta ei itse ole kuullutkaan. Mikähän himo mahtanee laittaa ihmiset liioittelemaan kertoessaan tapahtumista, on saatava ikään kuin mahdollisimman suuri vaikutus aikaan omilla jutuillaan parhaaseen huuhaa-lehti tyyliin vaikka valehtelemalla. Varmaankin silloin tuntee olevansa suuri ja mahtava kirjoittaja, suorastaan yhteiskunnallinen vaikuttaja.

• kokemusta on
        Verrata voi, kirjoitti:

mutta vertailukohtien valinnassa tulisi kuitenkin noudattaa kohtuullisuutta. Joensuu on hyvinkin rauhallinen kaupunki, sen verran olen itsekin Helsingissäkin asunut etten aivan tietämättömyyttäni väitteitäni esitä. Täsmälleen samoja ongelmia löytyy nykyisin jokaiselta paikkakunnalta, tosin ne on useimmissa tapauksissa huomattavasti korostuneempia verrattaessa Joensuuhun. Yleensä kun julkisesti kirjoitellaan joistakin asuinalueista tai kaupungeista, asiaa tuntemattomille syntyy ennenpitkää vaikutelma kuin selostettaisiin käynnissä olevaa sisällissotaa vaikka alueen väestö sellaisesta ei itse ole kuullutkaan. Mikähän himo mahtanee laittaa ihmiset liioittelemaan kertoessaan tapahtumista, on saatava ikään kuin mahdollisimman suuri vaikutus aikaan omilla jutuillaan parhaaseen huuhaa-lehti tyyliin vaikka valehtelemalla. Varmaankin silloin tuntee olevansa suuri ja mahtava kirjoittaja, suorastaan yhteiskunnallinen vaikuttaja.

Itse olen myös asunut helsingissä ja vantaalla, ja koskaan siellä ei naapuri tullut potkimaan oveä öisin, taas joensuussa kyllä.
        Älä missään tapauksessa valita isännöitsijälle puliremmistä, vaan muuta itse, sillä joensuussa puliremmit kostavat häiriköinnistä valittaville.

• Itse asun Noljakassa ja viihtynyt olen. Rauhallinen alue minusta. kulkuyhteydetkin hyvät.

• kuuselantien ent.asukki

onneksi pääsimme muuttamaan kuuselantieltä ei kantsi ottaa asuntoa ovat aika huono kuntoisia ja 1 kohdalta olen siinä ennen asuneelta kuullut että naapurin naimiset kuuluvat aivan selvästi...Joensuussa on asuntotoimessa sellainen ihmeellinen sosiaalinen pykälä että jokaiseen taloon ja rappuun laitetaan se paskiainen..eikä muutoinkaan mitään sopivuus käytäntöä asukkaiden valinnassa sovelleta.Eli kaikki iloisesti sekaisin...itse tiedän 15 v noljakassa asuneena..ja 11v kuuselantietä asuttaneena että jokaisessa talossa alueella on ryyppyremmi..talot on kauniita ja kohtuu kuntoisia jos on uudempia mutten menisi vanhempaan..maahanmuuttajiakin on ripoteltu sinne tänne mutta vain muutamasta on harmia ja he taitavatkin olla niitä sinkkumiehiä joille viina ja muu tavara kelpaa..sanoin on laita muitten häiriköitten...puliremmejä on kohtalaisesti..joittenkin kersat totta kiipeilevät katoilla ja melskaavat...kuuselantie ei tosin houkuta ainvan lähiympäristönsä vuoksi..nykyisin on aivan yleistä että kaikki pöllitään..niin pesutuvistakin että muualtakin..pulit näes...yms..on huumehörhöä pultsaria ym..kivasti ripoteltu tavan asukkaan sekaan..joo tiedetään sekin tapaus että tälläiset avohoidokit puukottelevat..käypäs esim...sosiaalitoimistosta kysäisemässä onko kyseisen osoitteen läheisyydessä ongelmia ymns poliisilta..itse sen tekisin....ja jos otat joensuun kodeilta asunnon ole tarkkana ja vaadi korjaukset ennenkuin muutat ja valokuvaa kaikki...niin hekin tekevät kun sitten muutat pois ja tarkasta hyvin asuntosi ennenkuin muutat...

ostaripa ostari..aika normiporukkaa jos päivällä liikkuu pulsut tosin ovat myös paarilla ja automaatilla nostelemassa milloin kenenkin korteilla kun jano yllättää...

• jari e

Noljakan omakotitaloalueella 10 vuotta asuneena voin sanoa, ettei Joensuussa juuri parempaa aluetta voisi olla. Vesistöt, luonto ja palvelut aivan vieressä. Kivoja naapureita ja hieno yhteisöllisyys. Paljon kauniita taloja ja isot tontit. Kerrostaloista ei juuri kokemuksia, mutta eiköhän niissäkin ihan ihmisiä asu. Kyllä Noljakkaa kehtaa kehua.

• stillic
        jari e kirjoitti:

Noljakan omakotitaloalueella 10 vuotta asuneena voin sanoa, ettei Joensuussa juuri parempaa aluetta voisi olla. Vesistöt, luonto ja palvelut aivan vieressä. Kivoja naapureita ja hieno yhteisöllisyys. Paljon kauniita taloja ja isot tontit. Kerrostaloista ei juuri kokemuksia, mutta eiköhän niissäkin ihan ihmisiä asu. Kyllä Noljakkaa kehtaa kehua.

missä tahansa on kiva asua omakotialueella omassa talossa. siitähän tähän ketjuun ei ollut tarkoitus puuttua.

• noljakkalainen
        stillic kirjoitti:

missä tahansa on kiva asua omakotialueella omassa talossa. siitähän tähän ketjuun ei ollut tarkoitus puuttua.

Nyt puhutaankin alueesta! Noljakka on hyvä alue! Hienoja ihmisiä, ihan Joensuun parhaimmistoa asuinalueena!Läntinen joensuu on hyvä- itäinen paha! Aivankuin New Yorkissa!

• olin opiskelija
        noljakkalainen kirjoitti:

Nyt puhutaankin alueesta! Noljakka on hyvä alue! Hienoja ihmisiä, ihan Joensuun parhaimmistoa asuinalueena!Läntinen joensuu on hyvä- itäinen paha! Aivankuin New Yorkissa!

ja huonotuloinen, oli juhlallista asua Noljakassa.
        Nyt kun olen hyvätuloinen niin asun mieluummin
        jossain muualla kuin Noljakassa.

• TTK90

"...jokaisessa talossa alueella ryyppyremmi.. ". Nyt jauhat kyllä soopaa!

• Jerre

...Taka-Noljakassa kuutisen vuotta (muutin pois viime keväänä). Koin alueen erittäin rauhalliseksi. En pitänyt polkupyörää lukossa niin kotioven kuin ostarinkaan vieressä. Vaikka liikuin iltaelämässä, en nähnyt yhtään tappelua koko kuuden vuoden aikana. Koskaan ei tarvinnut iltaisinkaan pelätä. Siis: Noljakka on lintukoto ja oravaisen sammalvuode!

• 21339346

Oon 17v asunu Noljakassa KERROSTALOSSA ja voin luvata että 90% kerrotuista puliremmeistä ja huumehörhöistä ei ole totta. Rauhallinen alue tervetuloa.

• dddddddddds

Kyllä se on ihme kun elät kuplassa herää jo todellisuuteen.

• asasdassda
        dddddddddds kirjoitti:

Kyllä se on ihme kun elät kuplassa herää jo todellisuuteen.

oon ollu hereillä jo sen 17v

• remmit tiedetään
        asasdassda kirjoitti:

oon ollu hereillä jo sen 17v

jos nokkaasi ulos olet kertaakaan pistänyt kuuselantiellä asuu jokaisessa vuokra taloyhtiössä jokaisessa rapussa joku puli linna remmi...terv.vuodesta 92 noljakassa asunut..laske ite

• juuri..
        remmit tiedetään kirjoitti:

jos nokkaasi ulos olet kertaakaan pistänyt kuuselantiellä asuu jokaisessa vuokra taloyhtiössä jokaisessa rapussa joku puli linna remmi...terv.vuodesta 92 noljakassa asunut..laske ite

..sinun lähettämää viestiä jonka perusteella teki päätöksensä, vaikka väärin perustein.
        Oliko vielä muita mahdollisimman kaukaiselle ajalle olevaa vastausta?

• maan huonoin kaupunk

Rauhallinen alue, varsinkin etu-noljakka. helvetin tylsä. ja taaempaa on matkaa kylillekin jo kunnolla. narkkareita ei näy, pultsareita joskus mutta siis ei helvetti nukkumalähiö se on. paljon opiskelijoita eli viikonloppuisin tosi hiljaista kun ovat menneet vanhempien tykö

• Anonyymi

Pyörien varastamisesta vielä.. Oli kysymys miksi säilytetään varastossa. No itse koen että säilyy paremmin ruosteettomana. Koko pyörä ja lukko. Ei siihen muuta syytä ole.

• Anonyymi

Elä tule noljakkaan jos oot kunnon immeinen ja käyt töissä!
      Ruppeet kuitennii valittamaan meijän pienistä iloista ja myö ei saaha ryypätä ja rellestee rauhassa kun oot aina isännöitsijälle vinkumassa ja polliisia tilloomassa....

• Anonyymi

Pieru haisee ja laulu soi. Siinäpä Noljakka kiteytettynä.

• Anonyymi

Noljakka ,tuo joensuun ghetto toiset puhuvat joensuun itä-helsinkinä. Noljakka missä sattuu ja tapahtuu, moni on joutunut henkirikoksen uhriksi, ryöstetyksi, raiskatuksi. Noljakka tuo syrjäytyneiden mekka jossa viini virtaa, bongi pärisee ja narkomaani reppanat räpläävät rappukäytävissä suoniaan huume-ruiskun kanssa .Noljakka paikka jossa liikkuu raha, noljakan raha ei ole rehellistä rahaa, Noljakassa liikkuu huumerahaa. Noljakassa näkee useammin poliisin kuin joensuun torilla. Tervetuloa Noljakkaan jos pidät syrjäytyneestä elämän tavasta ja päihteet hallitsevat eläämäsi. Noljakassa olen tavannut 13 vuotiaita lapsia ruiskuttamassa huumausaineita suoneen, Noljakassa 12vuotiaat tytöt tarjoavat itseään korvausta vastaan. Noljakkaa sairaampaa lähiötä ei pohjoiskarjalasta löydy. Terveisin: 20 vuotta Noljakassa asunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noljakka ,tuo joensuun ghetto toiset puhuvat joensuun itä-helsinkinä. Noljakka missä sattuu ja tapahtuu, moni on joutunut henkirikoksen uhriksi, ryöstetyksi, raiskatuksi. Noljakka tuo syrjäytyneiden mekka jossa viini virtaa, bongi pärisee ja narkomaani reppanat räpläävät rappukäytävissä suoniaan huume-ruiskun kanssa .Noljakka paikka jossa liikkuu raha, noljakan raha ei ole rehellistä rahaa, Noljakassa liikkuu huumerahaa. Noljakassa näkee useammin poliisin kuin joensuun torilla. Tervetuloa Noljakkaan jos pidät syrjäytyneestä elämän tavasta ja päihteet hallitsevat eläämäsi. Noljakassa olen tavannut 13 vuotiaita lapsia ruiskuttamassa huumausaineita suoneen, Noljakassa 12vuotiaat tytöt tarjoavat itseään korvausta vastaan. Noljakkaa sairaampaa lähiötä ei pohjoiskarjalasta löydy. Terveisin: 20 vuotta Noljakassa asunut

No ei ihme , että hyvin viihdyt ja jo noin kauan.

• Anonyymi

Viisi vuotta olen noljakassa asunut ja tänä aikana tässä kilsan säteellä on tehty 3 henkirikosta, lukuisia pahoinpitelyitä, pari-kolme tuhopolttoa, lukuisia automurtoja ja muita varkauksia, jokunen ryöstö, ratti- ja huumekuskit ovat jokapäiväisiä, jne... Ambulanssit kuskaavat överit vetäneitä narkkeja jatkuvasti katkolle tai kylmiöön.
      Noljakassa tiedät viikonlopun alkaneen kun joka toinen auto liikenteessä on joko taksi tai hälytysajoneuvo. Itseasiassa noljakka tarvitsisi oman poliisiaseman että poliisi olisi täällä paikalla niin paljon kuin olisi tarpeen.

• Anonyymi

Ja kohta puoliin keskustassa myös tarvitaan poliisia..On muuttanut pari narkkia naapuriin..

• Anonyymi

Kuuselantiellä asunut 12v, ei sen kummempaa kuin muuallakaan lähiöissä, hyvin itse ainakin olen työssäkäyvänä viihtynyt.

Jos todellista rauhaa haluat niin muuta omakotitaloon jonnekin ylämyllylle tai karhunmäkeen jne.

• Anonyymi

Noljakka on mukava paikka. Olen itse asunut lapsuudesta asti siellä. Noljakanmäki eli Noljakankaaren pääty on erittäin rauhallista ja kaunista seutua. Ehkä voisi karkean rajauksen vetää koulun kohdalle joka erottaa huonomman alueen paremmasta. Ostarin lähistö ja Erkinpelto on vaihdikkaampaa aluetta. 4 vuotta asuin itse väinöläntien luhtitaloissa. Muuta valittamista ei oikein ollut kuin spurgujen kaljaralli ja muiden yhteiskunnanelättejen liikehdintä. Äkkiväärä näillä näkymin siistiytymässä kun kaupunki remontoi asuntojaan. Vuosituhannen alussa se oli täyttä ghettoa. Lähdesuo taas uinuu. Siellä ei tapahdu mitään. Ehkä jopa hieman liian hiljainen minulle. Ala-Noljakka rauhallista seutua myös. Kaupungin vuokratalotkin yllättävän rauhallisia ja siistejä. Lähinnä vanhempaa väkeä sekä lapsiperheitä.

• Anonyymi

Riippuu ihan siitä missä talossa Noljakassa, etenkin Erkinpellontiellä, asuu. Kaupungin vuokratalot ei ole siitä parhaimmasta päästä täälläkään. Muissa sitten ihan yhtä hyvä kuin olisi keskustan alueellakin. Mielestäni tätä voisi Helsingin lähiöistä verrata eniten Puotilaan.

• Anonyymi

Näimpä. Erkinpellontiellä on se 5 taloa missä välillä sattuu ja tapahtuu. Ostarilla pesolantien ja sitä vastapäätä oleva kerrostalo. Suurimmalta osin noljakassa saa aivan rauhassa olla. Harvakseltaan on omiin silmiin taikka korviin kantautunut apinointi. Mutta uskon että kun ostaria aletaan kunnostamaan ja viereen kohoaa uusi kerrostalo niin rauhoittaa nykyistä menoa entisestään. Narkithan enemmän ovat nykyisin hyötyneet ostarista kun sen ovet ovat auki pesolantien päädystä sekä valvontakameroita ei ole nimeksikään. Sama ongelma oli rantakylässäkin ennen ostarin remontointia.

• Anonyymi

Mukavia ovat talot ja eläväisimmät asukkaat tarjoavat esityksiä, joissa on vuoroin komediaa ja draamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe