Meinas unohtua. Raitis torstai ja nyt vasta nukkuun.
2.11-06
17
1029
Vastaukset
- Papio1
Jep, raitis torstai tänään.
- ambivalenttineN
Ohjelmassa raitis torstai täälläkin :) Eilen satoin ensilumet ja maa on vieläkin valkoinen. Lumimäärässä tosin ei paljoo kehuttavaa ole. Tuskin tosta edes yhtäkään lumipalloa saa kasaan. Mutta lunta kumminkin on, joten ei muuta kuin hiihtokelejä odottamaan.
Mukavaa ja raitista torstai päivää kaikille! Meitsi lähtee kohta tonne ulos palelee, kun kaikki talvivaatteet on vielä exän luona. Jätin ne sinne kesällä, kun talvi tuntui sillon niin kaukaiselta. Ei voi kuin todeta, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :)- taitaa olla
siistiä sisätyötä. Raitista torstaita!
- kännissä
ilman konjakkia.
Aamupäivällä juttelen itsekseni ja iltapäivällä pakastan kissan.- kännissä
AimoKankkunen kirjoitti:
tämän kerran ottaisit lirauksen sitä konjakkia?
Voisi säästyä viattoman kissan henki...Se nauro mulle!
Irvisteli autokatoksessa aamulla kun hain postia ja nauro mulle ääneen! - ambivalenttineN
Onko se löytökissa vai sun oma? Jos se on sun oma, niin miksei sillä oo vielä nimeä? Mun mielestä läskipää ois hyvä nimi :) Kotikadussa sillä poliisilla on läskipää- niminen kissa.
- Paksut pokset
ambivalenttineN kirjoitti:
Onko se löytökissa vai sun oma? Jos se on sun oma, niin miksei sillä oo vielä nimeä? Mun mielestä läskipää ois hyvä nimi :) Kotikadussa sillä poliisilla on läskipää- niminen kissa.
Tosi tyhmä nimi kissalle.
Kolliposkikin on parempi! - kissallani
ambivalenttineN kirjoitti:
olikin presidentin nimi.
Miten työpäivä meni, hyvinkö jaksoit? - ambivalenttineN
Paksut pokset kirjoitti:
Tosi tyhmä nimi kissalle.
Kolliposkikin on parempi!Tiiän muuten yhen kollikissan minkä nimi on Kolli :) Mä katon tässä samalla krisse showta. Vierainta Tapani "Tapsukka" Kansa ja Maija Vilkkumaa ja siitä tuli mieleeni, että Tapsukka ois hauska nimi kissalle :)
Vähänkö tuo Krisse show on muuten hauska :) Voi että mä pidän tuosta Vilkkumaan Maijasta! Hän on maailman paras laulaja ja tosi upea nainen. - ambivalenttineN
kissallani kirjoitti:
olikin presidentin nimi.
Miten työpäivä meni, hyvinkö jaksoit?Onko kissasi nimi Haloska? Sehän on ihan hauska nimi :) Kiitos kysymästä, mun työpäivä meni yllättävän hyvin, vaikkakaan ei ihan ilman vastoinkäymisiä. Pääasia, että niistä on selvitty kunnialla :)
- Oskari2
Jälleen kerran on koittanut hieno ja aurinkoinen aamu. Mieliala on korkealla, kun muistelee kuinka vaikeita ne aamut joskus ovat olleet.
Kissanpaska on maistunut tuhansia aamuja suussa. Sen lisäksi on joutunut yskimään hartaasti päivän aloituksessa muutaman minuutin.
Kun asennoituu oikealla tavalla elämään, niin ei tarvitse viinaa, eikä tupakkaa.
Yritä Sinäkin päästä siitä "nortista" eroon.- Cettuz!
Pakkasesta huolimati -7¤, ei löydy astemerkkiä olkoot se tuo pieni sputnikinnäköinen. Niin piti sanomani raittiina, ei sisäisiä villatakkeja.
- kännissä
Itse olen välirikossa viinapirun kanssa. Ollut jo pidempään.
Koskaan en ole nikotiinikoukussa ollut. Ei isot pojat ehtineet opettaan, kuinka vedetään henkisavuja. Tuli isä vyöhihnan kanssa väliin.
Siksi on ehkä helppo ihmetellä näitä täälläkin raittiina olevien kommentteja.
Mutta kun on nähnyt omien lapsien tupakanhimon toisaalta ymmärtää.
On sitten ihan tuonne mielenterveyspuolelle kuuluva asia johtuuko isän juomisesta ja kodin turvattomuudesta, joka ajoittui lasten murrosikään, että polttavat? Jumala tietänee, jos on olemassa. Onneksi eivät vielä dokaa. Aikoinaan kokeilivat, mutta nyt on normaalia sillä puolella.
Ehkä minä varoittavana esimerkkinä poistin heiltä sen kiusauksen?
- Suotuulia
Aamu meni pitkälle nukkuessa ja sitten kävin vähän lenkillä. Nyt yritän haakuroida itselleni työlookia ja lähden iltavuoroon. Raittiina tänään minä!
- mussukka1
Nyt on tännekin vihdoin saatu oikein kunnolla lunta, hieman tuntui oudokseltaan raskaalta siivota noita käytäviä, mutta sitten päätin kääntää sen iloksi ja menen saunasta tekemään ne ensimmäiset enkelinkuvat.
Iloisen raittiit torstai-illat kaikille. - karbidi
Raitisteltu on ulkonna puol päivää lumeen polkuja pihalle kolaten vähä sinne sun tonnekkii.
Huono aika taitaa tää olla, jos aikos juttuseuraa saaha. Itelläniki on hankala mainoskatkoin välis ehtii tehä täs mitää, ku ei S....NA ne vielkää oo sannu tätä syteemii pelittään!
Saas näkee, lähteeks tääkään viesti mihnee, vai katooks jonnei?
Alias viel tulos just!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124