pyöriä eestakasin kun se etsii paikkaa mihin tehdä kakan?Meidän tipsulla menee joskus parikin minuttia tähän rituaaliin.Toinen on se että ruokakupista kannetaan aina nappulat keittiön matolle??????
onko teidän koirallanne
3
326
Vastaukset
tekee. kun syö niin hakee nappulan kerrallaan ja vie matolle.mutta jos muut koirat taikka kissoja on lähellä niin sitten ei lähde ruokakupin vierestä. pyörii myös kun kakittaa. muut koirat ei tee kyllä.kakkii vaikka keskelle tietä. (ärsyttävää)
nyt tuo hassu Chihu on oppinut myös seisomaan etujaloilla ,takatassut ilmassa kun pissii puita vasten. (sitäkin hommaa pitää ensin miettiä kuinka se onnistuu).huvittavaa kyllä....hangen paksuus ja kovuus, sammalen ja ilman kosteusprosentti... joitakin kakan tuloon vaikuttavia asioita mainitakseni. :)
Tämmöinen oli siis edesmennyt schäfer-poika, ja nirsommaksi vain muuttui iän myötä. Se oli tottunut menemään metsään asioilleen, mutta jos oli paikka jossa sitä ei voinut päästää irti, niin riitti myös se että sai kuonon pusikkoon. Takapuolella ei ollut niin väliä, se saattoi olla tiellä. Mutta nenuli piti saada piiloon. Ja paikkaa etsittiin joskus hyvin kauan ja hartaasti harkiten.
Pikkulikalla tuo on ollut huomattavasti helpompaa, yleensä se tipauttaa läjän siihen missä se sattuu mieleen juolahtamaan. Joskus pitää arpoa, että olisiko sittenkin parempi tämän pensaan pohjoispuoli, vai pitäisikö kyykistyä lännen puolella.tämä toinen narttu tekee sitä että pyörii ja pyörii ja mietiskelee olisko tässä nyt se hyvä paikka tehdä kakat, tämä rituaali voi kestää useita minuutteja ja toistua jos paikka jostain syystä ei neitiä miellytäkkään. Ja nämä molemmat tytöt kyllä kantaa noita ruokia välillä ihan olohuoneeseen saakka.
Tuli mieleen meidän jo edesmennyt koira (iso,uros, sekarotuinen) tuli vanhemmiten jotenkin pöntöksi kun se meni välillä puun juurelle ja nosti konttia niin sitte se kakkaski siinä takakinttu pystyssä. oli kyllä aika huvittavan näköistä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277