Seksiä harrastavat

etu-oikeutettuja?

Onko muutkin pitkään sinkkuna olleet sitä mieltä,
että ne jotka "saa",
siis yleensä parisuhteessa elävät,
ovat etuoikeutettuja?

Heillä on varmasti paljon vähemmän stressiä ja paineita kuin meillä puutteessa elävillä.
Joo joo, eivät hekään aina saa.
Kun menee parisuhde puolelle niin siellä ne valittaa että voi mennä parikin viikkoa ilman seksiä.. Voi KAMALA!

Mutta meitä on monia jotka emme saa seksiä, suutelua tai edes halausta tai kädestä pitoa VUOSIKAUSIIN!

Ei siinä kohtaa enää jaksa edes piitata siitä olisiko se laadukasta ja orgasmiin johtavaa, kunhan joku edes joskus ottaisi lähelle, kunpa edes MUISTAISI miltä toisen ihmisen iho tuntuu omaa vasten!?
Ei sen tarvitsisi johtaa yhtään mihinkään, kun vaan edes muistaisi millaista se on!!!

Juu ei tartte vastata, "oma syy" se on kuultu jo ihan tarpeeksi monta kertaa.
Mitäs oot niin ujo ja ruma ja läski ja vaikka mitä..

Mutta perus asia tässä jutussani on, että te joilla ON elämässänne jonkinlaista kosketusta, niin yrittäkää parhaanne ja ajatelkaa meitä, ihan tavallisia ja usein ihan ok näköisiäkin tyyppejä, joita ei kukaan koskaan edes halaa..

Vuodet kuluu eikä enää vaan..
Ei vaan kukaan koskaan..
Ääh, tää on ihan turhaa touhua, ei kukaan ikinä ymmärrä..=(
Toivottavasti nyt edes joku eroa harkitseva tajusi että tähänkin voi päätyä...

14

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulta

Hm, ihan pakko lähettää sulle iso halaus ja suukko, vaikka eihän se virtuaalisesti ole yhtään sama kuin livenä. Kyllä mä ainakin tiedän, miltä tuntuu, kun ei kukaan halaa, pussaa tai ota kainaloon. Sitä minä olen ainakin enemmän kaivannut kuin seksiä, vaikka seksikin kuuluu tärkeysjärjestyksessä aika korkealle mun elämässä. Mulla on ehdotus: halaa sulle rakkaita ihmisiä aina kun siltä tuntuu, kerro heille, että tykkäät heistä ja viettäkää muutenkin aikaa yhdessä. Mulla on tällä hetkellä niin rakkaat ja ihanat kaverit mun elämässä (joiden kanssa halaillaan paljon), että sellainen halipula on helpottanut aikast paljon!

Hyvää jatkoa sulle, ja kyllä suakin vastaan kävelee vielä se kainalo, joka jaksaa halata ja harrastaa seksiä niin paljon kuin haluat. Minäkin vielä omaani etsimässä, mutta toivosta en ole luopunut.... Älä luovu sinäkään =)

• ajatukset...

Joo olen miettynyt ihan samaa. Kyllähän se on perseestä jos parisuhteessa ollessaan on ongelmia seksin tai läheisyyden puolella mutta tuntuu että helpommin ne asiat on selvitetty kun et yksinäinen sinkku saa mitä kipeästi tarvitsee eli juuri seksiä ja hellyyttä.

Tää sattuu niin helvetisti kun ihan koko ruumis kaipaisi kosketusta ja silittelyä, jokaikinen solu huutaa läheisyyttä. Joka ilta yksin sohvalla ei tyydytä pitkään... onneksi on sentään lemmikki jota voi rapsuttaa. On sekin jotain vaikka ei todellakaan sitä mitä kaipaa.

"Ja elämä on helppoo sillon kun on joku josta pitää kii, ei tarvitse mennä nukkumaan itseäkseen itsensä unelmiin..."

• asiaa kirjoitit

Siis kirjoitit asian juuri niin kuin se on, ja tiedän tasan tarkkaan, miltä susta tuntuu koska olen itse aika ajoin ollut samassa tilanteessa. Kylmä totuushan on se, että kosketus, läheisyys, seksi sekä tarve tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi ovat ihmisen perustarpeita. Jos niitä ei ole täytetty tai on täytetty huonosti, se näkyy yleisessä hyvinvoinnissa, ja alkaa varmasti pitemmän päälle vaikuttaa myös mielenterveyteen. Sanokoon kuka mitä tahansa, mutta näin se vaan on.

Voimia sulle, et ole yksin!

Nimim. kokemusta on.

• Suz

Ihan täyttä asiaa puhut! Ite olen kanssa tällä hetkellä sinkkuna, mulla tosin on tällainen paheksuttu fuckbuddy- suhde, joten itse olen ehkä hiukan "paremmassa" tilanteessa. Ymmärrän, että varsinkin sellaset ihmiset, jotka ei baareissa käy, jää ns. paitsioon. Mutta ei se humalainen sekoilukaan kauhean nautittavaa ole. Aika vaikea sanoa, että onko parempi olla kokonaan ilman vai satunnaisesti jotain merkityksetöntä. Tällä hetkellä olen jälkimmäisen kannalla. Oma fuckbuddy- suhteeni loppuu saman tien, kun jotain pysyvämpää tulee tilalle. Ja tosiaan, ei ole herkkua kuulla seurustelevien kavereitten mahtavasta seksielämästä/katsella halailua ja pussailua vierestä. Mutta jonain päivänä se aurinko paistaa kyllä risukasaankin. =) Pakko uskoa, muuten ei jaksa.

• yyyyyy

Sulla on vakituinen seksikumppani, ja otat silti osaa tähän keskusteluun ikäänkuin olisit pahastikin puutteessa. Yritä nyt ymmärtää, monilla ihmisillä puute voi kestää vuosia. Ei puhettakaan mistään "fuckbuddeista". Sinä olet etuoikeutettu, ei sun asiat olen seksin osalta yhtään huonommin kuin keskivertosuomalaisella. Itse asiassa ehkä jopa paremmin.

• Suz
        yyyyyy kirjoitti:

Sulla on vakituinen seksikumppani, ja otat silti osaa tähän keskusteluun ikäänkuin olisit pahastikin puutteessa. Yritä nyt ymmärtää, monilla ihmisillä puute voi kestää vuosia. Ei puhettakaan mistään "fuckbuddeista". Sinä olet etuoikeutettu, ei sun asiat olen seksin osalta yhtään huonommin kuin keskivertosuomalaisella. Itse asiassa ehkä jopa paremmin.

Ei se kuule ole sellanen kelle voi vaan soittaa ja sanoo että nyt tulet nussimaan mua. Nähdään aika harvakseltaan. Älä rupea vonkumaan ja vinkumaan siellä, kun et mistään tiedä! Eikä pelkkä seksi korvaa läheisyydenpuutetta, mutta jos oot mies niin okei sitten ymmärrän. Ja mikä tässä nyt on sun mielestä niin vitun säälittävää? Kai sitä keskusteluun saa SINKKU osallistua, vai eikö kun mulla on fucbuddy ja sulla ei..? Pää pois sieltä p****stä!!!

• yyyyyy
        Suz kirjoitti:

Ei se kuule ole sellanen kelle voi vaan soittaa ja sanoo että nyt tulet nussimaan mua. Nähdään aika harvakseltaan. Älä rupea vonkumaan ja vinkumaan siellä, kun et mistään tiedä! Eikä pelkkä seksi korvaa läheisyydenpuutetta, mutta jos oot mies niin okei sitten ymmärrän. Ja mikä tässä nyt on sun mielestä niin vitun säälittävää? Kai sitä keskusteluun saa SINKKU osallistua, vai eikö kun mulla on fucbuddy ja sulla ei..? Pää pois sieltä p****stä!!!

On mullakin fuckbuddy. Koen olevani seksuaalisesti etuoikeutettu, koska monella on asiat paljon huonommin.

Tiedän kyllä mitä on todellinen puute, koska nuoruusiässäni elin puutteessa 8 vuotta... Murrosikä alkoi varhain ja panetus oli erittäin kova. Kyllä siinä miestä koeteltiin. Nykyään en ota mitään "itsestäänselvyytenä", enkä mitenkään väheksy fuckbuddeja.

• Suz
        yyyyyy kirjoitti:

On mullakin fuckbuddy. Koen olevani seksuaalisesti etuoikeutettu, koska monella on asiat paljon huonommin.

Tiedän kyllä mitä on todellinen puute, koska nuoruusiässäni elin puutteessa 8 vuotta... Murrosikä alkoi varhain ja panetus oli erittäin kova. Kyllä siinä miestä koeteltiin. Nykyään en ota mitään "itsestäänselvyytenä", enkä mitenkään väheksy fuckbuddeja.

Se puute on miehillä varmaankin enemmän fyysistä kuin naisilla, luulen... Aika kamala toi kahdeksan vuotta ois kuitenkin kenelle vaan, se myönnettäköön. Kyllä söisi naistakin.

• on keskusteltu tästä seksin puuttumisesta ja tämä oma asiani menee nyt vähän asian sivusta mutta sanon sen että juuri sinunkaltaisiasi "sikuksi" itseänsä kutsuvia tyyppejä yritän välttää koska tuo fuckbuddy suhde on olemmassa. Ja kuinka voisit noin vain jättää sen panon sitten jos löydätkin vakikumppanin? Eikö se jo loukkaa toista osapuolta kun yhtäkkiä ilmoitat sille panolle että olenkin löytänyt sen "oikean" ja tää on nyt loppu. Itse kun en ole ikinä seurustellut vakavasti eikä mitään panokokeiluja takana niin en voi hyväksyä sitä että tulevalla kumppanilla olisi jotain "säätöjä" takana.

• yyyyyy
        Suz kirjoitti:

Se puute on miehillä varmaankin enemmän fyysistä kuin naisilla, luulen... Aika kamala toi kahdeksan vuotta ois kuitenkin kenelle vaan, se myönnettäköön. Kyllä söisi naistakin.

Naisella "puutetta" on vähän hankalampi mitata. Miehellähän puute alkaa usein silloin, kun alkaa murrosikä ja "loppuu" ainakin tilapäisesti silloin, kun saa ensimmäisen kerran eli poikuus menee.

Naisilla tosiaan puute ei ole samalla tavalla fyysistä kuin miehillä. Olen ollut tekemisissä useiden reippaasti yli 20-vuotiaiden neitsytnaisten kanssa, eivätkä he mielestäni missään pahassa seksuaalisessa puutteessa ole olleet. Sitä paitsi naisille seksin saaminen on niin naurettavan helppoa, että "yli 20-vuotias neitsyt" ja sana "puute" ovat käytännössä mahdoton yhtälö.

Miehilläkin tarpeen suuruus vaihtelee, mutta kyllähän miehistä käytännössä 99% masturboi säännöllisesti (ja loput valehtelee), eli varmastikin jonkinasteista puutetta ilmenee kaikilla miehillä, jotka eivät seksiä saa. Joillakin se tarve on sitten vaan isompi kuin toisilla.

• Suz
        yyyyyy kirjoitti:

Naisella "puutetta" on vähän hankalampi mitata. Miehellähän puute alkaa usein silloin, kun alkaa murrosikä ja "loppuu" ainakin tilapäisesti silloin, kun saa ensimmäisen kerran eli poikuus menee.

Naisilla tosiaan puute ei ole samalla tavalla fyysistä kuin miehillä. Olen ollut tekemisissä useiden reippaasti yli 20-vuotiaiden neitsytnaisten kanssa, eivätkä he mielestäni missään pahassa seksuaalisessa puutteessa ole olleet. Sitä paitsi naisille seksin saaminen on niin naurettavan helppoa, että "yli 20-vuotias neitsyt" ja sana "puute" ovat käytännössä mahdoton yhtälö.

Miehilläkin tarpeen suuruus vaihtelee, mutta kyllähän miehistä käytännössä 99% masturboi säännöllisesti (ja loput valehtelee), eli varmastikin jonkinasteista puutetta ilmenee kaikilla miehillä, jotka eivät seksiä saa. Joillakin se tarve on sitten vaan isompi kuin toisilla.

20 vee ja neitsyt nainen = haluaa säästää ittensä tulevalle aviomiehelle / liian korkeet kriteerit kelle sen menettää / pelkää ekaa kertaa. Muita syitä en äkkiseltään keksi. Ja niin, jos ei ole koskaan seksiä harrastanut, niin ei varmaan edes tiedä mitä missaa, vai..? Mutta joo, meitä on monenlaisia, kunnioitettakoon siis kaikkia omine vakaumuksineen..

• Suz
        samu1 kirjoitti:

on keskusteltu tästä seksin puuttumisesta ja tämä oma asiani menee nyt vähän asian sivusta mutta sanon sen että juuri sinunkaltaisiasi "sikuksi" itseänsä kutsuvia tyyppejä yritän välttää koska tuo fuckbuddy suhde on olemmassa. Ja kuinka voisit noin vain jättää sen panon sitten jos löydätkin vakikumppanin? Eikö se jo loukkaa toista osapuolta kun yhtäkkiä ilmoitat sille panolle että olenkin löytänyt sen "oikean" ja tää on nyt loppu. Itse kun en ole ikinä seurustellut vakavasti eikä mitään panokokeiluja takana niin en voi hyväksyä sitä että tulevalla kumppanilla olisi jotain "säätöjä" takana.

loukkaa! En tiedä hänen muista "säädöistään", eikä hän mun. Kyseinen ihminen on tehnyt todella hyvin selväksi ettei seurustelu kuulu osaksi hänen elämäänsä, joten miks mun pitäs miettiä loukkaako se häntä? Meillä on diili, ja hän taatusti arvaa, että jos löydän sellasen ihmisen joka haluaa muutakin ku seksiä, niin meidän homma on loppu. Sitäpaitsi sillä on luultavasti muitakin naisia kuin mä. Eikös sun teorian mukaan sen pitäis loukata mua? No mutta kun ei loukkaa, diili on diili. Ja ei sun tarvii mun juttuja hyväksyä, mutta jokaisella on oikeus tehdä niinkuin haluaa. Tänä päivänä on tosi vaikeeta löytää aidosti välittäviä ihmisiä, mutta ihmisten tarpeet ei muutu. Mitä se siis kertoo? No sen, että jostain ne tarpeet on tyydytettävä. Turha sitä on päätään seinään hakata ja jalat ristiä, jos tietää että hyvää seksiä saa, jos haluaa. Tää siis toimii mulle, mutta ei kaikille. En tiiä minkä ikänen oot, mutta aika kova toi neitsyysvaatimus on mun mielestä sun tulevalle surustelukumppanille. Dissaisitko kiinnostavan mimmin vaan siksi, että se on joskus ollut jonkun kanssa..? Ja jos te molemmat oikeesti tykkäisitte toisistanne..?

• Suz kirjoitti:

loukkaa! En tiedä hänen muista "säädöistään", eikä hän mun. Kyseinen ihminen on tehnyt todella hyvin selväksi ettei seurustelu kuulu osaksi hänen elämäänsä, joten miks mun pitäs miettiä loukkaako se häntä? Meillä on diili, ja hän taatusti arvaa, että jos löydän sellasen ihmisen joka haluaa muutakin ku seksiä, niin meidän homma on loppu. Sitäpaitsi sillä on luultavasti muitakin naisia kuin mä. Eikös sun teorian mukaan sen pitäis loukata mua? No mutta kun ei loukkaa, diili on diili. Ja ei sun tarvii mun juttuja hyväksyä, mutta jokaisella on oikeus tehdä niinkuin haluaa. Tänä päivänä on tosi vaikeeta löytää aidosti välittäviä ihmisiä, mutta ihmisten tarpeet ei muutu. Mitä se siis kertoo? No sen, että jostain ne tarpeet on tyydytettävä. Turha sitä on päätään seinään hakata ja jalat ristiä, jos tietää että hyvää seksiä saa, jos haluaa. Tää siis toimii mulle, mutta ei kaikille. En tiiä minkä ikänen oot, mutta aika kova toi neitsyysvaatimus on mun mielestä sun tulevalle surustelukumppanille. Dissaisitko kiinnostavan mimmin vaan siksi, että se on joskus ollut jonkun kanssa..? Ja jos te molemmat oikeesti tykkäisitte toisistanne..?

Joo ehkä sulla olis syytä loukkaantua kun sillä "panolla" on kerran useampiakin. No kun kerran teillä on diili niinkun sanoit niin ei sitte mitään. No asiaan seksi on varmaan sulle perustarve mutta ei mulle, koska ei ole seksisuhteita ollut niin en voi tietääkkään kuinka pakottava tarve se on, ehkä se toimii joillekkin mutta mulle ei missään nimessä, minulla on kuitenkin jonkinlaiset elämänarvot ja kunnioitan sitä, joten en ala harrastamaan mitään "vakipanoja" tai irtosuhteita kenenkään kanssa, mua loukkaa ainakin henkilökohtaisesti sellainen touhu. Eikös se ole ihan itsestäänselvä juttu että kun kerran en itse ole seurustellut saatika harrastanut irtosuhteita ja seksiä niin vaadin sitä myös kumppanilta. Minua kyllä ahdistaisi olla sellaisen kanssa jolla on paljon kokemusta ja jolla ollut monta suhdetta takana, toki riippuu tilanteesta jos kodalle sattuisi sellainen nainen joka on ennen seurustellut niin sellainen vaatisi kyllä minulta kovan luottamuksen että uskaltaisin sellaisen kanssa suhteeseen lähteä, ainakin pitäisi olla varma että entiset eivät enää kummittelisi taustalla vaan olisivat lopullisesti jääneet, mutta kuten sanoin mieluummin sellainen joka ei ole seurustellut ennen eikä harrastanut seksiä koska en itsekkään ole kumpaakaan. Ikää on 25v.

• Tyttis27

Mikä onkaan se keino, jolla ihminen vetää toista ihmistä puoleensa ;) :)

Jaksamista sinne. Itsellä välillä ihan samat fiilikset kun sullakin...vaikka en koe olevani ikisinkku vaan ihan sinkku vaan.

Tää alku talvi ajaa muutenki yksineläjän suurempaan halipulaan ja kynttilänvalo- ja takkatulihetkiin :( Ehkä se aurinko paistaa tähän risukasaankin joskus vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe