Perjantai 3.11.2006

Papio1

Raitis perjantai tänään ohjelmassa.

19

992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on! Eli raitis perjantai.

• Malliin

Kuulostaa hyvältä! Ja jatka sitten samaan uuteen malliin.

• Systeri7

Raitista perjantaita vietetään ja illalla juhlitaan kahden kaverin raittiutta: toisella takana 20 vuotta, toisella 1 vuosi. Samalla viivalla silti: päivä kerrallaan ja yksikin huikka kummallekin yhtä vaarallinen.

• Se on täytekakkua ja muita pikkuherkkuja pöytä täynnä! Tulen juhliin mukaan ( niinkuin aina ) selvinpäin!

• nuuttiristo

Monet hautakynttilät on jäänyt viemättä, mutta nyt raittiina hoituu sekin.

• Suotuulia

raittiina. Vapaapäivä, jonka käytän hyväksi siivoten. 17 asteen pakkanen vähän hillitsee lenkille menoa, mutta en ota paineita. Nautin raittiista elämästä.

• ambivalenttineN

Mikäs teillä on lumitilanne sielläpäin suomea? Joko voi hiihtää? Suotuulia...voisitsä laittaa mulle mailia? Mulla ois asiaa enkä haluis että kaikki sais kuulla, tai siis lukea. Kiitos jos viittit mailaa. :)

• Suotuulia
        ambivalenttineN kirjoitti:

Mikäs teillä on lumitilanne sielläpäin suomea? Joko voi hiihtää? Suotuulia...voisitsä laittaa mulle mailia? Mulla ois asiaa enkä haluis että kaikki sais kuulla, tai siis lukea. Kiitos jos viittit mailaa. :)

Ei vielä oikein viitsi hiihtää, mutta raskasta on kävelläkin. Meillä on hirviporukalla vielä pari hirveä juoksemassa, ja taitaa miehet laihtua luiksi ennenkuin hirvet on lihoina. joo, laitan meiliä.

• Tervehtys kaikille !
      Nyt tuntuu toimivan tämä Suomi24, viikolla ei päässyt millään. Talvi on ehtinyt tulla, kun viimeksi poikkesin. Nyt kun alkoi pikkujoulu kausi, piti tulla muistuttamaan itselle raittiudesta. Meni tuo kesä nopeasti, kyllä sitä tekemistä löytää kun ei ota ensimäistä ryyppyä. Aamulla lupasin Lemalle, tänään en ota. Mukavaa ja Raitista pikkujouluaikaa kaikille.

• ambivalenttineN

Pikkujoulut on vaikea aika raittiudelle. Itse en ole vielä ajatellut koko pikkujouluja. Jos firma sellaset järjestää, niin mitenköhän mä pystyn oleen raittiina? En varmaan mitenkään, joten helpointa olla menemättä koko pikkujouluihin.

Kesä tosiaan meni nopeasti, sekä raittiina että kännissä. Alkukesä meni hiprakassa kännissä ja loppukesä raittiina. Molemmat meni yhtä nopeesti ja molemmat oli psyykkisesti yhtä rankkaa aikaa. Selvinpäin on kuitenkin parempi, koska sillon säilyy edes jonkinlainen tolkku päässä... tai sitten ei :)

Jokatapauksessa nyt on ihana talvi tullut, vaikka lunta ei vielä paljoakaan ole. Huomenna meen hakee lumilaudan ja talvivaatteet exän luota. Sitten on kaikki tavarat täällä ja sitten vaan odottamaan lumen tuloa. Yksin ja raittiina.

• ja talvivaatteet
        ambivalenttineN kirjoitti:

Pikkujoulut on vaikea aika raittiudelle. Itse en ole vielä ajatellut koko pikkujouluja. Jos firma sellaset järjestää, niin mitenköhän mä pystyn oleen raittiina? En varmaan mitenkään, joten helpointa olla menemättä koko pikkujouluihin.

Kesä tosiaan meni nopeasti, sekä raittiina että kännissä. Alkukesä meni hiprakassa kännissä ja loppukesä raittiina. Molemmat meni yhtä nopeesti ja molemmat oli psyykkisesti yhtä rankkaa aikaa. Selvinpäin on kuitenkin parempi, koska sillon säilyy edes jonkinlainen tolkku päässä... tai sitten ei :)

Jokatapauksessa nyt on ihana talvi tullut, vaikka lunta ei vielä paljoakaan ole. Huomenna meen hakee lumilaudan ja talvivaatteet exän luota. Sitten on kaikki tavarat täällä ja sitten vaan odottamaan lumen tuloa. Yksin ja raittiina.

tallella? Talvivaatteet on jo mukavaa vetää ylleen ja pian taitaa lumilaudallekin olla käyttöä. Toivotaan pikku pakkasia edelleen, että vesisade ei veisi lumia mennessään. Raitista viikonloppua sinulle.

• ambivalenttineN

Perjantai illan suunitelmat: Jumppaan ja karkkikauppaan...siitä se vkl alkaa :) Vähän kirpas, kun työkaverit juttelivat miten kukin aikoo nauttia viiniä illalla. Tekis munkin vähän mieli nauttii viinistä, mut jos meen alkoon, niin emmä viiniä kuiteskaan osta enkä ees nauttis siitä. Joten, parempi olla raittiina ja nauttia irtiksistä :)

Mä muuten peruin tatuointi aikani tänään. Se oli tosi typerästi tehty, koska mä haluisin tatskan. Silti mulla iskee joka päivä katumus siitä, että menin varaamaan ajan. Nyt taas iski katumus siitä, että menin peruttaa ajan. Miks päätösten teko on näin vaikeaa? Mä haluun ja en haluu tatskaa ja ne mielipiteet muuttuu ainakin 5 kertaa päivässä. Ehkä parempi laittaa tatska vasta sitten, kun oon täysin varma asiasta eikä mielipiteet enää muutu.

• Oskari2

Vaikka olemme ihan vieraita toisillemme, niin siitä huolimatta tuli oikein hyvän olon tunne, kun luin, että olet perunut tatuointiaikasi.
        Naisen tatuoinnit ovat niitä karmeimpia asioita, mitä voin kuvitella.
        Jos se olisi fiksua, niin kaikilla fiksuilla naisilla olisi sellainen. Kun otat tatuoinnin, niin alistut jo valmiiksi olemaan vähän yksinkertainen. Kukaan ei ihailisi Sinua siksi, että Sinulla on tatuointi. Sellaisia miehiä löytyy paljonkin, jotka eivät voi sietää naisella tatuointia.
        Sitä et kadu koskaan, jos et ota tatuointia, mutta sitä todennäköisesti tulisit jossakin elämän vaiheessa katumaan, jos olisit ottanut.
        Toivos Sinulle vilpittömästi menestystä elämässäsi.
        Elämä on sellaista, että välillä paistaa ja välillä on vähän pilvisempää.

• irtotatska

ja kokeile jotain oikein pahannäköistä mallii.

• mussukka1
        irtotatska kirjoitti:

ja kokeile jotain oikein pahannäköistä mallii.

Mä otan joskus ulkomaailmassa sellaisen hennatatuoinnin, kestää pari viikkoa ja aina totean, että en sitä kyllä loppuelämäksi olisi halunnutkaan. Sitten niitä on sellaisia kyniä tuolla rumuudenhoitokaupoissa, joilla voi ihan itse taiteilla.

• tuolla teorialla
        Oskari2 kirjoitti:

Vaikka olemme ihan vieraita toisillemme, niin siitä huolimatta tuli oikein hyvän olon tunne, kun luin, että olet perunut tatuointiaikasi.
        Naisen tatuoinnit ovat niitä karmeimpia asioita, mitä voin kuvitella.
        Jos se olisi fiksua, niin kaikilla fiksuilla naisilla olisi sellainen. Kun otat tatuoinnin, niin alistut jo valmiiksi olemaan vähän yksinkertainen. Kukaan ei ihailisi Sinua siksi, että Sinulla on tatuointi. Sellaisia miehiä löytyy paljonkin, jotka eivät voi sietää naisella tatuointia.
        Sitä et kadu koskaan, jos et ota tatuointia, mutta sitä todennäköisesti tulisit jossakin elämän vaiheessa katumaan, jos olisit ottanut.
        Toivos Sinulle vilpittömästi menestystä elämässäsi.
        Elämä on sellaista, että välillä paistaa ja välillä on vähän pilvisempää.

Suomessa on melettömästi yksinkertaisia naisia!
        Ja onko tatskan ottanut mies jotenkin fiksumpi?
        Selvänä pohdiskelen näitä.
        Samaa mieltä tosin, että kannattaa harkita, jos ei ole varma.

• tatska..
        tuolla teorialla kirjoitti:

Suomessa on melettömästi yksinkertaisia naisia!
        Ja onko tatskan ottanut mies jotenkin fiksumpi?
        Selvänä pohdiskelen näitä.
        Samaa mieltä tosin, että kannattaa harkita, jos ei ole varma.

Tatuointi ei sovi kenellekkään. Huono itsetunto tuottaa kaikenlaista roskaa. On huvittavan näköistä, kun rannoilla kävelee tyyppi, joka pullistelee tatuointejaan. Yleensä kuvaan kuuluu myös koffin kolmonen.

• Gefilus

Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta". Onkohan se aikuisen ihmisen oikein viisasta ottaa kuvia nahkaansa, niitä kun ei saa pois ku ihonsiirrolla. Tietysti meistä jokainen tekee ja elää niinkuin tykkää. Raitista viikonloppua Jokaiselle ...

• mussukka1

Olipa järkyttävä tungos kaupungilla. Tuntui, että kaupat ei ole viikkoon auki. Onneksi ei tarvinnut mennä sen marketin pihaan, jossa on myös Alko, siellä meno oli varmaan vielä villimpää. Aion viettää tosi rauhallisen viikonlopun, polttelen vaikka kynttilöitäkin ja toivon, että halloween-ilmestyksiä ei näy.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4960
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2275
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1395
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1366
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      163
      1238
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1095
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1005
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe