Voisiko olla niin, että Otherseista vain muutama on "ihmisiä" ja loput androideja tai muita robotteja? Ja Othersit on oikeasti joku pitkälle teknisessä kehityksessä päässyt ja saarelle eristäytynyt ryhmä joista on jäljellä enää vain muutama elävä jäsen.
Sillä toiseksi viimeisimmässä kolmoskauden jaksossa se johtohahmo puhui jakson lopussa sen verran outoja. Kuten jotain liian pitkään yksin olemisesta ja sen seurauksista. Ja oliko sitten kakkoskauden jaksossa, missä se johtohahmo oli vankina. Niin se oli hämmästyneen oloinen, kun kuuli että sen othersin jäsenet olivat halunneet tappaa niitä saarelle tippuneita ihmisiä. Vaikka tämä johtohahmo on todennut, että he eivät ole tappajia.
Ja todennäköisesti se savukin on joku Othersien keksintö ja jäänyt sille toiselle saarelle. Ehkä Othersit kykenee jopa ohjaileen sitä savua...
No tämmöstä soopaa tällä kertaa.
Spoiler ja teoria
Pälä pälä päällikkö
0
426
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil241285