Suuntana ulkomaat.
Kudroc huhujen mukaan myös lähdössä
4
336
Vastaukset
- Laura1
Ei enää yhtään ikävää uutista, pliis!Toivoa sopii,että tuo todellakin jää pelkäksi huhupuheeksi. Ei hyvää päivää,jos Ilves meinaa heitellä pelimiehiä pihalle!Oletan nääs, että kyse on johdon suunnitelmista,jos näin käy?
Kudroc oli lähellä sopimusta JYPin kanssa. Ilveksen tiedetään kaupitelleen Kudrocia muille seuroille. Syynä on miehen odotettua selvästi alhaisemmat tehot. Viime peleissä Kudroc on parantanut ja arvattavaksi jää kariutuiko siirto JYPiin Ilveksen vai JYPin takia.
Niin Kurka kuin Kudroc houkuteltiin Ipaan suurella rahalla. Jos pelaajat siirtyvät muualle, niin se tietää, että rahaa olisi käytettävissä uusiin (tehokkaampiin?) pelaajiin.- Laura1
rosewater kirjoitti:
Kudroc oli lähellä sopimusta JYPin kanssa. Ilveksen tiedetään kaupitelleen Kudrocia muille seuroille. Syynä on miehen odotettua selvästi alhaisemmat tehot. Viime peleissä Kudroc on parantanut ja arvattavaksi jää kariutuiko siirto JYPiin Ilveksen vai JYPin takia.
Niin Kurka kuin Kudroc houkuteltiin Ipaan suurella rahalla. Jos pelaajat siirtyvät muualle, niin se tietää, että rahaa olisi käytettävissä uusiin (tehokkaampiin?) pelaajiin.Mut sekään ei kaikkea ratkaise. Hpk on pienemmällä budjetilla tainnut saada eniten aikaan liigassa ja se julkaistu tehokkuus-hyötysuhdehan sillä on esimerkillinen. Tosi vähällä satsauksella ja tulosta tulee samalla laila kuin hullun lailla rahaa palamaan panneelle, eikä se pätäkän iskeminen pöytään tosiaan ole aina edes auttanut.
Mua jotenkin harmittaa,kun Lumme tulee takas,vaikka onkin hyvä pelaaja ollut. Mun mielestä johto katsoo nyt väärään suuntaan. Jos Lumme vaikka hetkeksikin pystyisi Ipaa nostamaan osaltaan,niin miten on tulevaisuuden laita?Mitä miettinevät junnut,jotka kärkkyvät tilaisuutta näyttää kykynsä. Joskushan heitäkin on testattava. Ihan ku mentäs kehityksessä takapakkia,jos ymmärrät mitä tarkoitan. Kaikella kunnioituksella toki Sonjaa kohtaan. Hän on ja tulee olemaan yksi Ilveksen legendoista.
- kingi.91
mikä takia ilves heittäsi parhaan pakin pois?? kerro se!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965