Aluksi Lost tuntui ihan hyvältä sarjalta, sitä jopa odotettiin, mutta nyt se sortuu omaan typeryyteensä.
Hahmojen menneisyyksiin tehdää muutoksia. Itse käsikirjoittajana tiedän, että jos tällainen muutos tehdään, käsis menee kokonaan uusiksi.
Tämä tietenkin jo purkitetun jutun kohdalla hyvin vaikeaa, eli mahdotonta.
Jack tapasi erään naisen lentokentän kahviossa, olivat toisilleen aivan vieraita, mutta jo seuraavalla kaudella nainen onkin yhtäkkiä Jackin vaimoke!
Tämä ja kaikki muut lapsellisuudet saavat minut tuntemaan suurta myötähäpeää.
En enää katso Lostia, odotan vain Postia.
L:O?:S?:T?
4
834
Vastaukset
- Totally Lost
Voin sanoa, että paranee vaan se sarja..
- ???
Miten niin seuraavalla kaudella Jackin vaimoke? Eihän ole!
- Niin varmaan
Kykysi ymmärtää näkemääsi ja muistaa tapahtumia näyttäisi olevan kastemadon luokkaa, joten rohkenen epäillä että itse olisit minkäänlainen käsikirjoittaja. Hyvä jos lukea osaat.
Jackin lentokentällä tapaama nainen ei ole MISSÄÄN vaiheessa ollut Jackin mikään "vaimoke". Mistä ihmeen kohdasta olet saanut tuollaisen käsityksen?
Sinun tyhmyytesi saa minut tuntemaan suurta myötähäpeää. - koukuttaja
Voisitko käsikirjoittaa ensi kerraksi vähän paremman provon? Vasta kolme vetänyt palkokasvin nenäänsä... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316