Olen aina rehdisti kertonut 4 vuotiaalle pojalleni, miten iskä laittoi siemenen äitin mahaan ja siitä kasvoi vauva. Vähän näytän tietävän, sillä hänen mukaansa asiat ovat aivan toisin..
" EIII, EIII, ei se niin ole. Minut on ostettu rautakaupasta. Sinä menit rautakauppaan ja katsoit kahta laatikkoa. Toinen oli pieni ja siellä oli pieni Max ja toinen oli ISO laatikko ja siinä oli ISO Max. Valitsit sen jossa on se iso Max joka osaa kävellä, puhua ja auttaa"
Näppärää, minä kun muistin asiat aivan toisin.
Mistä niitä lapsia tulee?
4
1661
Vastaukset
- juttu!
Aivan ihana juttu! Kekseliäs poika sinulla :)
- tiitin
Meilläkin on puhuttu niistä siemenistä. Hiukan kyllä yllätyin kun 5v. neiti ilmoitti isän etsivän metsästä nämä siemenet ja äiti syö sen. Näin se siis päätyy mahaan :) Tarkkaa tietoa sijainnista ei ollut. Se on kuulemma paikka jonne vain isät osaa...
- Minimemmu
siemenistä täälläkin. Lapsi vain nauraa,kun sanon että siemen laitetaan pimpan kautta ja että sieltä vauvat syntyvät.Sanoo,että mahtaa se sitten kutittaa..
- vauvaa
Minimemmu kirjoitti:
siemenistä täälläkin. Lapsi vain nauraa,kun sanon että siemen laitetaan pimpan kautta ja että sieltä vauvat syntyvät.Sanoo,että mahtaa se sitten kutittaa..
äiti sano, että se ruoka jota hän syö menee pikkuveljelle minä luulin et pikkuveli saa äidin syömät perunat päähänsä, hätäänyin et sitähän satuu kun potut putoo päähän. kunes äiti selitti oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890