Uusi sefu haussa

Otanpa tuolta iltaselta yhden kirjoituksen tähän alustukseksi:

Mikä ihme mammuttitauti sua vaivaa ?

Kirjoittanut: JKL 5.11.2006 klo 19.10

Jos yksi henkilö voi valvoa vaan kerrallaan, niin miksi juuri sinun pitäisi täällä leikkiä tuomaria, jos et kumminkaan ehdi riittävän usein palstaa valvomaan ?? Tuohon haluaisin ehdottomasti vastauksen sinulta. On nimittäin niin, että kyllä meistä lukuisista muista BB:n fanittajista löytyisi ihmisiä, jotka pystyisivät päivystämään lähes joka päivä, ilman työvelvoitteita (mm.opiskelijat) ja varmasti pystyisivät paremmin pitää palstalla järjestystä yllä ja pitää turhat törkeydet poissa palstoilta. Tämänvuotiselle tilanteelle tuskin enää mitään voidaan, mutta jatkossa voisit miettiä hiukan tarkemmin tuon sherifin homman vastaanottamsta, jos et oikeasti ehdi töittesi takia palstalla riittävän usein vierailemaan. Puolueettomuutesi muutenkin vaikuttaa hiukan kyseenalaiselta; mielestäni valvovan henkilön EI pitäisi mm.ottaa kantaan henkilöihin suuntaan tai toiseen. Toisinaan tuntuu myös siltä, että käytät palstaa egosi pönkittämiseen.

Niin.. Olen kyllä miettinyt sitä että mitä tämä homma antaa ja mitä se ottaa. Pakko myöntää että tehtävä on aika kuluttava ja aikaa siihen saa menemään ihan niin paljon kuin käytettävissä on ja silti mikään ei riitä. Jo viime kaudella pohdin että jatkaisiko vielä mutta ajattelin sitten että menköön vielä toinen kausi. Tämä voisi olla se viimeinen ja nyt sitten olisikin homma tarjolla... Löytyykö niitä halukkaita tähän tehtävään? Haluaisiko tämä JKL ehkä ottaa homman vastaan? Vaatimuksenahan ei olisi kuin rekisteröity nick ja jonkinlaista nimeä saavutettuna palstalla. Vastaatko huutoosi?

Minun päätettävissäni tämä jatkaja ei tietenkään ole vaan ylläpito suvereenisti tekee päätökset hakemusten perusteella. Voin toki antaa suosituksia jos hakijaa yhtään tiedän ja uskon että sillä olisi merkitystä kandidaatteja arvioitaessa.

5

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi sefun homma

tehä ilmasiks,vai saaks tosta mitää korvauksia.Aika rankkaa hommaa ja jos viel ilmasiks joutuu tekee,ni ei varmaa hirveesti oo halukkaita.

• JKL

En itse pysty lupaamaan sellaista sitoutumista mistä tuossa viestissä puhuin. Mutta uskon kyllä, että tuohon hommaan hyvä tyyppi kyllä löytyisi ja vielä sellainen jolla on oikeasti aikaa roikkua täällä palstalla päivittäin. BB talokin on mielestäni, tässä vaiheessa kautta, muuttunut jo kuin vanhainkodiksi, koska kaikki mielenkiintoisemmat ja värikkäimmät persoonat tulevat tämänvuotisella äänestysjärjestelmällä näköjään ulos äänestetyiksi.
      Jos olisit kysynyt tuon kysymyksen kauden alussa, olisin hyvinkin voinut tarttua ruoriin. Ensi vuoden tilanteesta ei voi tietysti sanoakaan sitten mitään, tiedä sitten tuleeko tämän vuoden flopin (epäonnistuneet asukasvalinnat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) jälkeen edes BB 2007:ää. Periaatteessa mielenkiintoa voisi olla shefun hommiin ensi kaudella, jos tilanne sen sallii.
      Tsemppiä vaan loppukaudeksi, nythän homma muuttuu luultavasti helpommaksi, kun viimeinenkin väriläiskä poistui talosta. En kyllä kuulunut faneihin, mutta vahvojen persoonien poistuminen talosta, jättää aina jälkeensä tietynlaisen tyhjiön. Loput asukkaista onkin sitten ynnä muuta-jengiä, joka ei juurikaan enää jaksa sytyttää.

• jkl mulle

mikä siinä mirassa oli sun mielestä niin sensaatiomaisen hyvää ja mielenkiintosta muihin verrattuna??mä en ymmärrä sua.Sä kuulostat kakaralta jolta on varastettu tikkari suusta. :D

• JKL
        jkl mulle kirjoitti:

mikä siinä mirassa oli sun mielestä niin sensaatiomaisen hyvää ja mielenkiintosta muihin verrattuna??mä en ymmärrä sua.Sä kuulostat kakaralta jolta on varastettu tikkari suusta. :D

Pitääkö tämä vielä selittää !?
        Just kun ajattelin, ettei enää jaksais...
        Mut ei Mirassa mitään hyvää ollut eikä todellakaan mitään sensaatiomaista. Homman nimi on siinä, että BB muuttuu joka äänestyksen jälkeen tylsemmäksi, sitä mukaa kun noita vahvoja ja tunteita herättäviä persoonia poistetaan talosta. Ilmeisesti suomalainen kansanluonne vaikuttaa tässä; ei haluta vahvan persoonan voittaa, vaan mielummin äänestetään sellaiset henkilöt ulos. Sen sijaan taloon annetaan jäädä täysin tunteita herättämättömät "tapetit" (esim. Jani), kuten täällä osuvasti sanottiin. Siis Mira ei kuulunut suosikkeihini, vaan jään kaipaamaan talossa niitä vastakkainasetteluja ja ristiriitaisuuksia mitä Mira vahvalla (ja ärsyttävälläkin) luonteella sai aikaan. Kukaan, joka on seurannut tänään 24/7, ei voi sanoa että Miran puuttuminen talosta ei olisi aiheuttanut tietynlaista tyhjiötä; talossa on selvästi tylsempää kun Mira ei ole pitämässä asukkaita varpaillaan. Ja nythän naiset ovat pelkkä miesten vietävissä oleva kanalauma, ilman Miran johtajuutta. Noh, tätähän äänestäjät ilmeisesti ovat halunneet, Kaki-Show saa jatkua, mutta oma mielenkiintoni lopahti aika täydellisesti eilisen jälkeen. Tänään tuo BB 24/7 ei vaan enää tunnu oikein miltään. Todella tylsää jengiä enää talossa...

• toi osittain
        JKL kirjoitti:

Pitääkö tämä vielä selittää !?
        Just kun ajattelin, ettei enää jaksais...
        Mut ei Mirassa mitään hyvää ollut eikä todellakaan mitään sensaatiomaista. Homman nimi on siinä, että BB muuttuu joka äänestyksen jälkeen tylsemmäksi, sitä mukaa kun noita vahvoja ja tunteita herättäviä persoonia poistetaan talosta. Ilmeisesti suomalainen kansanluonne vaikuttaa tässä; ei haluta vahvan persoonan voittaa, vaan mielummin äänestetään sellaiset henkilöt ulos. Sen sijaan taloon annetaan jäädä täysin tunteita herättämättömät "tapetit" (esim. Jani), kuten täällä osuvasti sanottiin. Siis Mira ei kuulunut suosikkeihini, vaan jään kaipaamaan talossa niitä vastakkainasetteluja ja ristiriitaisuuksia mitä Mira vahvalla (ja ärsyttävälläkin) luonteella sai aikaan. Kukaan, joka on seurannut tänään 24/7, ei voi sanoa että Miran puuttuminen talosta ei olisi aiheuttanut tietynlaista tyhjiötä; talossa on selvästi tylsempää kun Mira ei ole pitämässä asukkaita varpaillaan. Ja nythän naiset ovat pelkkä miesten vietävissä oleva kanalauma, ilman Miran johtajuutta. Noh, tätähän äänestäjät ilmeisesti ovat halunneet, Kaki-Show saa jatkua, mutta oma mielenkiintoni lopahti aika täydellisesti eilisen jälkeen. Tänään tuo BB 24/7 ei vaan enää tunnu oikein miltään. Todella tylsää jengiä enää talossa...

totta.Mutta ei se mun mielestä,sitä mia juttua lukuunottamatta ollu muuta,ku yritti olla kaikkien kaveri ja samaa mieltä asiassa ku asiassa.Se huomas,et tolla negatiivisella asenteella ei saa ku sen aikaa,että joutuu koko ajan äänestyksee.Se ei vaa enää auttanu,ku sai sen maineen,ni se on vaikee enää korjata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe